Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kretenallat

    senior tag

    válasz ripla #35 üzenetére

    minden területnek szüksége van úttörőkre, nem lenne logikus azt várni, hogy a VR-nél másképp legyen. egyelőre még az én küszöbömet sem érte el a VR, de nekem inkább a tartalom, mint a hardver szintjén vannak teljesítetlen elvárásaim.

    :: Ω :: Born Dead, Buried Alive :: Ω ::

  • Kashim

    őstag

    válasz ripla #35 üzenetére

    No offense, de mivel hajtanád meg a szemenként 4K felbontást 120 fps mellett? Nincs az a gép ma még GTX 1080Ti SLI-vel sem, ami folyamatosan elbírná ezt a teljesítmény igényt, főleg részletesebb játékoknál. 1-2 képkocka kiesés vagy beakadást pedig teljesen más egy monitor előtt ülve megélni, mint mikor fejeden egy sisak. Gyakorlatilag instant fejfájás és hányinger, ha lemarad a cucc a mozgásodhoz képest. Ez tartja vissza az egész felbontás mizériát, nem az, hogy nem tudnak kijelzőket gyártani.
    Egy olyan gép mellett ami ekkora teljesítményre képes meg a VR rendszer ára is eltörpül, szóval a gazdag megjegyzés kicsit furán veszi ki magát, mert jelen pillanatban vígan el lehet lenni egy GTX 970-nel.

    Sokan elfelejtik, hogy nem csak annyiból áll a dolog, hogy két kis kijelző tükrözve van a sisakon belül, hanem sztereoszkopikus képet állít elő és mindent két nézőpontból kell renderelnie a gépnek.
    Erre megoldás a foveated rendering lenne esetleg, de technológiailag az eléggé odébb van még szerintem, bár néhány próbálkozás van már erre is...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák