Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz KKaresz45 #47 üzenetére

    Min. fps-ekről beszélünk vagy átlag? Nagyon nem mindegy. (Amúgy remélem, te nem hiszed, hogy 24-nél nem is kell több...)

    Szerintem DX11 meg mindenféle effekt ide vagy oda, teljesen mesterkélt a mai játékok képe. Ez a játékokban a legelső 3D-s kártyák óta alkalmazott raszterizációs eljárás számlájára írható. Az élethűséget pl. a ray-tracing technika bevetésével lehet majd drasztikusan növelni, de ahhoz még a mai komolyabb kártyák is nagyon kevesek, hogy egy összetettebb scene-t, kellő részletességgel, poligonszámmal, fényforrással, stb. stb. megfelelő sebességgel renderelgessenek. Szóval, van még hova fejlődni...

    Na ja, akiknek kimondottan teljesítmény kell, azok nem, vagyis inkább nem nagyon törődnének vele. Viszont az azért nekik sem mindegy (mert hogy a gyártóknak sem), hogy a 300-400W-ból, ami fölé nem nagyon érdemes menni (per kártya), mit lehet kihozni. Gyártástechnológiai váltásokkor drasztikusan javul a telj./fogy. arány! Másrészt kérdés, ők milyen arányban vannak az átlagfelhasználók, vagy akár átlagjátékosok között.

    Egy komolyabb kártya 2D-ben is ehet többtíz wattot, ehhez képest egy IGP ennek töredékével beéri.

    "fogyasztóként hol kellene, hogy érdekeljen ez engem"

    Az átlagfogyasztót nyilván nem érdekli, de nekem úgy tűnik, téged nagyon is érdekel, ill. zavart ez az "anomália". :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák