- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Melyik tápegységet vegyem?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az őszi exkluzívok inkább a kezdetet képviselik, mert sem a Sony, sem pedig a Microsoft nem tette még elérhetővé az új SDK-kat. Amíg ezek nem elérhetők, illetve nem kerülnek be a runtime-ok a firmware-be, addig az előző generációs technikák polírozása zajlik.
Az erő a konzoloknál lényegtelen, mert attól fog az egész rendszer fejlődni, hogy az adott kiadó leültet egy csoport fejlesztőt pár konzol mellé, hogy vizsgálják meg miképp kellene ezt programozni. Minden generációban így zajlik. A mostani generáció csak annyiba különbözik, hogy kevesebb pénzt igényel a hardverek megismerése, mert mindkét konzol alapja ugyanaz, de a munka menete nem változik meg. És persze lesz idővel assembly elérés is.
Attól függ mit tekintesz processzornak. Az új generációs konzolok sarkalatos pontja az egységes memóriaképet látó LOC és TOC magok. Innentől kezdve az egész konzol egy processzor, amelyben vannak LOC és TOC magok. És ezeket lehet különböző feladatokra befogni. Például fizikára inkább a TOC magok lesznek alkalmasak, míg a LOC magok inkább csak vezérlő szerepet fognak ellátni. De például a Sony dolgozik TOC magokon futó grafikus API-n, ami elég vad ötlet, de tulajdonképpen minden megvan ahhoz, hogy a grafikus API-t a grafikus vezérlő gyorsítsa. Ezek azok az ötletek, amelyeket mindenki végiggondol a konzolok életciklusa alatt, és amíg a Sony és a Microsoft is úgy gondolkodik, hogy az életciklus kellően hosszú, mondjuk 10 év, addig a cégek képesek az ötletek megvalósulását komoly pénzmennyiséggel támogatni, mert 7-9 év alatt ez bőven visszatermelhető.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro