- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- iPad topik
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Home server / házi szerver építése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Mini-ITX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
ma A fordítás magán az eszközön történik biztonsági okok miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz marcell991 #72 üzenetére
Abban az interjúban szerintem rosszul mondja el ezt. A Mantle-t tekintsük nyugodtan a HSA-tól független dolognak. Jelenleg csak az a célja, hogy aktuális problémákat megoldjon, amelyek kimerülnek a többletterhelés radikális csökkentésében, a konzolok tudásának megközelítésében, illetve az aszinkron DMA/compute bevezetésében. A többi az eléggé futurisztikus koncepció. Az Oxide mondta, hogy nekik később kevés lesz a Mantle által biztosított 100k batch/frame is, és 2015-re 300k-t, míg 2018-ra egymilliót akarnak. Na most ehhez már nem elég a Mantle, így meg kell oldani konkrétan a grafikus API gyorsítását grafikus processzorral. Itt jön képbe a HSA, de ezek nagyon extrém igények, zömében a stratégiai játékokra lekorlátozva, illetve olyan játékmenetek megalkotására, amelyek ma még nem is léteznek.
Egyébként nyilvánvaló a törekvés. Az AMD azért nem adja ki független csoportnak a fejlesztést, mert nem akarják, hogy a Khronos, a Microsoft, vagy más feleljen a jövőjükért. Egyben akarják kézben akarják tartani a hardver- és szoftverfejlesztést, aminek az az előnye, hogy ha például az Oxide akar valamit (és láthatóan akar), akkor arra tudjanak reagálni, olyan gyorsan, amennyire gyorsan csak lehet. A Khronos, a Microsoft és a többiek az extrém igényeket nem fogják kielégíteni, mert a hardcore PC gamingben utazó stúdiók különleges kívánságainak teljesítése nem kritikus fontosságú tényező egy szabványos API fejlesztésénél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen