Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szmörlock007 #3 üzenetére
Teljesen mást jelent itt amire Abu gondolt megatextúrázásként, meg amit Carmack-ék csináltak.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Cathulhu
addikt
válasz #32839680 #51 üzenetére
Szerintem is nagy ujitas, valoszinuleg sokan fognak ilyenre atterni, mostmar eljutottunk oda, hogy realtime is lehet hiheto diszletet renderelni. Mondjuk ekkora LED kijelzo nem olcso, de gondolom gyorsan megterul, meg ugye azok is javulnak evrol evre.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
_cHAos_
aktív tag
Tudom, hogy UE5 alapvetően grafikus motor (meg fizikai és hangképző, stb. almodulok) , hűde f@sza, egy jó AI-nak játékokban személy szerint jobban örülnék vagy odavágó játékmechanikának, mint pl. amilyet legutóbb a Doom Eternal-ban láttam.
Talán a Gears of War 4-et játszottam ki az UE4-es játékokból meg a Hellblade-et félig. A Fallen Oder kimaradt, az okádék optimalizálás miatt. Volt más jó UE4 game?
[ Szerkesztve ]
-
_cHAos_
aktív tag
A nap kérdése: miért a gyengébb konzolon (sarkítva a leggyengébb next gen hardveren) demózta az Epic? PC-n milyen lesz?
[ Szerkesztve ]
-
***ANDRÁS***
aktív tag
Egy ilyen szintű és felépítésű környezettel, grafikával ellátott Tomb Raider játék nagyon ütős lenne, az biztos
-
Cathulhu
addikt
mert 5
masreszt meg nem biztos, hogy a PS5 gyengebb mint az X. Pure TFLOPS-ban igen, de orajelben erosebb, es ha fixfunkcios reszei gyorsabbak mint a masik akkor osszesegeben lehet gyorsabb, mint az X.
harmadreszt ha meg gyengebb mint az X, akkor plane jo demo, hogy a gyengebbik vason is milyen jol futAshy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
_cHAos_
aktív tag
A bejelentések alapján nyers grafikai teljesítményben a PS5 fiXen gyengébb lesz 10%-al a Series X-nél (a PS5 háttértárban (gyorsabb SSD), VR-ban és hangképzésben lesz jobb) , hogy melyik fejlesztő stúdió mit fog kiaknázni a hardverekből az egy másik dolog. Crossplatform játékokban, grafikában biztos, hogy jobb lesz az X.
A PC megmarad azoknak, akik Ultra-n szeretnének játszani sok pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Te meg mindig TFLOPS-TFLOPS osszehasonlitast nezel szerintem, ami egyedul akkor jelent valamit, ha a compute reszen van bottleneck, ami eleg ritka jatekban. Kulonben a GCN-ek bucira vernek a GeForceokat mar evek ota, TFLOPSban jellemzoen erosebbek, de mashol van a bottleneck.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
marcee
addikt
Nagyon szép a videó.
Nem tudom hogyan csinálták, de képtelen vagyok elhinni, hogy létezik olyan vas, ami RT GI-t futtat ilyen minőségeben. Nemhogy egy egy éven belül megjelenő, filléres konzolon. És persze nem csak GI van, hanem fizika, részecske rendszer... Ááá, ez nem lehet!
Meg nem kell kézzel LOD-olni, minden automatikus. Aha, mennyi memória lesz a PS5-ben?
Megnézném ezt a GI-t, egy egyszerű, modern interior környezetben, ahol burjánzó geomteria és változatos textúrák nem viszik el a figyelmet.\m/
-
-Faceless-
őstag
Gyönyörű szép demo, de senki ne várjon ilyen játékokat. Mire ilyen optimalizálással, ilyen modellekkel egy 10 órás játékot csinálnának addigra kijön a PS6 is.
Mai piacon fosni kell a játékokat, és senkinek nincs ideje ilyen pajzsokat modellezni, ha annyi idő alatt egy komplett scene-t összerakna az illető. -
exedoc
senior tag
Abu ha itt vagy segíthetnél egy kicsit. Legyszives. Rohadtul nem értem. Magyarázatot követelek.
- Nincs normal map, Zbrush-bol a magas poligonszámú modellek közvetlenül a motorba kerülnek. (Több tízmilliósak!)
- Nincs poligon (vagy triangle) limit. Többszáz millió háromszöget ilyen röccenésmentesen renderel? (WTF??)
- Mindehhez dynamic global illumination?
- 8K-s textúrák?
- És mindez egy PS5-ön fut?
WTF??!Hogy csinálták ezt? Hm? Még Zbrush-ba is figyelek poligonszámra mert megeszi a memóriát. Itt mi a titok?
-
Cathulhu
addikt
válasz RubbishBin #74 üzenetére
az elmult 3 evbol ez lenne pl a sorrend (fp32)
2080ti: 13.45 TFLOPS
VII: 13.44 TFLOPS
...
V64: 12.66 TFLOPS
...
1080ti: 11.34 TFLOPS
...
V56: 10.54 TFLOPS
2080: 10.07 TFLOPS
...
...
1080: 8.873 TFLOPSAshy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
BiP
nagyúr
9 perces, kommentárral. [link]
szerk: most látom, a #27-ben linkelt cikkben is ez a verzió van.[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
Igazad van hogy a TFLOPS nem egyenesen aranyos a valos teljesitnennyel de itt ugyanaz az architektúra. Ettől még az API lehet jobb persze, de azért én PS szimpatizásként úgy gondolom az XSX erősebb lesz egy kicsivel. Na és
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Kristof93
senior tag
Ezt a jatekok merete fogja megolni. Ilyen minosegu asset-ek mellett egy nagy, nyilt vilagu jatek lehet el sem ferne a konzol SSD-n.
-
hajbel
addikt
Pedig erősebb lesz és nem csak azért, mert a jobb hűtése miatt tudja majd tartani az órajeleket stabilan. PS5 órajelei irreálisak. Még mielőtt megszólna bárki: Belsős info, én egy PS5 vásárló vagyok.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
NKing
tag
Szvsz itt is ugyanarra megy a trend, mint többi IT-dev területen: teljes mértékben a popó alá tenni mindent, hogy a játék-fejlesztő arra koncetrálhasson, ami a feladata - a teremtésre-alkotásra. Behúzza a ZBrush modellt, vesz pár megascan asset-et a Quixel-ről és összelegózza a világot, majd aláteszi a logikát és fizikai működést, amikhez szintén kap egy objektum-alapú UI-t. És ez tök dícséretes, mindent számol a motor, a játék-designer pedig létrehozhat bármit.
Egyébként az, hogy lehet 100 milliárd polygonnal számolni nem azt jelenti, hogy kell is - egyrészt nem látsz el olyan messzire, másrészt van kitakarás (az ezzel való számolás már alap feature), harmadrészt akció közben nem is veszed észre, ha kevesebb a poly-count. A poly-count egyébként sem feltétlenül jelent nagy számításigényt, már régóta a shaderelés viszi el a teljesítmény nagy részét
Amúgy meg no offense az XBox Series X irányába, de a múltkori bemutatók jelentős űrt hagytak: Aha. Akkor ennyi lesz a "next-gen"? ...Most pedig nézzük meg ezt az engine-t. Ez a next-gen! És külön öröm, hogy a PS5-ön fut, amiről mindenki pusztán a TFLOPS alapján leírta, hogy "gyenge" lesz. Nem lesz gyenge - mert nem elég, ha FLOPS-ban valami erős, erre már sok példát láthattunk, pláne egy konzolnál, ami erősen célhardver, ennek megfelelő +funkciókkal.
Nagyon várós a PS5 bemutatása, az exkluzívok pedig tuti biztos, hogy ilyenek lesznek vagy nagyon hasonlóak.
-
Cathulhu
addikt
válasz GeryFlash #79 üzenetére
Alapveto egyezesek vannak, de azert nem teljesen ugyanaz. Mindkettoben vannak kis nuanszok, amik egyes feladatoknal ide vagy oda billenthetik a merleget, es az X-nek peldaul remhulye a memora elerese, ami akar ilyen memoriaintenzivnek tuno feladatoknal lehet bottleneck. Ha meg bottleneck van, akkor mindegy hany TFLOPS van ha mondjuk a 10 az 80%-on, a 12 meg 66%-on van csak kihasznalva. Az en megerzesem is az, hogy altalanos esetben gyorsabb lehet az X, de azert erre nem innek elore, az meg hogy itt miert PS5 van demozva azt nem tudhatjuk, azt meg kijelenteni, hogy egyertelmuen gyengebb azt vegkepp nem lehet.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
AssAssynn
őstag
Gyors megnézem 720p-ben, hogy mit fejlődött a tudomány.
Gondolom az 1 év alatt összehányt új assassins creed is hozza majd ezt a graffot."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
kinect
csendes tag
Látszik, hogy a negatívan hozzászólok nagy része nem látta a prezentáció utáni beszélgetést, ott említették, hogy real-time fut a PS5 devkit-en a demo, arról a devkitről húzták le ezt a videót is.
Részben az IO throughput miatt demozták PS5-ön, azt jelenleg egy PC se közelíti meg, illetve az is kiderült, hogy az Epic szorosan dolgozott együtt a Sonyval a motoron és gondolom ebből kifolyólag a demon is.
Szerintem lesz itt meglepődés, mikor nyáron jönnek majd az exkluzív trailerek, de majd azokat is lehet fikázni, hogy úgyse fognak úgy kinézni.
Egyébként a 7 évvel ezelőtti UE4 trailert szvsz már a 2016-os Uncharted 4 is sok szempontból túlszárnyalta.
-
Sinesol
veterán
Nagyon jól néz ki, de továbbra is nagyon mesterséges hatású az egész, hiába a kidolgozottság, nagyon látszik rajta, hogy nincs benne raytracing. Ez kb olyan mint egy nagyon szép animáció, szemet gyönyörködtető, de akkor is csak látszik, hogy köze nincs a valósághoz, egy raytracing demó szintekkel hihetőbb, realisztikusabb, még ha nincs is ennyire kidolgozva.
Mondjuk ez egy techdemó, abból is csak 1440p/30fps többnyire, szal nem valószínű, hogy ilyesmit fogunk látni next gen játékokban. Bár talán nincs is feltétlen szükség rá, mivel ha csak fele ekkora részletességet raytracinggel hatékonyan meg tudnak támogatni, az simán többet érhet ennél a techdemónál. Mondjuk kérdéses, hogy mire lesz elég a pirosak raytracing megoldása, mivel ha szokásosan bután, erőből akarják megoldani a dolgot compute-al, akkor nem lesz elég erőforrás részletességre meg RT-re is. -
saelin
veterán
-
BabMester
senior tag
Szóval ezt az enginet a Sonyval közösen fejlesztették ki, kifejezetten kihasználva a a Sony M
2-es SSD-jét, tehát várhatóan Playstationon jobban fognak futni az UE5-ös játékok. Éz ezt az enginet az Epic ingyen adja a fejlesztőknek, az első 1millio után kell csak fizetni. Hm..Megint a Sonyról és a Playstationről áradozik a sajtó, hiába az Xbox dömping hónapok óta..mintha a Microsoft direkt lenne ilyen béna
[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
Meglepo hir, most jott ki csak a 4.25 ami tamogatja mar a uj konzolokat.
-
Digital Foundry videójában részletesen kibeszélik
DF Direct: PlayStation 5 / Unreal Engine 5 Reaction - Now This Is Next-Gen!
Két fő technológia mutatkozik be a videóban, nanites (micro polygon modeling (geometry) scheme) és a lumen (real time global illumination system)
-
Prof
addikt
válasz Komplikato #10 üzenetére
Senki nem mondta, hogy rendereli azt ami nem latszik...
Nem Crysis 1 Nvidia techdemorol van szo AMD GPUn. -
koko52
veterán
A videók miért ilyen szarok? Mindegy milyen felbontáson nézem a sötét részek foltosak. Lehet köze a Haswell IGP-nek hozzá? Vagy mindenkinek ilyen rossz?
Szerk: YT 4k, HD videók szépek, tehát ezek a videók ilyenek...
[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
-
az a business modell miatt van, bar mostanaban az Unity mar jobb a celra.
egyebkent az emlitett indie walking simulatoroknal jellemzoen van egy relative nagyobb 10-20 fos csapat amibol 2-3 programozo, jellemzoen max 2 evvel a BSc diploma utan, 25 eves atlageletkorral. igy nezve egyebkent par esetben meglepoen kimaxoljak amit a helyzetbol ki lehet hozni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+