Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #23 üzenetére

    De a tetahedron egy kiegészítő eljárás egy meshfilter, ami baromi szarul működik jelenleg az Unity motoron, hiába próbálják csak 2-3 látszó élből kisakkozni az egészet. jelenleg a hagyományos BVH gyorsítás hatékonyabb, hiába lassabb, és ezzel működik a jelenleg elérhető legújabb DXR editor tehát ezért írtam, hogy használja az RT magot az Unity jelenlegi formája, hiába vannak benne alternatív lehetőségek.
    Nagyon sok idő kell mire ez gyors és hatékony lesz, főleg hogy erre ALU kat fixfunkciós blokk nélkül használjanak.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák