- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz RubbishBin #9 üzenetére
A 7 éves UE4 demókban az volt a "csalás", hogy sz..rrá kellett optimalizálni a scene-t, hogy legalább a 24 fps-t tartani lehessen. Az ilyen szintű optimalizálást pedig a legtöbb játékfejlesztő egyszerűen nem engedhette meg magának.
A játékfejlesztésben az az általános workflow, hogy asset szinten megcsinálnak mindent max. minőségben, azaz brutál polygonszám, textúraméret, shader komplexitás, aztán elkezdik a tartalmat a célplatformhoz reszelni, amíg elfogadható szinten nem fut a játék.
Tehát a legtöbb játék mögött kreatív szempontból eddig is ott volt a tartalom, csak nem volt platform, ami képes lett volna normálisan megjeleníteni.
Az UE5 (+nextgen) most pont azt igéri, hogy a jövőben kevesebb kompromisszumot kell vállalni a fejlesztői és a platformra optimalizált verzió között, ami nem csak a minőséget növeli, de fejlesztési költségeket is csökkenti.
Ugyanakkor a realtime GI szerintem nem fog megjelenni (még) a játékokban, azt valószínűleg a cinematic készítőknek fejlesztik. Cinematicnál meg halál mindegy, hogy a 8K rendereket 3 fps-el vagy 1-el számolja-e az engine, mert legfejlebb nem 1 percet vár a user a végeredményre, hanem 3-at. -
GeryFlash
veterán
válasz RubbishBin #30 üzenetére
Én is rühellem ezt a magyarozást elhiheted, de hogy ennyire toxic legyen egy fórum, komolyan a szar sem elég büdös sokaknak.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Cathulhu
addikt
válasz RubbishBin #74 üzenetére
az elmult 3 evbol ez lenne pl a sorrend (fp32)
2080ti: 13.45 TFLOPS
VII: 13.44 TFLOPS
...
V64: 12.66 TFLOPS
...
1080ti: 11.34 TFLOPS
...
V56: 10.54 TFLOPS
2080: 10.07 TFLOPS
...
...
1080: 8.873 TFLOPSAshy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- OLED TV topic
- E-roller topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- További aktív témák...