- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dell notebook topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tanisz
senior tag
Egy kis korrekció nem ártana : lepelpezte = leleplezte gondolom :)
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
#92116480
törölt tag
ez már döfi
-
szmörlock007
aktív tag
"A demonstráció a Sony PlayStation 5 konzolon futott, és láthatóan el volt eresztve grafikailag, hiszen gyakorlatilag mikropoligon szintű minőséget generált, miközben a textúrák is 8192x8192 pixeles felbontásúak voltak, amire a virtuális textúrázás, vagy más néven megatextúrázás adott lehetőséget."
Carmack már majd 10 éve nincs benne az iparban, de még most is az általa kitalált újítás (megatextúrázás) az egyik elég fontos feature
De megnézném Carmack mit alkotna most a Ray-tracingel. Már anno 20 éve is azt hirdette, hogy majd a ray-tracing lesz az út a fotorealizmus felé.[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
Ez már tényleg fotórealisztikus, pedig a 4-es engine-el készül gémek sem csúnyák, hát ez. Lehet megint VGA-t cserélni, ha jönnek az új konzolokkal az új játékok.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Segal
veterán
Ez szép meg jó de ilyen techdemokat már a 4-es verzióval is lehetett látni, aztán a gyakorlatba nem lett átültetve.
Szóval talán majd az exluzívok megközelítik ezt de szerintem még minimum 2 év..."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
hajbel
addikt
Álleejtős a demo, de sajnos 1440p 30 fps. Kérdés, hogy 4K-ban nyílt terepen bírni fogja-e ezt a színvonalat a PS5. Nyilván nem.
(#5) Segal: Igen, DF szerint is 22-re érkezhetnek majd az első játékok UE5-el.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Shing
őstag
Szerintem ez lenne a minimum, de nagyon kiütközik majd hogy ki van elmaradva technológiailag. Max most már tényleg mindenki áttér ezekre az "ingyen" motorokra.
Azt meg nem hiszem, hogy LOD és mindenféle spórolás nélkül meglehet úszni. Ez meg elég techdemo szagú videó, tökéletes még a legtávolabbi rész is, semmi spórolás nem látható. Tudom hogy SSD, HBCC meg minden lófasz, de hiába van elég memória, ha más erőforrás fogy el... mindig van leggyengébb láncszem.
A 8k textúra meg elég random így kiemelve tőlük. Felhasználhatok 1 textúrát több modellre is. Egyébként eddig is használtak ekkorát a játékok nem? "virtuális textúrázás, vagy más néven megatextúrázás adott lehetőséget"... 16k-ig volt már support DX11-ben.A témát meg jól kiválasztották. Egy füves, növényzettel lengedező térben már több a buktató. A Battlefront sivatagjából is már ezt hozták ki pár extra shader-el.
-
toronyhaz
aktív tag
Sajnos ezeknek a fele sem fog megvalósulni a játékokban. Esetleg 4-5 évvel a gép megjelenése után. De ne legyen igazam. Mindenkinek az lenne a jó hogyha az új konzolok nagyon durván odavernének a PC-nek.
-
Komplikato
veterán
Ühüm. A több milliárd polgon téma csak nálam akasztotta ki az állkapcsot?
Többszáz szobor darabonként 20-30 millió poligonnal, meg a komplet terem faragásokkal. És amikor azt gondolnám, hogy ez valami trükk, mert zárt tér, akkor megismétli nyílt terepen ..."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Crytek
veterán
Semmi extra. Amit lelki szemeim előtt látok lesz sok indie walking szimulátor vele
Next PC Upgrade: 2022
-
félisten
válasz szmörlock007 #3 üzenetére
Bizony, Carmack szerintem az egyik legjobb volt.
Komplikato : Igen , ő amúgy is elég maximalista tud lenni mindenben.
Anno az elmondása szerint megvalósított egy kis demót amiben a teljes tükörszerű visszaverődéseket RT vel,a többit hibrid raszterizációval oldotta meg. Amikor nézte a demót nem annak örült milyen jól néz ki az RT, hanem azon szívta a fogát milyen pontatlan raszterizációs megoldás Szóval ha most lenne 20 éves törekvő zseni akkor már talán jönne tőle valami forradalmi. Kíváncsi leszek az Oculushoz mit tesz hozzá.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Komplikato
veterán
Twitchen (is) néztem az élő streamet, ott mondta is valaki, hogy Carmack már a Doom 3-nál is Raytracing-en filózott, de akkor nem volt még hozzá elég jó vas. Kérdés fog még letenni valamit az asztalra, hogy a saját engine-jét kicsavarták a kezéből?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
aktív tag
Tudtam hogy 85"-os tévét kellett volna venni, és nem 65-öst
Remélem mire nyugdíjas leszek, ez a grafika már alap lesz.
De odáig van még 20-25 évem
Ezt a részletességet még 25 fps-sel is elviselném[ Szerkesztve ]
-
GodGamer5
addikt
AZTAKU*VA!!!!
Akkor ebből a demóból kérnék egy futtatható exét. 🙂
Remélem a nextgen gammáknál ez lesz az általános szint.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
arn
félisten
válasz Komplikato #13 üzenetére
A raytrace 90es evek kozepe ota megy pcn. [link]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Komplikato
veterán
Nekem anno egy elcseszett DirectX SDK telepítés után sikerűlt futtatnom valahogyan a Quake 2-t szoftveres raytracing-ben, csak hát 320x200-ban is volt 1-0.1 FPS, amikor meg robbanás volt vagy fényforrások változtak akkor ennek a huszad része. Realtime gaming RT-vel azért annyira nem volt jellemző szerintem.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
#54625216
törölt tag
válasz RubbishBin #9 üzenetére
A 7 éves UE4 demókban az volt a "csalás", hogy sz..rrá kellett optimalizálni a scene-t, hogy legalább a 24 fps-t tartani lehessen. Az ilyen szintű optimalizálást pedig a legtöbb játékfejlesztő egyszerűen nem engedhette meg magának.
A játékfejlesztésben az az általános workflow, hogy asset szinten megcsinálnak mindent max. minőségben, azaz brutál polygonszám, textúraméret, shader komplexitás, aztán elkezdik a tartalmat a célplatformhoz reszelni, amíg elfogadható szinten nem fut a játék.
Tehát a legtöbb játék mögött kreatív szempontból eddig is ott volt a tartalom, csak nem volt platform, ami képes lett volna normálisan megjeleníteni.
Az UE5 (+nextgen) most pont azt igéri, hogy a jövőben kevesebb kompromisszumot kell vállalni a fejlesztői és a platformra optimalizált verzió között, ami nem csak a minőséget növeli, de fejlesztési költségeket is csökkenti.
Ugyanakkor a realtime GI szerintem nem fog megjelenni (még) a játékokban, azt valószínűleg a cinematic készítőknek fejlesztik. Cinematicnál meg halál mindegy, hogy a 8K rendereket 3 fps-el vagy 1-el számolja-e az engine, mert legfejlebb nem 1 percet vár a user a végeredményre, hanem 3-at. -
Scholes9
nagyúr
Komoly Várjuk a játékokat ezzel a motorral
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Fred23
nagyúr
Szuperül néz ki, élmény volt a videó!
-
Komplikato
veterán
-
szmörlock007
aktív tag
válasz GodGamer5 #18 üzenetére
Oh dehogy. Ő a másik kedvenc. Számomra még mindig a (és most elnézést a quake3 fanoktól ) 99-es unreal tournament a kedvenc fps(lehet azért is mert pont egy idősek vagyunk ). A 98-as Unreal meg szerintem nagyon alulértékelt a nem sokkal rá kijövő half-life miatt, de nekem az is nagy kedvenc még.
-
GeryFlash
veterán
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
RubbishBin
senior tag
válasz GodGamer5 #18 üzenetére
A két legnagyobb. Egymást húzták fel.
GDC 1998, bemutatják az UT-t, az id soft beparázik a látottak miatt, Carmack lopást kiált a dm-only játékmenet miatt, amit az ex-id melósok bugázhattak át az Epichez. Annyira élesen kompetitív verseny alakult ki a két cég között, hogy a stressz miatt fontos emberek mondtak fel. Aztán az UT-t beidőzítették 1 héttel a Quake III elé. A többi meg már történelem...Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
GeryFlash
veterán
OFF: Ez is valami magyar sajátosság mai a fórumban megy. Kijön egy ilyen tech-demo, álejtős grafika, az emberek a videó alatt boldogok, viccelődnek majd a gépigénnyel.
Senki:
Magyar ember: Jó de háát a az UE4 is demóban mit tudott aztán sehol semmi hát meg a Samaritan, ajhhh hagyjuk már talán majd 4-5 év múlva visszatérhetünk rá de akkor se így kamu az egész ja 1440p 30FPS fuhhh minek kell ez, hülye réjtrészing csak az FPS-t felezi amúgy meg a 7nm csak is csak egy marketing szám nem fejlődnek semmit csak egy drágább minden örüljünk ha ha 25%-ot erősödnek az új VGA-k.[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz RubbishBin #30 üzenetére
Én is rühellem ezt a magyarozást elhiheted, de hogy ennyire toxic legyen egy fórum, komolyan a szar sem elég büdös sokaknak.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
arn
félisten
válasz Komplikato #19 üzenetére
Nem azt irtam, hogy jellemzo, csak azt, hogy voltak ilyen realtime introk mar akkor is pcn, toredek sebessegu gepeken. Lehet carmack gondolkodott rajta, mas meg csinalta
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
félisten
válasz GeryFlash #29 üzenetére
nem negatív hanem reális.. Egy szakmai oldalon, ahol legalább is a fórum többnyire szakmai megközelítésű és olyan emberek írogatnak akik közül többen még ZX Spectrumon is nyomultak, talán nem verik hanyatt egyből magukat mindentől, hanem kielemzik és a valóság talaján kezelik. Amire te vágysz biztos megkapod az index fórumában. És ez nem azt jelenti, hogy a videó nem lenne szép vagy jó, hanem azt hogy egy meg nem jelent gépen a motor tervezői demózzák úgy a játékot hogy minél többen majd licenceljék tőlük, hiszen ezért dolgoznak,de ez egyenlőre ez marketing, semmi több...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
dokanin
aktív tag
Az Amiga sokkal jobb.
-
arn
félisten
válasz Rozisoft_Bp #36 üzenetére
Megelozte a korat
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Cathulhu
addikt
Mandalorianek orulni fognak neki (bar lehet mar hasznaljak is).
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
aktív tag
25-30 éve az Amiga500-zal megpróbáltam 2 golyót raytracelni. Állóképen persze.
Elég sokáig dolgozott a gép, most már nem emlékszem annyira, fél óráig, vagy 1 óráig.
A végeredmény az lett, hogy az egyiken megjelent egy kis fehér pötty.
Na az volt a csillanás
Azt számította szegény olyan kínkeservesen -
exedoc
senior tag
Én is foglalkozom a motorral. Erős a gyanúm, hogy itt jelentős szerepet kap a tesselation a kamera távolságának függvényében. De ez valami dinamikusabb dolog lesz a sima LoD-nál mert nincs geometry, vagy texture pop-up. Hasonlót csináltam én is domborzattal, elég jól működik, viszont itt rengeteg a staticmesh, talán ezen a téren is jelentős előrelépés történt. Szép. De nem hiszem, hogy 2-3 éven belül ilyen részletességel látnánk valamit játékban. Mert az, hogy 20 fejlesztő ezen dolgozott fél évig, az nem egyenlő egy játékkal, amitől várnánk mondjuk 10 órás játékidőt. Megint más egy tech-demo aminél rafeküdtek az optimalizálásra egy rövid map-on, és az is más amikor van egy gigantikus pályánk aminél minimális töltési idő kéne legyen. A motor render részére szintén kíváncsi leszek, mert az Unreal Engine 4 is elképesztően reális rendereket tud, rendereltem én már high poly autót is, de azt játékba a büdös életbe nem fogjuk látni, mert 2 evig renderelné a lightmap-et 😀
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
- Adidas UEFA Champions League tolltartó, neszesszer szinte ingyen elvihető
- Asus Prime H410M-R LGA 1200 Alaplap
- Xiaomi 12X 5G 128GB 8GB RAM Dual 120000Ft (minimálisan alkuképes)
- Dell R750XS Xeon Silver 4314 16C 2.4GHz 64GB H755/8GB 36TB HDD - 1 369 000 Ft+ÁFA/db - 5év garancia
- Lenovo X1 Yoga 4 Gen /i5 8Gen/16Gb/256Gb/Win11Pro
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen