- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAID
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig eléggé illúzióromboló az ismétlődés. De mindegy ez egyéni igény kérdése.
Igen ez így fog történni ahogy leírtad. De az AMD csak a GPU-piac második legnagyobb szereplője ... az Intel az első, így az ő megoldásaikat veszik majd többen. De lényegében ez fog történni, ami végtére is a VGA-piacot értéktelenné teszi. Csak ezzel nem tudnak mit kezdeni a cégek, máskülönben ők sem néznék, hogy esik az eladás.
Brutális hiba teljesen szubjektív döntésekre építeni. A fejlesztés végén alapvető elvárás a tesztelés. Nem lehet hibátlanra tervezni, de objektív szempontok teljesítése nélkül csak úgy ráírni a kódra, hogy final, egyszerűen felelőtlenség.
Az ATT fejlesztője jóval nehezebb helyzetben van, mert vakon fejleszt technológiákra. Nem tudja ráírni, hogy final, mert nem kapja meg például a PowerTune működésének specifikációját. Az AMD rá tudja írni a CCC-re, hogy final, mert megjelenés előtt ők kettő, míg az MS három hétig teszteli és aláírja, ha átment. Egyébként nyilván az MS aláírása nélkül az AMD is bétának tekint mindent. Az MS mondja rá, hogy megfelel-e vagy sem.
A Rage-nek nem a játékban volt a gondja, hanem az első indításkor a program rosszul mérte fel néha a gépet. Ezért rossza grafikai beállításokat szabott meg. A játék maga oké volt, csak az automatikus paraméterezés nem működött jól. Biztos vagyok benne, hogy a belső teszteken megnézték annyi géppel, amennyivel tudták.
Főleg Radeonon fejlesztették a játékot a végén, mert az AMD mentette meg a PC-s port teljesítményét. Carmack legnagyobb problémája a Rage kapcsán az volt, hogy a textúrák frissítése nagyon lassú. Konzolon a hardver és a memória direktebb kezelésével egyszerűen lehet frissíteni egy adott pixelt, de a PC-n masszív rutinokat kell bevetni, hogy a frissítés végbemenjen. Ez Carmack mérései szerint több mint 10000-szer (nem elírás, tízezerszer) hosszabb időbe került, ami nagy problémát okozott. Az AMD végül előállt egy újfajta frissítési rutinnal, mely csökkenti a keletkező késleltetést azzal, hogy egyszerre 50 frissítést hajt végre. A megoldás nem a legjobb, de ahhoz képest, hogy mi volt az eredeti koncepció ... mindenképpen segítség volt.
A megfelelő drivert a cégek kiadták a megjelenésre. Ahol az automatikus paraméterezés belőtte a rendszert, ott jól ment.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen