- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
f-es autót soha franciát, fordot, fiatot, fóccvágent soha.
volt két és fél évig új vw borám, ami a 4-es golf puttonyos verziója, annyira rettenetesen ócska autóm se előtte, sem utána nem volt. és mivel a csomagtartó környékét leszámítva az 4-es golf, így az se jobb.
meg van itthon g astra is, kopó-fogyó alkatrészeket meg asszonypilótát leszámítva semmi bajom nem volt vele. arról nem beszélek, hogy literekkel kevesebbet eszik, mint a bora és bármikor körbeautózom.
egyetlen pozitívuma volt a borámnak, hogy céges autó volt, és a főnök szemrebbenés nélkül fizette a benzin és a szerviz számlákat is. amikor eljöttem attól a cégtől, felkínálták, hogy vegyem meg. azóta vectrával járok.
szerintem 8 kilóba 2000-esnél újabb astrának is bele kellene férnie.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
az első és kimagaslóan legfontosabb szabály: olyan autót vegyél, amihez van megbízható szerelőd!
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz alkatraz3000 #51 üzenetére
ennél rosszabb tanácsot csak nagy rákészüléssel, csoportosan lehetne kitalálni...
az f astra a g-hez képest pakundekli. se biztonsága nincs, se nem galvanizált. ráadásul régi, tehát nem találsz belőle normálisat, csak széthajtott romot. a g nem rohad, sokkal merevebb, tehát ütközni is jobb vele, és fiatalabb.az ecotec szereti az olajat című legendához annyit, hogy minden motor eszi az olajat. amelyik nem, azt nagyon gyorsan vidd el szerelőhöz. ja, ilyen kérdésekben ne az önigazoló vagy büszke tulajok handabandáira hallgass, hanem szakemberekre.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
mindegyik motor eszi az olajat, lehetetlen ellene tenni. két dolog szokott előfordulni:
1. két szerviz között csak a max-min különbsége fogy el, ezért nem foglalkoznak vele. ilyenkor eszi, csak tesznek rá.
2. valami más pótolja a hiányzó olajat. ilyenkor sürgősen szerelőhöz kell vinni, mert folyamatosan romlik a kenése."Amugy nem ertem, ha belefer a keretbe a focus, miert nyomatjatok az astra-kat, ket kulon vilag.": pont ezért.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
oké, nem ment át, pontosítok: a focus meg a g astra más világ. a focus kárára.
"Na azt viszont gondold át, hogy minden autó eszi az olajat, jó nagy baromságot írtál má ne is haragudj meg.": hogy tájékozatlan vagy a témában, az a te problémád, de ne csúnya szavak alkalmazásával hidald át.
elvileg hűtővíz nem kellene, hogy az olajba kerüljön, mert ha igen, az már nagyon széthullott motor. de víz ettől még kerülhet bele, miután szénhidrogének égésekor szokott víz keletkezni, ami páraként kiválhat a henger oldalán és onnan belehúzhatja a motorolajba. meg kerülhet bele üzemanyag is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
1999-ben gyártott, 1.6-os benzines g astra. céges autóként kezdte, mikor eljöttem a cégtől, megvettem. Jártam vele egy darabig, majd lepasszoltam az asszonynak, azóta ő jár vele. 16 éves elmúlt, rendesen szervizelt autó. Eddig egyszer állt meg a kuplung főmunkahenger miatt, aminek kuplungcsere lett a vége (asszonypilóta városban szindróma), meg egyszer sikerült valahogy (én se értem, hogy) ledarálni az egyik féltengelyt. Ezen kívül semmi gondot nem okozott nekünk, csak kopófogyó baja volt, meg olyan, amit mi csináltunk.
azóta is megy. csak a benzinbeöntő környékén rozsdál, mert az típushiba, egyébként nincs egy gramm rozsda se rajta. ennyire olcsón fenntartható autóm nem volt előtte se, utána se. ehhez még jön az is, hogy amikor gyereket meg nagyit fuvaroztam vele nyaralni, tehát nem fittipaldi módon mentem, 5 literből megvolt.
miért ne ajánlanék egy ilyen autót? nekem azóta volt egy fóccvágenem (szintén céges autó), az is kétszer volt: először meg utoljára. Most egy 12 éves c vectrával járok, ezzel se volt túl sok baj. Ennek ugyan a futóműje kényesebb, de hogy azért, mert rosszabb, vagy azért, mert olyan helyeken járok vele úgy, ahogy, azt nem tudom. ebbe is beleülhetne bárki, nem csalódna benne.
más fóccvágen is volt a rokonságban, de kikezeltük.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
ez most annak az adacnak a statisztikája, amelyik csalási botrányok sorozatába keveredett nemrég, vagy annak, amelyik csak azokat az autókat szervizeli az országúton, amelyiknek nincs saját szervizhálózata?
hogy világos legyen, arra célzok, hogy az adac statisztikája nagyjából nulla alatt ér.
ott van pl. a tüv statisztikája, volt olyan év, hogy egy opel meriva nyerte.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 450 G2 15" laptop i3, SSD-vel , DVD,Kamera, HDMI, 45.000 Ft
- Iphone 12 Mini 128GB Kártyafüggetlen!
- 10 colos univerzális Android fejegység 4 GB/32 GB, (Kroak) 360 "birds eye" kamerával eladó, újszerű
- Vadkamera (A101XS), új, 24MP, fullHD, 940nm nem látható infra, 0,2s kioldás, kijelző/4db AA
- MSI MAG Z490 Tomahawk + i5-10400 + 16GB 2x8GB Patriot Viper 3200MHz DDR4 + toronyhűtés