- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Esetleg még a Mazda-val is szemezhetsz. Itthon nem annyira szeretik őket, de úgy emlékszek jó áron futottak és sehol sem olvastam kifejezetten negatív véleményt."
Érdekes ez a Mazda kerülés.
Leginkább minőségi Fordnak lehet őket tekinteni. Közösen fejlesztenek, sőt Kínában már közös tulajdonú céggel vannak jelen.A Fordra visszatérve.
Sokáig használtam egy Ford Focus Turnier 1,6 TDCI kombit.
A motorral folyamatosan gond volt. Az elején még volt (az átmeneti túl)nyomaték. amit elég gyorsan el vesztett és a szakszervizek sem találták meg újra.
Az autó többi részével is volt némi baj. A legegzotikusabb az volt amikor a fékfolyadékot, a pedálhasználat, az utas térbe pumpálta be. Egy 20 forint értékű szimering adta fel a harcot. A javítás költsége viszont nagyságrenddel nagyobb, hiszen nem cserélhető a szimering.Autópályán búcsúztunk el egymástól, amikor a kuplung benyomása után olyan jól érezte magát a pedál, hogy nem tért vissza alaphelyzetbe.
Kicsit kényszerpályán mozogtam autó ügyben, úgyhogy agy Focus II lett az utód. (A Mazdához nem volt elég pénzem, időset meg nem akartam venni.)
Az utódnak is vannak gondjai. Egyszer megszorult a generátor. Persze ilyen hibára nem figyelmeztet az autó fedélzeti komputere. Elég ezt akkor megtudni, amikor az akkumulátor már lemerült.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
rjg
őstag
Akkor egy ellenvélemény a Ford Escortra. Egy hat éves, négy ajtós 1,6-os, 90 lovas Zetec motorosat hajtottam 2002 - 2004 között. Az autó szervizére havi 30-50 ezer forintot költöttem - katalizátor csere, mert eltört és csörgött a kipufogóban, eltört a rugó, ami párban volt cserélhető, vízpumpa, termosztát stb. Mindezt úgy, hogy az autó előéletét ismertem, szakszervizben volt folyamatosan javíttatva. Ráadásul 10l átlagfogyasztással, mert ha "tojást tettem" a gázpedál alá, akkor a 8,5l-ért cserébe telekormolta a motort és a kipufogórendszert. Ha már Ford, akkor inkább Focus, az több szerelő szerint egy jobban sikerült széria lett.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra