Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • goodboy007

    senior tag

    válasz Abu85 #17 üzenetére

    Szerintem úgy érti, hogy mikor anno 1024x768, esetleg 1280x1024 volt az elterjedt PC-n és kijött a 720p-s Motorstorm, meg az Uncharted, kb. összefostuk a bokánkat, most meg a 960p-n sem kell meglepődni.
    Aztán kijött a folytatás, God of War III és a "csúcs" éra, 2013-2014, a Forza 4, GTA V, Uncharted 3, Forza Horizon, Beyond Two Souls, Gran Turismo 6.

    A Forza 6 is istenítve van a Gamepod cikkben, de mikor kipróbáltam az MM-ben a demoját vagy 1 percig töltött és tiszta recés -AA nuku-, számomra ez nem "next gen", hanem egy nagyon lassú élmény, olyan grafikával, ami néhány éve PC-n lazán elérhető.
    Mire ezekkel az új SDK-kal elkészül valami új húzócím, megint a határban sem lesznek grafikailag.
    Az új Uncharted lenne a MINIMUM, amit meg kellene üssenek a next gen játékok, hogy tényleg next gennek lehessen hívni. Persze ezt sem úgy, hogy egy "csőben" megyünk végig.
    Az eddigi címeket tekintve -és azt, hogy eltelt 2 év a launch óta-, egyszerűen nem látszik, hogy miként fognak ezek a gépek szintet lépni 2-3 éves viszonylatban.
    Mert amíg anno az elején mondjuk kihasználták a hardver 50%-át, aztán ez nőtt 75, majd 100%-ra, olyan, mintha már most 100%-on pörögne a hardver, a betöltési időt/felbontást/élsimítást/megjelenített terület nagyságát tekintve.

    [ Szerkesztve ]

    "propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

Új hozzászólás Aktív témák