Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1500 üzenetére

    Tegyük hozzá, hogy a net és a telefon mellé nem mezei kábel TV-m van. D123 prémium digitális, D Top, DHD, HBO, Digi Film, rögzítős HD-s boxszal meg CA modullal. Nyilván ez is számít az ajánlat adásnál.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1501 üzenetére

    Na de épp ez az, hogy így azért jóval többe jönne ki, tehát hogy ennyit engedjenek az nem tudom, hogy miért érné meg nekik (látszik nem sokat gondolkoznak), ráadásul a digitális TV még nem is olyan rég választható náluk, bár akkor már kérdéses az is, hogy mikor is ajánlották fel, de nincs pofám megkérdezni.
    Amúgy így-úgy, de egy eléggé tré szolgáltató ez, persze nézőpont kérdése. Nyilván azok szemében rossz, akik több ezret fizetnek szinte a semmiért (legalább is ha más szolgáltatók ajánlatait nézzük), és akkor még abból a semmiből is levesznek mindig egy kicsit.
    Egyébként köszönöm az információt, mármint ezt az akciós dolgot, már ezt is fel akartam hozni nekik, csak elfejtettem.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1502 üzenetére

    Ez is hülyeség már ne is haragudj meg... 2004 vagy 2005-ben az országban elsőként a PR vezette be a digitális kábel TV-t. Itt Újhelyben a 300 MHz-es régi rendszeren kötelező volt a Bővített csomaghoz a Motorola box, míg át nem építették 860-as rendszerre, onnantól már csak a prémium csomagokhoz kellett.
    Egyébként csak szólok, hogy más szolgáltatónál sokkal durvább telesales és "pult alatti" ajánlatok vannak. Ezen nincs semmi meglepő, ezt hívják versenynek.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1503 üzenetére

    Nem úgy gondoltam, hanem ezekkel az új csomagajánlatokkal, mert ezekről csak nemrég tudok. Bár igazából a TV-t annyira nem is követem nyomon, mert szerintem baromság, mármint maga a szolgáltatás. Egy normális internetkapcsolattal mindent meg lehet nézni, ami a TV-ben megy, ráadásul reklámok nélkül, választható minőségben és akkor, amikor akarod.
    Ami meg a versenyt illeti na igen, ezért ilyen gyenge a szolgáltatások színvonala. Egyébként ha a PR tudná, hogy mi az a verseny, akkor nem csak a TV ajánlatokat variálná folyton, hanem az internetét is, de mit is várok tőlük. De hát maguk alatt vágják a fát.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1504 üzenetére

    Először is. Ki mondta, hogy TV-re adtak kedvezményt? Szó sem volt arról. A hűséghosszabbítás előtt is ugyanez a TV csomagom volt amit leírtam, abban nem történt változás, pont, hogy a netre kaptam akciós árat, nem pedig a TV-re, mert azt triplázták meg mindössze 150-200 Ft-ért...
    A másik dolog pedig az, hogy ha picit utána is néznél nem csak ész nélkül fikázgatnál itt mindent ami PR, akkor tudhatnád, hogy amiben én vagyok, a D123, DHD, DTop még bizony a régi csomagajánlatos TV kínálat, de mivel még van 1 év a hűségből maradhat.
    Mostmár leírom a sztorim, anno 3,5 évet volt szerencsém MÁV ügyfélszolgálatosként dolgozni, ott volt egy kb. hasonló ember aki azért tett több tucat panaszt, mert xy vonat 15-20 mp-el hamarabb elindult a peroni nagy órához képest. Kezet foghatnátok :) Neked az a legnagyobb bajod, hogy 20,00 Mbit/s helyett csak 19,75 Mbit/s-al tudsz tölteni. ;]
    Volt már szerencsém életem során több szolgáltatóhoz is. Újhelyben voltam Externetes, még a PR-es idők előtt ADSL-en, Miskolcon CaraCom-os DOCSIS 3.0-n, most pedig DIGIkábel FTTB optikai hálózaton. De még egyetlen szolgáltatónál sem mértem többet, mint amennyi a maximum volt, általában mindig a környékén állt be.
    Externetes netem anno 512-es volt, beállt 486-495 közé, CaraCom-os netem 12 megás volt 11,5-11,8 között produkált, míg a DIGI-s 100-asom, ahogy a múltkor belinkeltem este örülök, ha hozza a 40-50 megát.
    Ergo Te kb. elvárod, hogy a szolgáltató pontosan 20,00 Mbit/s-ot biztosítsanak Neked, amit tudod, hogy fizikailag, technikailag lehetetlen, ezért inkább nem is 20,00-at vársz, hanem 20,00 felettit...

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1505 üzenetére

    Én is ezt kérdem, hogy ki mondta, mert én nem, csak kiragadtam belőle a TV-t.
    Meg ugye gondolom a csomag ára nőtt összesen 150-200 Ft-al amiben persze az internet ára emelkedett csak, de ez lényegtelen.
    Ami meg ismét a TV-t illeti, mondtam, hogy nem vagyok benne annyira, mert az a része engem nem érdekel, mert szinte feleslegessé vált az internet mellett, ezért is várok el jobb minőséget az internet esetén.
    Egyébként nem azért, de igaza volt annak az embernek, ha egyszer azt írják, hogy pontosan ekkor indul, akkor ne induljon se hamarabb, se később, különben meg ne írják, azt hogy pl. 3-kor indul, hanem hogy 2:50 és 3:10 között valamikor biztos elindul, ennyi a titka az egésznek. De amúgy köszönöm a sztorit :)
    Ami meg a netet illeti, most akkor elmondom őszintén, hogy mi zavar.
    Szóval van nekem netes mérés alapján 19,75 Mbit/s, legalább is most, eddig csak 19,45 Mbit/s volt és a probléma az, hogy a valós letöltés (böngésző, ftp, p2p stb.) csak 16-18 Mbit/s között van, azaz olyan 2,1-2,2 MB/s, szóval engem az zavar, hogy pofátlanul megtévesztik az embert, mert tudják, hogy mostanában mindenki webes méréssel méri az internet sebességét és ha ott látják hogy nagyjából megvan, akkor már nem is érdekli őket, hogy mennyivel töltenek le valójában és ezt ez a mocsok cég ki is használja.
    De ha esetleg van valami magyarázatod rá, hogy a webes mérés és a valós letöltés pl. torrent esetén miért különbözik, akkor örömmel hallgatom, persze azt kivéve, hogy a szolgáltató korlátozza a különböző adatforgalmakat, mert ezt már tudom.

    Közben tennék egy kis kitérőt és mutatnék valamit:



    Telekom, ez ED 3.0-n volt mérve és érdekes mód több mint kellene:

    Vidanet 60/6 (és nem 60/5, ami hülyeség főleg a 20/3 után) ED 3.0 hálózaton:

    Szintén Telekom és ED 3.0:

    Telekom, de FTTH:

    Telekom ED 3.0:

    Milyen érdekes, itt megvan:

    És szintén Telekom ED 3.0:

    Tudom, ezek csak speedtest képek, de azok akik készítették beszámoltak a valós le, illetve feltöltési sebességről is és azonosak a mérési eredményekkel, szóval elnézést, de nekem senki se jöjjön olyan hülyeségekkel, hogy ez így meg úgy meg technikailag lehetetlen (egyébként érdekes mód, de a PR-es ügyfélszolgálat is ugyan ezt mondta), mert olyan a valóságban nincs, hogy lehetetlen, ezt csak a tehetetlenek meg a szerencsétlenek találták ki mentegetőzésképpen, azokat is ott kellett volna lelőni ahol éppen voltak.

    Az Externet meg az egyéb ADSL internetek megint mások, ott egyetlen toldás, illetve plusz méter is számít, de ED 3.0 az más.
    Ami pedig a DIGI-s FTTB-t illeti, tessék bejelenteni, illetve győzködni őket, hogy menjenek ki és ellenőrizzék le. Ha rendesen le van velük beszélve, akkor szerintem nem lesz olyan, hogy nem mennek ki és nem néznek rá.
    Egyébként ott szerintem ONT-ot kell cserélni, vagy elhelyezni még egyet, mert FTTB esetén egy ONT-ot több mint 10-20 előfizető használ/nyúz (torrent esetén ugye elég sok kapcsolat van már egy előfizetőnél is, hát még többnél), FTTH esetén pedig egy ONT-ot csak egy előfizető használ, plusz ha 100-as switch-ek, illetve régi kábelek vannak, akkor azokat is le kell cserélni, biztos ami biztos.
    És igen, a fent leírtak fényében elvárom, hogy meglegyen a 20 Mbit/s, főleg hogy az unalmukban folyamatosan bővített ÁFSZ-ben is az van, hogy 20 Mbit/s, akkor az nem 19,45 és nem 19,75, hanem 20, attól az értéktől csak jobb lehet, rosszabb nem, különben meg ne ígérgessenek 20-as netet, ha nem tudják teljesíteni, hanem csak 19 Mbit/s legyen, sőt írják oda azt is, hogy igaz, hogy 19-20 Mbit/s, de csak 16-18 Mbit/s tudsz vele letölteni és akkor elfogadom és le fogom sz@rni, de addig nem és nem tágítok az álláspontomtól.

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1506 üzenetére

    Szerinted a speedtest, hogyan mér?
    Ugyanúgy letölt egy általad kiválasztott szerverről egy x MB méretű adatot majd azt visszatölti ugyanarra a szerverre. Tehát eleve hülyeség amit mondasz, hogy direkt a speedtestnél jó értékeket mutatják, a többit meg korlátozzák. Ilyen nincsen, ilyet nem tudnak megcsinálni, mivel hónapról hónapra változnak a speedtesten a szerverek és ezt senki nem tudja lekövetni.
    A belinkelt képek alapján tehát Te elvárod, hogy többet kapj. :) Az ÁSZF-ben benne van, hogy maximális sávszélesség 20/3 Mbit/s, tehát ugye ez a maximum. Ha ezzel mondjuk írnál egy levelet az NMHH-nak (bár ha jól emlékszem nem a Te neveden van a szolgáltatás, ők meg csak azokat a panaszokat vizsgálhatják aki ténylegesen az ügyfél), hogy a maximális 20 Mbit/s-ból "csak" 19,5 Mbit/s-ot mérsz, kb. annyit kapnál vissza, válaszban hogy e l u t a s í t v a, mint ahogy anno a vonatos csóka is ezt kapta mindig. :)
    A másik pedig, ezt tanultam is anno távközlésből, soha nem az ügyfél számítógépe hatóságilag sem a mérvadó, főleg nem egy JAVA alapú speedtest, mivel egy számítógépen már alapból fut az OS, a programok stb. Ezért van az is, hogy a szolgáltatók a sávszélességet a hálózati végpontig (DSL, Docsis esetén a modemig, FTTH, FTTB esetén az ONT-ig) garantálják.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1507 üzenetére

    Na igen, épp ez az én problémám, hogy ugyan úgy letölt és visszatölt egy fájt és elvileg hülyeség amit mondtam, de gyakorlatilag sajnos nem.
    Egyébként elég ha kicsit visszanézel, van itt 60-as internet, legalább is speedtest szerint, viszont a valós letöltés 10-20 Mbit/s, de az akkor hogy lehet? Ha van más magyarázatod, akkor szívesen meghallgatom.
    Egyébként de, tudnak ilyet csinálni, ez se lehetetlen, a speedtest-es dolgot meg hagyjuk inkább.
    Nem, a belinkelt képek alapján én azt várom el, hogy teljesítsék az ígért sávszélességet, rosszabb nem lehet, maximum jobb, vagyis nem várom el, hogy jobb legyen. A speedtest-es képeket azért hoztam fel, hogy érdekes mód más szolgáltató tudja teljesíteni azt, amit megígér, sőt még többet is, tehát nyilván a PR is tudja teljesíteni, ha nem azon lennének, hogy minél kevesebbet adjanak minél több pénzért, vagy csak szimplán nem értenek ahhoz, amit csinálnak, egyik sem kizárt, sőt szerintem több mint valószínű.
    Ami pedig az NMHH-t illeti, van olyan opció, hogy nyilatkozhatsz annak a nevében, akinek a nevén a szolgáltatás van, meg igazából szerintem nem az a lényeg, hogy a szolgáltatás kinek a nevén van, hanem hogy ki fizet érte, de teljesen mindegy.
    Amúgy látom nem figyeltél, az egy dolog, hogy mit mutat a speedtest, viszont a valós letöltés csak 16-18 Mbit/s, ami már jóval kevesebb, ráadásul nem véletlenül indították el nemrég a szelessav.net-et, pont azért hogy a szolgáltatók megadják azt amit. Az meg már megint más, hogy elutasítást nem fogadok el, de ilyen esetekre mindig van egy másik út, vagy éppen megoldás.
    Igen, viszont én már ki is beleztem az OS-t (legyen akár XP, Win7, Win8.1 stb.) úgy, hogy semmi se egye feleslegesen a sávszélességet és direktbe csatlakoztam a modemre és sávszélesség ugyan annyi volt.
    Ráadásul érdekes, hogy egyesek meg futó netzabáló alkalmazások mellett is képesek lemérni egy java/flash alapú speedtest-el (amit egyébként nem most találtak ki sebességmérésre, hanem már évek óta tökéletesítik) azt a sebességet, amiért fizetnek, sőt még többet is.
    A másik meg az, hogy épp pár napja, az egyik üzenetváltásunk után emeltek egy kicsit rajta (sőt úgy látom, hogy a modem konfigon is igazítottak egy kicsit) és azóta tudok 19,45 Mbit/s fölé menni, tehát nyilván nem nálam van a probléma, arról nem is beszélve, hogy másnál is elsütik ugyan ezt, természetesen mindenhol más mértékben.

  • Con Troll

    senior tag

    válasz tomee987 #1499 üzenetére

    Mi lassan 8 éve vagyunk a PR-nél. Abból 6 évig teljesen jó volt a szolgáltatás, egy szavam se lehetett volna. Nem is volt.
    Az utóbbi 2 évben azonban a net olyan szinten trágya, hogy inkább nekik kéne fizetni azért, hogy használjam. Hiába jelentem be és jönnek másnap ki a szerelők, nem megyek semmire vele. Kezdve azzal, hogy általában az esti órákban lassítják be a torrentet, a szerelők meg kijönnek délelőtt mérni...nyilván nem lesz hiba, amikor mindenki dolgozik, és nem telített a hálózat.
    A kollégákkal amúgy nekem sincs bajom, tavasszal egy ideig hetente 3-4-szer jöttek, már kávéval vártam őket. Nem rajtuk múlik a hálózat optimalizáltsága.
    Az "feljebb" dől el, ahol -természetesen- hozzá nem értő csókosok ülhetnek, mint kb. mindenhol kis hazánkban.

    Elhiszem, hogy Nálad jó a szolgáltatás, és nincs panaszod a PR-re. De ez engem nem vigasztal akkor, amikor már 2 éve toporgunk egy helyben egy probléma miatt. Mert PR szerint:
    "minden rendben van, köszönjük az érdeklődést.
    Üdvözlettel: kávészürcsölgető és körömreszelgető Tóbiás Ildikó, ügyfélkapcsolati referens"

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Con Troll #1509 üzenetére

    Az meg az előzőből lemaradt, hogy én a 60-as netért, analóg 54 csatornás kábelTV-ért és alap telefoncsomagért fizetek ~11.000 forintot, hűségidős-akcióshülyéneknézős konstrukcióban...

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1508 üzenetére

    Ez a szelessav.net informatikailag egy jó nagy hülyeség már ne is haragudj :) Legalábbis a szoftveres mérés része. Tudod hányan használják a netet pl. WiFi-n, hányan használják a netet csatornazavaros csatornán WiFi-n? Tudod hányan használnak pl. 100 Mbit/s-os netet még 54 vagy 150 Mbps WiFi-s routerrel? Tudod hányan használnak 120-as vagy 200-as, 500-as netet 100/100-as hálókártyán? És akkor ilyenek is mérnek, aztán csodálkozunk, ha mondjuk egy 100-as net csak 20-at vagy épp 50-et hoz. Egyáltalán nem mérvadó egy ilyen dolog, kb. ugyanaz, mintha egy fórumba irányítószámmal speedtest linkeket linkelnénk, főleg, ha jól látom a szélessáv.net is az Ookla sebességmérőt, tehát a speedtestet használja, csak customizálva.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1511 üzenetére

    Mond kérlek azoknak, akik létrehozták, biztos örülni fognak neki :DDD
    Ugye azt tudod, hogy az oldalon van tájékoztató (legalább is ha jól láttam), a userek számára, hogy kábelen mérjenek és hogy figyeljenek oda, hogy az eszközök megfelelőek legyenek a hálózatukban?
    Ami meg a nagyobb interneteket érinti, azért a legtöbb ember tudja, hogy mit vesz (na jó ez vicc volt, néhányan tudják), de még ha nem is, akkor is észre veszik, hogy ez nem annyi, mint amennyinek lennie kellene és segítséget kérnek a probléma kiküszöbölésére.
    Ide is ph-ra hányan járnak hálózati kábel, router, switch vásárlási tanácsért, hogy a lehető legjobbat ki tudják hozni a hálózatukból és az internetből, amire előfizetnek és azért tényleg elég sokan megteszik.
    Akiket meg ugye említettél, azok szerintem el sem találnak a szelessav.net-re, nem hogy méricskélnének, ha meg eltalálnak, az mérésnél úgy is kibukik.
    De amúgy a PR-el kapcsolatos dolgokon ez az egész mit sem változtat.

  • válasz tomee987 #1511 üzenetére

    Az ezzel kapcsolatos további észrevételeidet ITT oszd meg.

    Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

  • Con Troll

    senior tag

    Megint optikai kabelt vagtak at...profi infrastruktura, egy mokus is kikaparja a kabelt, ha akarja.

    Remelem egybol egy normalis szolgaltato gerinckabelere cuppannak ra. :O

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1514 üzenetére

    Hát van pofájuk megint ezzel előhozakodni. Még ha igaz is lenne, akkor is rájöhetnének már, hogy eléggé rontja a hírüket, ha valaki/valami állandóan elvágja a gerincet.

    Azzal meg az a baj, hogy a normális szolgáltató nem engedi, hogy egy ilyen trágya szolgáltató használja a hálózatukat.
    Itt is volt már párszor gerinc szakadás, csak azt nem értem, hogy ha rendesen le van fektetve az a kábel jó mélyre, akkor hogy szakíthatja el valami olyan, ami a felszínen van, azt max pár centi mélyre kap bele a földbe.

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Alteran-IT #1515 üzenetére

    Hat..ilyen, amikor egy egykori kozos kepviselo 0 hozzaertessel elindit egy telekommunikacios szolgaltatast. Utana pedig szinten 0 hozzaertessel becsuccsennek apuci helyere az ifju gyermekek. :C

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1516 üzenetére

    Ebben az a vicces, hogy pont ezért a 0 hozzáértés miatt a cégvezetők felvesznek egy-két okost, akik szintén 0 hozzáértéssel egy kis guglizás után megmondják a frankót, hogy hogy kellene szolgáltatni, elvégre úgy sem ők, hanem mi előfizetők látjuk meg a hozzáértésüknek az eredményét.
    De ez jellemző az egész országra, azért is tartunk ott ahol.

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1515 üzenetére

    Megint a hozzánemértésed és az okoskodásod látszik...
    Az optikai kábel fektetésre egységes szabványok vannak, nem a szolgáltatók döntik el hasraütve.
    Optikai kábelt lakott területen kívülre, sima, épület nélküli talajba max. 1,8m mélyre, míg lakott területen épülettel ellátott területeken maximum 0,9m mélyre fektethető le...

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1518 üzenetére

    Ezek szerint nálad az jelenti a hozzánemértést és az okoskodást, ha nem értek egyet azzal a baromsággal, amit analfabéta hülyék csinálnak ott fent és azt mondják, hogy mától ezt és így kell csinálni. Ez nagyon jó vélemény.
    Kérlek szépen ha az az optikai kábel legalább egy méter mélyen is lenne és lenne valami védelme, akkor nem lenne ilyen probléma, de mivel mindenki spórol meg csak szórja le a kábelt, hogy hamarabb lefoglalják az adott területet és a legkisebb ráfordítással dőljön a pénz, hát igen, ha szerinted ez jó, akkor ott baj van.
    Tudod valahogy én nem olyan vagyok, aki ilyen barom megoldásokkal beérem, még ha úgy is van előírva, nekem akkor sem tetszik. Én is a munkám legtöbbször lelkiismeretesen és jól végzem el és ha én erre képes vagyok, akkor arra képes más is, bár mostanában az idióták diktálják a szabályokat, szóval inkább nem is érdekel, de akkor sem értek egyet ezzel a megoldással.

    De persze hol adnának ki pénzt arra, hogy rendesen meg legyen mindenhol csinálva, csak akkor tudnám, hogy hova megy el az a sok pénz, főleg hogy ha azok se kapják meg, akiknek tényleg szükség van rá. Ja meg is van, megkapják a menekültek, a tudjuk kik, meg a rabok, azoknak is Cisco-s telefont adnak ingyen telefonálgatásra, aminek nem éppen filléres ára van.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1519 üzenetére

    Milyen védelemre gondolsz? Esetleg páncél csőre? Mert maximum az tudná megvédeni az optikai kábelt egy markoló hatalmas "kanalától". Az optikai kábelek a föld alatt műanyag csőbe mennek, abba vannak befűzve, de mint említettem egy markoló ellen maximum egy páncél védené meg az optikát. Az meg, hogy miért nem ásták 20m mélyre az optikai kábeleket, elve nonszensz, szerinted meddig tartott volna mondjuk egy 200-300 km-es optikai szakaszt lefektetni, ha azt 20m mélyre kellett volna leásni, esetleg cserélni vagy javítani, szintén 20m-es mélységben.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1520 üzenetére

    Akár lehetne az is. Valahol pl. városok között föld alatti alagutakban vezetik el (nem metró alagút nagyságú, de falon vannak elvezetve a kábelek és az emberek karbantartás/bővítés céljából simán el tudnak menni bennük), vagy legalább is ezt olvastam.
    Tudom, hogy a kivitelezése nagyon drága lenne, de ha a jövőre is gondolnának azok, akik ezt csinálják, akkor egyszer rászánnák azt a pénzt és rendesen megcsinálják, de ezek szerint senki se gondol a jövőre.
    Amúgy meg nem is muszáj páncél, mint már mondtam elég lenne, ha legalább az egyik félnek lenne annyi esze, hogy tájékozódna, hogy mi történik az adott területen, illetve mi van ott és akkor már nem lenne probléma, de ebben a rohadt országban úgy látszik, hogy senkinek sincs annyi esze, hogy érdekelné valami is.
    A 20 méterrel kapcsolatban rögtön feljebb kifejtettem egy megoldást az alagutakkal kapcsolatban, csak ugye az túl drága. Az lenne az egyetlen egy normális megoldás, viszont sima leásásnál igazad van, nyilván ott is érheti kár és akkor már nehezebb a javítás, illetve a hiba felderítése.

  • V60

    aktív tag

    Sziasztok!

    PR-Telekom Szolnok-Pletykafalu, állandóan van valami baja, hol a net akadozik, szenved, nem megy hol pedig a TV mákos vagy nincs adás mintha 1980-as években néznék TV-t.
    Van valami megoldás rá?

    Köszi a válaszokat előre is.

    Üdv Zola :R

    A bugyi nem a legjobb dolog a világon de közel áll hozzá!!!

  • Con Troll

    senior tag

    válasz V60 #1522 üzenetére

    Megoldás: Szolgáltatóváltás. Vagy NMHH, Fogyasztóvédelem.

    Ma nálam is egész nap szar a net, percenként csatlakozik újra a modem. Az eddigi 8/1 csatornából maradt 1/0. :C

  • V60

    aktív tag

    válasz Con Troll #1523 üzenetére

    Köszönöm a választ :R én is ilyen irányba gondolkodom már, tiszta hülyének nézik az embert :W

    A bugyi nem a legjobb dolog a világon de közel áll hozzá!!!

  • Con Troll

    senior tag

    válasz V60 #1524 üzenetére

    Kis okosság, ha esetleg hűségidős vagy, és a kötbér miatt nem akarod felmondani:

    Internet ÁSZF
    6.1.1.4.: A Szolgáltató köteles az Előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valós, érdekkörébe tartozó hibát kijavítani. A hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig terjedő időtartam nem haladhatja meg a 72 órát.

    6.1.1.7.: Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az Előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől, annak elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától számított 72 órán belül. Ebben az esetben nem számít be a hiba kijavítására rendelkezésre álló határidőbe a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől, annak elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától az Előfizető által tett ismételt hibabejelentésig eltelt időtartam.

    9.1.12.5.: Az Előfizető jogosult az előfizetői szerződést a Szolgáltató szerződésszegése miatt rendkívüli felmondással felmondani, amennyiben a Szolgáltató a hibabejelentéseit követően a hibát 30 napig nem tudja elhárítani.

    9.1.13.: [..kötbérfizetési kötelezettségek..] A jelen pont rendelkezései nem alkalmazhatók akkor, ha az előfizető mondja fel az előfizetői szerződést azon okból, hogy a szolgáltató a hibabejelentéseit követően a hibát 30 napig nem tudja elhárítani.

    Én már a 15. napon járok. :K :U
    Szorgosan jelentgetem tovább a hibát (e-mailben, hogy legyen írásos nyoma), aztán ha szarnak rá, mint ahogy eddig is, két hét és szevasz PR. A kötbérigényüket meg feldughatják maguknak.

    [ Szerkesztve ]

  • V60

    aktív tag

    válasz Con Troll #1525 üzenetére

    Köszönöm a segítséget, még jó jöhet :)

    Üdvözlettel Zola ( egy újabb PR-től idegbajt kapó személy ) :(((

    A bugyi nem a legjobb dolog a világon de közel áll hozzá!!!

  • Con Troll

    senior tag

    Holnaptól indul a 120/10-es internetcsomag. Merész, a jelenlegi csomagokkal is egy szarkupac a szolgáltatás minősége, de duplázni, azt kell.

    Feltéve ha nem ezek valamelyikén laksz, mert akkor cseszheted:
    A PR-Net 120 internet csomag nem vehető igénybe a következő alábbi területeken:
    Acsád, Ágfalva, Ajka-Padragkút, Arló, Baj, Balatonakarattya, Balatonfűzfő, Balatonkenese, Balatonszepezd, Balf, Bazsi, Bodajk, Bodorfa, Bodrogkeresztúr, Bodrogkisfalud, Bodrogolaszi, Borsodszentgyörgy, Bő, Bőcs, Budakeszi, Bük, Chernelházadamonya, Cibakháza, Csabrendek, Csepreg, Csernely, Csokvaomány, Emőd, Erdőbénye, Füzérkomlós, Gór, Gyöngyöstarján, Halimba, Hegyfalu, Hercegkút, Hidegkút, Hollóháza, Horvátzsidány, Iklanberény, Káptalanfa, Kishuta, Kiskunfélegyháza, Kiszsidány, Kópháza, Kőszeg, Kőszeg (Kőszegfalva), Kőszegpaty, Kunszállás, Kunszentmárton, Lakitelek, Lábatlan, Lesenceistvánd, Litér, Lócs, Makkoshotyka, Mályi, Mesterháza, Meszlen, Mezőcsát, Nagycenk, Nagygeresd, Nagyhuta, Nagykőrös, Nekézseny, Nemescsó, Nemeshany, Nyékládháza, Olaszliszka, Ólmod, Papkeszi, Pálháza, Peresznye, Pósfa, Pula, Pusztacsó, Rákóczifalva, Répceszentgyörgy, Sajópetri, Sajtoskál, Sárazsadány, Sárospatak, Sáta, Sátoraljaújhely, Sátoraljaújhely (Károlyfalva, Rudabányácska, Széphalom), Sümeg, Sümegprága, Süttő, Szakony, Szegi, Szegilong, Szeleste, Szerencs*, Szőc, Szomód, Taliándörögd, Tarcal, Tarján, Tata, Tata (Agostyán), Tiszaalpár, Tiszaföldvár, Tolcsva, Tótvázsony, Tömörd, Törökbálint, Vassurány, Vámosújfalu, Vértestolna, Zsédeny

    Akkor hol elérhető, de komolyan? :DDD

    _______________________

    Más:
    E-mailes hibabejelentéseim kapcsán ma felhívtak, közölték, hogy tegnap kijavították a hibát, az egész területtel gond volt, de most már jó, úgyhogy nem jönnének ki.
    Mondom jól van, ne gyertek, majd délután csekkolom, ha hazaértem. Nos, változatlanul szar, úgyhogy nem tudom mit "javítottak" tegnap. Ment nekik a következő e-mail. :K

    [ Szerkesztve ]

  • zolka95

    őstag

    válasz Con Troll #1527 üzenetére

    Akkor várható lesz sebességnövekedés vagy csak szimplán új csomag jön?

    Figyeltél rám? Vagy azt a piros ruhás nőt nézted?

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1527 üzenetére

    Magyarul sehol se elérhető, max olyan helyen, ahol konkurencia van, de ott is horror áron :D
    Szokásos PR-es gondolkodás, tiszta idióták komolyan mondom. Ahol elérhető, ott is hol bírja a szar hálózatuk, főleg ha 2-3 ember is előfizet rá egy szegmensben? Ja megvan, majd megint a garantálttal fognak takarózni... hogy lehetnek ekkora barmok.
    Az nmhh és a fogyasztóvédelem helyében már olyan bírságot adtam volna nekik hogy nyomuk nem marad a világon az is biztos.

    Másik:
    Szerintem csak szokás szerint elképzelték, hogy kijavítják, de annyira valósághű lett, hogy el is hitték, hogy kijavították. Álmodozni legalább tudnak.

    zolka95: Ezt komolyan kérded? Ugyan már, a PR hol emelne? Előbb jelentik be a csődöt, mint hogy bármelyik előfizetőnek is többet adjanak ugyan azért az árért.

    V60: Írjál nekik kemény e-maileket és fenyegetőzz az nmhh-val és a fogyasztóvédelemmel. Vagy ha van lehetőséged, akkor csak simán válts szolgáltatót. Ha ilyen szar a szolgáltatás, akkor a hűségidővel nem kell foglalkozni.

    Egyébként jó látni, hogy megfontolták a tanácsom, amit már elég sokszor pofáztam nekik (bár szerintem nem csak én), hogy jó lenne egy 100 Mbit/s-on felüli csomag és a 20-as és a 60-as csomag közé jó lenne egy új csomag, na de a 20-as és a 60-as közé én nem 30-asra, hanem pl. egy 40-esre gondoltam.
    Itt is látszik, hogy a UPC-t próbálják utánozni annyi különbséggel, hogy itt a szolgáltatások mögött nincs minőség.

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Alteran-IT #1529 üzenetére

    Amúgy most látom, hogy ezek az idióták kivezették a 20-ast és a 10-est, bár a 10-esnek már ideje is volt, a 20-asnak meg ugye így már nincs sok értelme, arról meg ne is beszéljünk, hogy a 120-as horror áron van, legalább is ott ahol éppen elérhető.
    A 60-as nethez meg igazán csaphatnának már egy 6-os feltöltést, legalább is már ha a UPC-t majmolják, bár látszik, hogy az utánzásban se túl jók, de akkor mihez értenek? Mert a szolgáltatáshoz biztos nem.

    Na jó, mára elég volt belőlük ennyi, sőt talán a hétre is.

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1530 üzenetére

    Előbb volt a PR-nek 60-as net csomagja, mint a UPC-nek FiberPower 60-asa
    Egyébként meg nincs ebbe semmi majmolás szerintem, csak beleképzeled. :) Ha jól megnézed 2-szeresével emelkednek a csomagok sávszélességei. 15x2=30x2=60x2=120 Teljesen logikus és ügyfélbarát csomagösszeállítás. :)
    Ma megkaptam a számlalevelet, volt benne szórólap is. Itt Újhelyben november 1-ével indul a 120-as csomag, úgyhogy vélhetően a fejlesztés függvényében kapcsolják be folyamatosan az újabb és újabb településeket.

  • Con Troll

    senior tag

    válasz tomee987 #1531 üzenetére

    En baromira megrendelnem, de egyelore itt nalunk nem elerheto. Masreszt a 60-assal is gondok vannak, nem is kicsik. Ha megrendelnem a 120-ast es az is hasonlo szinvonalon porogne, meg jobban felidegesitenem magamat rajta. Tuti agygorcs.

    Meglatjuk, ha a hibabejelentesek kapcsan latok valami javulast, lehet benevezek ra.
    Ha letelik a 30 nap es semmi javulas, szerintem becsortetek az irodajukba es felmondom a francba. Mar eleget gyotoruk egymast. Esetleg ha elorukkolnak egy pult alatti ugyfelmegtarto csomagarral, akkor talan maradnek.

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1531 üzenetére

    Már vártam, hogy mikor kritizálod a kritizálásom. Biztos nem PR-es vagy? :DDD
    Amúgy meg nem hinném, hogy előbb volt 60-as nete a PR-nek mint a UPC-nek, már csak több szempontból is.
    Egyrészt melyik UPC-nek? Tudom, hogy itt a magyart nézzük, de akkor is, mellesleg a UPC kicsit megfontoltabb és előbb teremti meg a szükséges feltételeket, mint hogy megfelelő háttér nélkül ígérgessen dolgokat, arról nem is beszélve, hogy a UPC-nél volt egy kis átalakítás és nem 60-as volt, hanem 50-es, de az viszont előbb volt nekik mint a PR-nek a 60-as, sőt talán 100-on felül is volt akkor már a UPC-nek, de erre most nem emlékszem.
    Egyébként miért ne lenne majmolás? Szinte tök ugyan az, ugyan úgy 120/10, a csomagajánlatokat is ha megnézed, akkor ugyan olyan stratégiát alkalmaznak, mint a UPC (bár a PR kicsit fukarabb, de ezt már megszoktuk), gondolok itt arra, hogy pl. az első pár hónapban a nagyobb internetcsomagot adják (pontosabban az első 2 hónapban, ami a UPC-nél 4), meg a plusz funkciókra stb. A PR-nél eddig nem volt ilyen, tehát szó szerint majmolják a UPC-t.
    Ami meg a csomagösszeállítást illeti, se nem logikus, se nem ügyfélbarát és meg is mondom, hogy szerintem miért.
    Akár kezdhetnénk az árnál is, bár most a PR is kicsit gondolkodott és igazított az árakon, csak ugye színvonal még mindig nincs mögötte, meg elég ha csak a csomagok közötti árkülönbségeket nézzük, valahol elég nagy baromságot is észre lehet venni, de hagyjuk.
    Ügyfélbarát egyébként is akkor lenne, ha ők nem majmolnák a UPC-t és nem ugyan úgy a duplázósdit játszanák ész nélkül, főleg hogy gyakorlatilag a 30 többszöröseivel játszanak (kivéve a 15-ösnél).
    A 60-as és a 120-as csomag közé pl. simán be lehetne tenni egy 90-es csomagot, mert azért 60 Mbit/s elég nagy különbség és elég sok előfizető nagyon örülne neki, ha több választási lehetőség lenne és ugye árban is jobb lenne úgy, mert nem kellene fizetni feleslegesen a 120-ért, ráadásul ott van az is, hogy a 120-as csomaghoz már gigabites hálózat kell, legalább is hogy teljesen ki tudjuk használni és ha azért valaki nem akarja lecserélni az otthoni 100 Mbit/s hálózatot gigabitesre, akkor abból a szempontból is jó lenne a 90-es csomag. Tudom, hogy a 100 Mbit/s ma már ódivatú, de elég sokan ragaszkodnak még hozzá.
    Na meg gondolom a következő újításuk majd internet terén a 240 Mbit/s csomag lesz, már ha egyáltalán eljutnak odáig, de szerintem ez is elég nagy előrelépés nekik pár évig, de akkor ugye a 120-as és a 240-es csomag között megint lesz egy jó nagy rés, amit szintén be lehetne tömni 150-es, 180-as, illetve 210-es csomagokkal és akkor már tényleg ügyfélbarát lenne, most azonban nem az (ügyfélként tekintek a dologra és nekem tetszik így, de szerintem sokan másoknak se).
    Egyébként a számlevélen én is láttam ma, de szerintem itt még egy jó darabig nem lesz elérhető, ahol már elérhető ott már feltüntették a weboldalukon a csomagot. A 8/1-es csatornakötegelésen amúgy se tudnának több 2-3-nál több 120-as netet adni, már csak az 1 feltöltési csatorna miatt se (bár tudnak, de akkor megint csak a garantáltra támaszkodnának), ami egyébként így is túl van terhelve.
    Bár szeptember 25.-én állítólag volt itt karbantartás/fejlesztés, csak akkor azt nem tudom, hogy mit csináltak, vagy csak ezen a részen nem volt, bár annak sincs semmi értelme.

    [ Szerkesztve ]

  • bucihost

    senior tag

    válasz Con Troll #1532 üzenetére

    "pult alatti ugyfelmegtarto csomagarral"

    Ne várj attól se csodát! Nekem is pult alatti csodacsomag van, de az utóbbi 2 hétben ugyan úgy "fhos" az egész. Érdekes módon mikor bejelentettem a hibát, akkor szerintük nincs hiba. Fél órával később bejelentette szomszéd is, érdekes neki azt mondták központi hiba van....

    szóval no comment, én is váltanék de nincs mire :(

  • Con Troll

    senior tag

    válasz bucihost #1534 üzenetére

    Hat azert nem mindegy hogy havonta 15 ezret fizetek ezert a szarert, vagy kevesebbet. Vagy semmit. Csak elorukkolnak valamivel.

  • bucihost

    senior tag

    válasz Con Troll #1535 üzenetére

    ez tény! Nem is ezt mondtam. Én jelenleg 9k-t fizetek. 52 ANALÓG csatorna, telefon (amit nem is használok), 20/3 net. 52 csatornából van 49. A net az utóbbi 2 hétben este 7 után használhatatlan fhos. mivel új TV-m van, így fogom a kábeles DTV adásokat, ami este 7 után szintén egyenlő a nullával. Szétcsúszik a kép, a hang, nincs jel. Mikor szóltam emiatt, közölték váltsak digitális csomagra, de mivel van régi TV is, ahhoz meg dekóder stb. persze újabb hűség idő és + költség ellenében! :W

  • plömplöm

    őstag

    hmm, nekem egyszercsak 8/3 lett:

    a torrent továbbra is atomstabil 60Mbps.

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

  • dugynok

    senior tag

    válasz bucihost #1536 üzenetére

    Szia,

    A digitális csomagnál ugyanúgy analógon is kapod a jelet, nem kell a régi tv-hez box.

  • Con Troll

    senior tag

    Eeees megint az esti csucsidoben nincs Pr-eknel szolgaltatas. :C
    Se tv, se net, se telefon. Eszem megall.

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    válasz dugynok #1540 üzenetére

    Tuti megint az "optikai gerinckabel szakadas" dumaval jonnek majd elo. :DD

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz plömplöm #1537 üzenetére

    Én már csak azt nem értem, hogy ha már bővítenek, akkor mi a francért nem rendesen csinálják, gondolok itt arra, hogy lehetne már 8/4, vagy ha már úgy is nagyobb nettel készülnek, akkor 16/4. Vehetnének már normális hálózati eszközöket és a CMTS-t is nem kétszáz modulból kellene akkor összerakni. Egyszerűen vicc amit csinálnak.

    (#1541) joni55: Azt most pihentetik, most fogtak az alkalmon és új védőbeszédük van, mégpedig az, hogy az ügyfelek és az új csomagok jobb elérhetőségének érdekében folyamatos fejlesztéseket végeznek, bár szerintem ezt maguk se hiszik el :D
    Amúgy mostanában itt is szarabb lett a szolgáltatás minősége, mostanában speciel a modem néha fogja és eldobja azt az egy feltöltési csatornát is ami van és újraindul (vagy csak megszakad az adatátvitel pár másodpercre, majd folytatódik tovább), majd van amikor percekig meg se találja és ez így szarabb, mint ha egyáltalán nem is lenne, mert ha nem lenne, akkor legalább nem kezdenék bele pár órás feltöltésekbe és nem szakadna meg és nem kellene mindig újrakezdeni.

    Egyébként akinél szar a TV adás, vagy éppen az internet (és azzal együtt a telefon is), az telefonáljon be vagy írjon nekik, így legalább lehet majd valami alapján kötbérigényt benyújtani, mert az se mentség, hogy fejlesztenek (már ha egyáltalán azt csinálnák bohóckodás helyett), attól még telik az a 72 óra, amikor nem elérhető a szolgáltatás.

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    November 1-től törlésre kerülnek a PR-Net120 internet csomag igénybe nem vehető területek közül: Ágfalva Baj, Balf, Bodrogkeresztúr, Bodrogkisfalud, Bodrogolaszi, Erdőbénye, Füzérkomlós, Hercegkút, Hollóháza, Kishuta, Kunszállás, Lábatlan, Makkoshotyka, Nagycenk, Nagyhuta, Nagykőrös, Olaszliszka, Pálháza, Sárazsadány, Sátoraljaújhely, Süttő, Szegi, Szegilong, Szomód, Tarcal, Tarján, Tata, Tata (Agostyán), Tiszaalpár, Tolcsva, Vámosújfalu, Vértestolna

  • dugynok

    senior tag

    Este tíz óta nincs tv adás, net van rendesen... Eszem - facom megáll.

  • bucihost

    senior tag

    válasz dugynok #1538 üzenetére

    Akkor ennek utána járok, mert az ügyfélszolgálatos hölgy szerint digitális csomaghoz nekem kell dekóder a régebbi TV-khez. Apropó TV: pr-éknél most hogy áll ez a TV dolog? mennyi TV használható "egyszerre"? régebben (6-7 éve) azt hiszem a TV-k számától függően alakult az előfizetés. :F

  • dugynok

    senior tag

    válasz bucihost #1545 üzenetére

    Digitális csomagnál, ha régi tv-n akarsz digitális adást nézni, akkor kell dekóder, ha elég az analóg adás, csak simán, mint most bedugod a kábelt.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1533 üzenetére

    Te meg biztos nem T-s vagy inkább UPC-s üzletkötő vagy, mert megmondom őszintén elég gyanús már. :P
    A PR honlapján visszanézhető az ÁSZF-ben, hogy a PR60/5 internetcsomag már 2011-ben is volt, a UPC a jelenleg is alkalmazott FiberPower csomagokat, nemrég vezette be. Előtte nekik hosszú évekig Fiber Power 10, 25, 50 és 120 csomagjaik voltak. De az ő ÁSZF-ük is visszabogarázható a weboldalukon évekkel visszamenőleg.
    A másik dolog, ha így állunk hozzá, akkor a DIGI-t is lemajmolta a PR, sőt a Tarr is, sőt a Telekom is a DOCSIS hálózatán, mert levették az alapcsomagról a kódolást és csak a digitális prémium csomagok vannak kódolva, ugyanúgy, mint a DIGI-nél... Enyje már ez a sok majmolós szolgáltató. :)

    Egy normális és ügyfélbarát politikát folytató internetszolgáltatónak maximum 4-6 internetcsomagot célszerű értékesítenie. Amit Te írsz, hogy legyen 40, 90, 180, 210 xy, wz csomag is, maga a borzadály lenne és értékesítési szempontból öngyilkosság, mert egy átlag ügyfél számára átláthatatlan lenne az egész és nagy kavart okozna. Bemész a boltba és ott van előtted 15 féle sertéspárizsi, szerintem kb. a fejedet fognád, mert fogalmad sincs hirtelen, hogy melyiket vedd meg.
    Egyébként akármennyire is hihetetlen 2015-ben még ott tartunk, hogy az internetezők többségének bőven elég 20-30 Mbit/s sávszélesség otthonra, nyilván mindenhol van pár %-nyi "kocka" akinek kellenek a megabitek, de az elenyésző szám. Nem véletlenül ad a Digi akkora sávszélességet FTTH-n és FTTB-n, optikán nem kerül nekik semmibe a +sávszél és nagyon jól tudják ők, hogy az ügyfeleik kb. 15-20%-a fogja kihasználni 100%-os kapacitáson a net csomagját.
    Ahogy láttam a PR weboldalán október 20-án lesz még egy egész éjszakás fejlesztés a teljes zempléni, hegyaljai és hegyközi területeken.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1547 üzenetére

    Ja persze, Újhelybe T-s, illetve UPC-s üzletkötő, biztos azért szopok a PR-es internettel, mert pl. T-s létemre nem kapnám kedvező áron, vagy akár ingyen a csomagokat :D
    Jól van, a 60-as elnevezéssel kapcsolatban igazad van, viszont a lényegen nem sokat változtat, meg hagyjuk is, mert a PR nem adja meg a 60-hoz a 6 feltöltést, szóval akkor mondjuk azt, hogy nem majmolják a UPC-t (vagy csak arra se képesek, mint fent említettem).
    Amúgy meg nem is értem, hogy miért ne nevezhetnénk annak? Versenypiacnál a majmolás már bevált szokás, de nem csak a szolgáltatóknál, hanem a gyártóknál is így megy, csak ma már annyira természetes, hogy nem emelik ki külön.

    Amúgy ugye tudod, hogy az internet nem éppen olyan, mint a szalámi? :D (A PR meg közel se ügyfélbarát, de ezt hagyjuk is).
    A szaláminál több szempontot is figyelembe kell venni, mert ott van a kinézet, az ára, az íze, meg a szavatossága stb. az internetnél meg gyakorlatilag a sebességet és az árat kell figyelni, annak nincs se íze se semmi hasonló, aki meg ennyitől meghülyül, az meg is érdemli.
    Még ha az előfizető nagyon user is, akkor is ki tudja következtetni, hogy pl. a 90-es csomag a 60-as csomagnak a másfélszerese, tehát nyilván a letöltési sebesség is kb. a másfélszerese lesz, kivéve az árat és ha annyi elég is neki, akkor minek fizessen elő a duplájára többért, főleg ha pl. a PR esetében olyan szar a hálózat, hogy ki se tudná használni, csak fizetne érte feleslegesen.
    De persze nézőpont kérdése az egész, de magyarországon nem éppen olyan a helyzet, hogy mindenki meggondolatlanul a dupláját vegye a dolgoknak, még ha árban nem is a duplájába kerülnek, tehát ezt is figyelembe kell venni, mert nem mindenki szarja a pénzt.
    Annál a 20-30 Mbit/s-nél meg azt is figyelembe kell venni, hogy a legtöbb embernél még csak internet sincs, vagy csak nem rég lett bekötve, így nyilván nem a leggyorsabb internetcsomagot fogják megvenni, meg kérdéses az is, hogy a társadalom melyik részét nézzük?
    Ha a felnőtt korosztályt, akik jelenleg 40 évtől idősebbek, akkor nekik nem csak az internet, hanem még a számítógép is újdonság, legalább is nagy részüknek. Legtöbbjük csak e-mail-t meg recepteket nézeget a gépen és azt se tudja, hogy mi az a letöltés meg a torrent stb, persze tisztelet a kivételnek.
    Legtöbb esetben a fiatalabb korosztály az, aki ténylegesen használja is az internetet és ráveszik az idősebbeket is az internetezésre és az idő múltával egyre több lesz a fiatal, főleg azok akik egyre jobban értenek az informatikához, szóval nem lennék ilyen optimista, hogy még 2015-ben sem interneteznek olyan sokan és ezért nem is kell fejleszteni a hálózatot stb ...
    Viszont abban igazad van, hogy a DIGI-nél pl. az 500-as és az 1000-es netet nem is használják ki teljesen és ráadásul folyton, de milyen jól jön az a sebesség, mikor gyorsan le kell tölteni valamit nem?
    Az igaz, hogy utána már szinte nem is használják, mert szinte minden lejött, de azért mégis ki lehet használni azt a sebességet még ha egy rövid időre is, és mert jó árban van nyilván a legtöbben azt választják, még ha nem is használják folyton és miért? Mert megéri, főleg ha más szolgáltatók háza táján is körülnéznek, na de hagyjuk a DIGI-t.

    A PR, meg a "fejlesztés" ... az egyébként is szar és zsúfolt CMTS-be bevágnak még egy modult, ami kiszolgálja az igényeket egy rövid ideig, igaz hogy már nem fér bele, de a kalapács a PR-nél mindent megold, a vízzel teli erősítőkről és a bevált megoldásokról meg ne is beszéljünk.
    Amúgy csak a mai nap is kétszer állt meg az internet, mikor újraindítottam a modemet kb. 5-10 perc volt mire újracsatlakozott, holott a csatornákat elég hamar megtalálta, de a hozzáférési beállításokat már nem kapta meg.

  • Con Troll

    senior tag


    Nem is tudom megmondani mikor láttam ilyet utoljára vasárnap este 8 óra körüli letöltésnél...
    Hatottak volna a leveleim? :U

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1548 üzenetére

    Elmondom Neked, hogy a T-nél az üzletkötők semmit nem kapnak ingyen, ugyanis vállakozóként csinálják és nem alkalmazottak. :) De Neked ugyanúgy bajod lenne velük is, mert az ADSL, minden TV-hez külön set-top box kell, ha az összes TV-t nézed valószínűleg már nem lesz elég a net sávszélességed...stb.

    Ez még mindig nem indok arra, hogy kis millió internet csomag legyen. Ahogy látom általában a Te igényeidet írod le és gyakorlatilag elvárod, hogy más is azon a véleményen legyen. A telekommunikációs szolgáltatások esetében nagyon fontos a jó csomagstruktúra kialakítása, mégpedig az, hogy az igényeknek megfelelően mindenki megtalálja a neki legkedvezőbbet. Mobil távközlésben is ha megnézed maximum 3-4 csomagot kínálnak a szolgáltatók nem többet, akár csak mobilinternetben is. A bőség zavara soha nem jó, hisz nehezebb a döntés. Lehet, hogy Neked épp nem, de a többségnek már igen. Arról nem beszélve, hogy egy több tucat csomagos szolgáltatás marketing szempontból is visszataszító. Képzeld már el, hogy az ügyintéző eléd rak egy szórólapot, amin 8-10 internetcsomag van. Hát a többség visítva rohanna ki, hogy úristen ez mi.

    Nem Te vagy véletlenül PR-s dolgozó? Honnan tudod te, hogy mennyire van fullon a PR CMTS-e? Honnan tudod milyenek a hálózati eszközei? Akarod, hogy fényképezzek itt Neked Miskolcon Digi-s optikai kötődobozt ami az optikai kábelen lóg lefele már hónapok óta az oszlop mellett, vagy mondjuk olyan UPC-s 2-es vagy 4-es leágazót amin úgy van bekötve az ügyfél, hogy egy 10 cm-es koaxra egy beltéren használatos kettes osztó van még felrakva?
    Péntektől vasárnap délig Újhelyben voltam és semmi gondom nem volt a 60 megás nettel, nem szakadt egyszer sem. Bár mondjuk idejét sem tudom nekem mikor szakadt utoljára a PR-s netem, talán tavaly előtt karácsonykor, amikor bekrepált a régi Motorola modemem...

Új hozzászólás Aktív témák