Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz fausto #5 üzenetére

    Pl. felkapkodni azt a nyomorult telefont <15 perc alatt. (Ez nyilván nem a konkrét droid hibája.)

    Vagy tisztában lenni annyira a cég szolgáltatásaival, hogy ne nyisson rá hibajegyet, ne küldjön ki szerelőt (akire várni ugye nekem is egy elcseszett fél nap), aki aztán elmondja, hogy "hát ez ilyen, ez van".

    Vagy a számottevő ügyféligényeket továbbítani felfelé. Gondolok itt akár a csatornák "az én kényelmemet szolgáló" lecserélésére, akár arra, hogy a set-top boxokon még mindig nem lehet csatornánként kapcsolni a gyerekzárat. Amit ők x éves korhatárosnak sorolnak be, arra vonatkozik csak a limit. Hogy az előzetesben ömlik a bél, az mehet nyugodtan. Ha nem szeretnék reklámok közé elszórt agresszív rajzfilmeket engedni a kölöknek, akkor így jártam, hiszen az (elvileg) gyerekcsatorna. Stb.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák