- Androidos tablet topic
- Kompakt vízhűtés
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Home/Nest
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az őszi exkluzívok inkább a kezdetet képviselik, mert sem a Sony, sem pedig a Microsoft nem tette még elérhetővé az új SDK-kat. Amíg ezek nem elérhetők, illetve nem kerülnek be a runtime-ok a firmware-be, addig az előző generációs technikák polírozása zajlik.
Az erő a konzoloknál lényegtelen, mert attól fog az egész rendszer fejlődni, hogy az adott kiadó leültet egy csoport fejlesztőt pár konzol mellé, hogy vizsgálják meg miképp kellene ezt programozni. Minden generációban így zajlik. A mostani generáció csak annyiba különbözik, hogy kevesebb pénzt igényel a hardverek megismerése, mert mindkét konzol alapja ugyanaz, de a munka menete nem változik meg. És persze lesz idővel assembly elérés is.
Attól függ mit tekintesz processzornak. Az új generációs konzolok sarkalatos pontja az egységes memóriaképet látó LOC és TOC magok. Innentől kezdve az egész konzol egy processzor, amelyben vannak LOC és TOC magok. És ezeket lehet különböző feladatokra befogni. Például fizikára inkább a TOC magok lesznek alkalmasak, míg a LOC magok inkább csak vezérlő szerepet fognak ellátni. De például a Sony dolgozik TOC magokon futó grafikus API-n, ami elég vad ötlet, de tulajdonképpen minden megvan ahhoz, hogy a grafikus API-t a grafikus vezérlő gyorsítsa. Ezek azok az ötletek, amelyeket mindenki végiggondol a konzolok életciklusa alatt, és amíg a Sony és a Microsoft is úgy gondolkodik, hogy az életciklus kellően hosszú, mondjuk 10 év, addig a cégek képesek az ötletek megvalósulását komoly pénzmennyiséggel támogatni, mert 7-9 év alatt ez bőven visszatermelhető.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Androidos tablet topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mazda topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...