Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Lotus_Omega #1450 üzenetére

    Az a baj, hogy sokakat nem érdekel, ezért az ilyen trágya szolgáltatók egyre pofátlanabbak lesznek és egyre többet vesznek le. Majd mikor már nálad is 800 KB/s lesz talán érdekelni fog.
    Ez is olyan mint az internetadó, amíg az emberek komolyan nem vették és fel nem háborodtak, addig a kormány tovább tervezte és ragozta.

    Ebben az országban már lassan az se érdekli az embereket, ha a fejükre sz@rnak, kész vicc az egész.

  • Lotus_Omega

    tag

    válasz Alteran-IT #1451 üzenetére

    Veszekszem eleget veluk amiatt hogy sokszor nincs egyaltalan internet.
    Hidd el ahhoz kepest ha 6MB/s-el toltok elegedett vagyok.
    De szerencsere jon mar a UPC, Telekom es kukazom oket a francba.

    //Z390 AORUS MASTER//9900k@4.8//2x16GB BALLISTIX@3.5//RTX 4070TI//

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Lotus_Omega #1452 üzenetére

    Hát igen, ennyit a 95-99%-os éves szintű rendelkezésre állásról is, köhögniük kellene szépen kifele a kötbért.
    Mondjuk én még mindig nem érném be annyival, max ha kevesebbet is kellene érte fizetni, de jó tudni, hogy azért nem hagyod annyiban.
    Amúgy nem értem, hogy arra fele miért megy a UPC és a Telekom és erre miért nem jönnek? Pedig itt elég sokan mennék át hozzájuk (sőt, sokan át is kényszerültek, csap éppen ADSL-re), főleg ha a Telekom optikázna erre fele, mert ott nagyobb feltöltést is adnak, ráadásul van 100-on felüli internet is szinte bagóért, legalább is a PR 60-as netéhez képest bagóért van és 50 Mbit/s feltöltés jár hozzá.

    [ Szerkesztve ]

  • hurenzon

    senior tag

    válasz Alteran-IT #1440 üzenetére

    Elég nagy társasházban lakom és mindig maxon jön az internet. Én nem tapasztaltam amit te mondasz.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz hurenzon #1454 üzenetére

    A társasház nem sokat mond, mert vannak olyan társasházak/utcák stb. ahol a 20-30 emberből ha 3-4 fizet elő internetre, a többi maximum csak TV-re és telefonra. Ilyenkor az is kérdéses, hogy pontosan melyik településen, hanyas csatornakötegelést alkalmaznak a hálózaton és milyen internetcsomagról van szó, valamint mennyivel jön/megy rajta az adat le/fel és itt nem a speedtest az elsődleges mérési szempont.
    Egyébként van olyan hely, ahol nem alkalmazzák, de itt ez nem mondható el.

    [ Szerkesztve ]

  • plömplöm

    őstag

    válasz Lotus_Omega #1444 üzenetére

    60/5-ös internet, torrent: . szóval ez így, ebben a formában, hogy "a pr korlátozza a torrentet", nem igaz, nem áll meg. pont.

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz plömplöm #1456 üzenetére

    Dehogy nem, csak éppen nálad nincs korlátozás.
    Bár én arra már tényleg kíváncsi vagyok, hogy a PR miért korlátozza az internetet bizonyos helységeken, főleg hogy a legtöbb helyen már fejlesztettek is.

  • Con Troll

    senior tag

    válasz plömplöm #1456 üzenetére

    NÁLAD nem. Máshol igen. Ez így igaz. Pont.

    (#1448) alteran95: persze, lövök majd pár képet a cuccról. :K
    Meg akkor MAC klónozással kikunyizok egy új IP-t, megnézem, úgy mit mond a rendszer a mérésre.

    [ Szerkesztve ]

  • plömplöm

    őstag

    válasz Con Troll #1458 üzenetére

    kéretik észrevenni a tilt, és a tilthat kifejezések közötti különbséget. én arra szerettem volna rámutatni, hogy az, hogy "tilt", nem igaz. az, hogy nálam nem tilt, az nem azt jelenti, hogy senki másnál sem, de ha nálam nem, akkor valaki másnál sem. étem?

    jja, mégegy dolog: nálam atomstabil a 8/1 csatornával is a 60/5, szóval ezen sem kéne annyit pörögni, jó lehet így is, nem kell <feltétlenül> több mint 1 ch felfelé

    [ Szerkesztve ]

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

  • Con Troll

    senior tag

    válasz plömplöm #1459 üzenetére

    Nekem aztán hót mindegy hány csatorna van le/fel irányban. Az érdekel, hogy menjen rendesen a szolgáltatás, de úgy néz ki ez PR-éknél túl nagy kérés. De legalább jó drágák is! :D

    [ Szerkesztve ]

  • Lotus_Omega

    tag

    Dunaharaszti:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk, hogy igényét rögzítettük.

    Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy személyre szabott egyedi ajánlatainkról tájékoztasson.

    Üdvözlettel

    Magyar Telekom

    NAVÉGRE! ::)

    //Z390 AORUS MASTER//9900k@4.8//2x16GB BALLISTIX@3.5//RTX 4070TI//

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz plömplöm #1459 üzenetére

    Kéretik észrevenni az öngólt is, meg azt is, hogy a tiltás nézőpont kérdése és ez esetben igaz, ráadásul nem is erről volt szó, de m1.

    Másik dolog: Lehet hogy a környéken te vagy az egyetlen PR-es előfizető, vagy nem csak 8/1 van, hanem pl. 16/1, csak ugye a modem a 16-ból csak 8-ra tud egyszerre csatlakozni és nyilván az akkor éppen nem túl telített csatornákat választotta ki, mellesleg tökm1, hogy hány csatorna van, nem az a lényeg, hogy az előfizetőből DOCSIS szakértő legyen és tudja hány csatorna van meg ilyesmi, hanem az a lényeg, hogy megkapja teljes mértékben azt amit fizet.

    (#1458) joni55: Köszönöm :R

  • hurenzon

    senior tag

    Valaki mondta már fel úgy a szerződést, hogy olyan helyre költözik, ahol nem tudják biztosítani a szolgáltatást, de még volt hűségjük?

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Alteran-IT #1462 üzenetére

    Megérkezett a kütyü, gyakorlatilag egy router:
    TP-Link TL-WDR3600.
    Gondolom valami spéci szoftver van rajta, ami majd végzi a méréseket, illetve logolja, ezt most nincs lehetőségem megnézni, mert melóhelyen vagyok. Majd otthon összekötöm a rendszert, aztán írok továbbiakat. :K

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1464 üzenetére

    Ne már :D Nem gondoltam volna, hogy a hardverigénylésnél azért van ott egy ilyen TP-Link router kép, hogy azt adják mérőeszköznek.
    Érdekes, hogy képesek csak azért megvenni a Wireless routert, hogy kicseréljék a szoftverét, illetve hogy talán a Wifi-s részt teljesen kiiktassák, hát ez kész.
    Rendben, várom és köszönöm :)

    hurenzon: Elméletileg ha igazolod, hogy költözöl és ott nincs, akkor semmi akadálya a szerződésbontásnak, mert igazából nem az előfizető hibája, hogy a szolgáltató éppen ott nem szolgáltat (ebből is látszik, hogy sz@r stratégák).

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Alteran-IT #1465 üzenetére

    Elvileg menni fog a wifi, mert van hozza ket antenna is dobozolva. Sztem ez egy teljes erteku router, csak kiegeszitve meg a meresi funkcioval. :C
    Mondjuk nincs tul sok kedvem beallitani minden fixip, port forward, stb. cuccot. A regi routeremet mar olyan jol "belaktam". De hat tul kell esni rajta. :DDD

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1466 üzenetére

    Az antennát csomagolhatják azért is, mert ők is megkapják hozzá és nem akarnak antenna üzletet nyitni, vagy feleslegesen tárolni őket :D
    Tényleg érdekes lenne egyébként, ha teljes értékű router lenne, mert akkor azon is kell lennie DHCP-nek, illetve nem lehetne olyan könnyen elhelyezni a modem és a saját eszköz (pl. jelenlegi router) közé, mert mindenféleképpen be kellene állítani azt is és mivel nem mindenki ért hozzá, így gondolom nem bonyolítják túl.
    Én úgy gondoltam, hogy úgy fog működni mint egy switch, vagy hasonló, bár akkor megint érdekes lenne, na meg hova tölti le a teszt fájlt, amivel mér? :F Na jó, inkább nem gondolkodom :D

  • Az NMHH mérődobozzal kapcsolatban ITT lehet érdeklődni.

    Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

  • Lotus_Omega

    tag

    Harmadik napja hol van hol nincs nálam net. Leginkább nincs. Ha van tetves lassú.
    Dunaharaszti, Óváros.
    Valakinek hasonló tapasztalat?

    //Z390 AORUS MASTER//9900k@4.8//2x16GB BALLISTIX@3.5//RTX 4070TI//

  • plömplöm

    őstag

    válasz Lotus_Omega #1469 üzenetére

    "Rendkívüli közlemény

    Tisztelt Előfizetőink!

    Optikai gerinckábel szakadás miatt, digitális kábel TV szolgáltatásunk országosan szünetel, analóg kábel TV szolgáltatásunk az alábbi régiókban szünetel: jászberényi, abonyi, nagykőrösi, szigethalmi, tatai.
    Internet és telefon szolgáltatásunk, szintén a gerinckábel szakadása miatt Szigethalom, Szigetszentmiklós, Dunaharaszti, Dunavarsány, Dömsöd, Halásztelek, Taksony településeken szünetel.

    A szakemberek a sérült szakasz helyreállítását megkezdték. Az okozott kellemetlenség miatt elnézést kérünk, köszönjük a türelmet!"

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz plömplöm #1470 üzenetére

    Ja persze, optikai gerinckábel szakadás, hagyjuk már ... Akkor egyáltalán nem is lenne szinte semmi, nem hogy akadozna. Ezek kész hülyék. Nem is értem, hogy miért szolgáltatnak, ha egyszer nem értenek hozzá.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz fatal` #1472 üzenetére

    Fb-n néhányan azt írják, hogy van, csak élvezhetetlen minőségű, gyakran elmegy egy jó időre, majd vissza jön, na már ha szakadás van, akkor egyáltalán nincs (hacsak nincs egy másodlagos vonal biztonsági okokból, de hát egy ilyen szolgáltatónál miért is lenne), de gondolom most már a látszatát keltik.
    Egyébként egy kábeltoldás nem tart ennyi ideig még optikai kábelnél se, azt meg nem hiszem, hogy kicserélnék az egész kábelt.

  • Alteran-IT

    őstag

    Azért van bennük kurázsi, egy nap kétszer elsütik ugyan azt:
    https://www.facebook.com/prtelecom.1231/posts/1163489666999801

    De még ha igaz is lenne, akkor is az ő hibájuk, mert gyakorlatilag csak lefektetik a kábelt az út szélén, azt egy kis földet raknak rá, utána meg csodálkoznak, ha valami felszedi és elvágja/elszakítja.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1473 üzenetére

    Mivel egyetemen tanultam hálózatokat így nagyon is jól tudom, hogy egy optikai gerinc, amiben szinte kivétel nélkül 100 feletti üvegszál is fut, összetoldása bizony jó 10 órát is igénybe vesz. Ha nem láttál még optikai kábelt és nem toldottál akkor szerintem fölösleges itt okoskodnod, meg a hülyeségeket írnod. A földi fektetésről meg annyit, hogy ha alépítményben megy az optikai szál a föld alatt, akkor azt is szétcseszi egy markoló, tehát ilyen téren teljesen mindegy, hogy hogyan van a földbe vezetve a kábel.

    Egyébként meg az is logikus miért nem szűnt meg minden szolgáltatás egyszerre, mindenhol. A központi fejállomásuk ugye Szigethalmon van, onnan jön országosan a digitális TV mindenhova. Valószínűleg a BIX és Szigethalom közti gerincben volt egy szakadás, magyarul a központi fejállomás jele, ami a BIX-en keresztül látja el digitálissal az egész országot, egyszerűen nem jutott fel a BIX-be. Ezért volt az pl, hogy a helyi TV-k mentek, analógon és digitálison is. Illetve így magyarázható az is, hogy a szigethalmi régióban még net és telefon sem volt, mivel ugye a BIX-el megszakadt a kapcsolat, addig míg a tartalékra át nem terhelték őket, ahogy FB-on is írták.
    Itt Sátoraljaújhelyen egyáltalán nem ment a digitális TV kb. 13:00-ig. Viszont analógon, amit helyben, azaz Sárospatakon a Wesselényi utcán vesznek műholdról, azok jöttek, de amik nem műholdról jönnek, hanem szintén a központi fejállomásról azok mentek. Internet, telefon meg azért volt, mert a BIX-el zavartalan volt a kapcsolat. Ha egy kicsit logikusan belegondolunk teljesen egyértelmű, de Te inkább az összesküvés elméleteidet szövögetted, nyilván az könnyebb... :)

  • fatal`

    titán

    válasz tomee987 #1475 üzenetére

    "A központi fejállomásuk ugye Szigethalmon van, onnan jön országosan a digitális TV mindenhova"

    A TV központi nem fejállomása Tatabányán van? Ezért is csodálkoztam hogy az egész országban nem volt PR szolgáltatás. Korábban itt csak a helyi központ volt.

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1475 üzenetére

    Szerintem ahhoz nem kell egyetemre járni, hogy az optikai kábel/gerinc felépítéséről tudjon is valamit az ember (amúgy láttam már), de ahhoz se, hogy valakinek legyen annyi esze a szolgáltatóknál, hogy a gerincet ne 10 centire a talaj alatt vigye, hanem vagy 10 méterrel és akkor nem lenne ilyen probléma. Ja vagy hogy úgy sokba kerülne már értem, na de abból a sok pénzből amit a gagyi szolgáltatásért elszednek talán telne rá.
    Én megértem egyébként a szolgáltatókat, na de hogy ennyi kis hülye probléma legyen, ráadásul 2015-ben az már felháborító, de ez mind a versenypiac, a kapkodás és a spórolás miatt van.

    Ami meg a logikusságot illeti, igen logikus, viszont ennek tudatában elmondanám, hogy ritka sz@rul van megoldva a TV szolgáltatás, ha még mindig fejállomás meg műhold kell a TV szolgáltatáshoz (legalább is az analóghoz, ami már lassan így is a múlté), de tudom, megint én vagyok a hülye, csak mert arra gondoltam, hogy egyszerűbben és jobban meg lehetne oldani, igaz drágább lenne, de hát a szolgáltatónak az a feladata, hogy a beszedett pénzből fejlesszen is és ne csak zsebre tegye, bár ez ebben az országban már hagyomány a vezetőknél.
    Egyébként semmi összeesküvés nincs benne, de leírtam kicsit fentebb, hogy hihetetlen, hogy ennyi probléma legyen még 2015-ben is, főleg ha normálisan lennének megoldva a dolgok, de a jelek szerint nincsenek normálisan megoldva.

    Amúgy megkérdezném, hogy véletlenül nem egy PR-eshez van szerencsém? Persze mint a cégnél dolgozóhoz és nem előfizetőhöz. Csak mert a jelek nagyon arra utalnak. Persze nem muszáj rá válaszolni.

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1477 üzenetére

    Kezdjük a végén. Nem, nem PR-s vagyok, csak a Miskolci Egyetemen vezetékes távközlési szakirányon tanultam, így van belelátásom a dolgokba. Kábel TV, IPTV, CMTS, optikai hálózatok, analóg telefonhálózatok, ISDN... stb. Azt meg, hogy Szigethalmon van a központi fejállomás ami a digitálist is adja, ügyfélszolgálatostól tudom.
    Ha már 15+ éve elégedett előfizető vagyok a PR-nél, akkor már rögtön PR-es dolgozó vagyok? :) Vagy ide csak fikázók szólhatnak hozzá?

    Honnan tudod, hogy hány méteres mélységben vannak lefektetve a PR optikai gerinckábelei? Talán láttad a terveket? Ott voltál az építkezésen? Honnan tudod, hogy nem épp egy 10m-es mélyen lévő kábelt vágtak el tegnap Észak-Balatonon? Egy építkezésen nem ritka, hogy 10-20 m-rekre is leásnak ha szükséges.
    A másik dolog, az sem biztos, hogy PR-es kábelt vágtak el. Rengeteg bérelt vonali szakasz van minden szolgáltató országos optikai gerincvonalában. Elég csak az egyik legnagyobb ilyen optikai szolgáltatót megemlíteni, mégpedig az MVM-et, akiknek nagyon sok optikai hálózatuk van bérbeadásra, melyet szinte minden nagy szolgáltató bérel bizonyos helyeken és szakaszokon az országban.
    Egyébként pont itt Sátoraljaújhely és elég nagy körzetében volt a Telekomnak is pár hete egy gerinckábel szakadása, 17:30-tól kb. hajnal 2:00-3:00-ig az összes telekomos szolgáltatás (IPTV, ADSL, vezetékes telefon, mobil telefon, mobil internet) teljesen állt kb. Bodrogkeresztúrtól-Hollóházáig. Érdekes ő nekik is kellett majdnem 10 óra az optikai hegesztéshez. :)

    Az analóghoz annyit, hogy jelenleg 2 féle fejállomástípus létezik analógon. Itt Újhelyben a műholdas + RF modulátoros rendszert használják, amint az látszik is. De ahogy a tegnapi napból is látszik, a jászsági és tatai régióban már az IP analóg rendszer van használatban, azért áll le ott az analóg is.

  • fatal`

    titán

    válasz tomee987 #1478 üzenetére

    A közleményük alapján a HÉV (gondolom ráckevei/tököli) vonalán vágták el egy partner kábelét, tehát még csak nem is az övék.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1478 üzenetére

    Nem kötekedésként kérdeztem, de ha hirtelen megjelenik itt valaki ilyen információkkal a PR-t védve, akkor általában nem az jön le először, hogy egy elégedett előfizetőről van szó :) Egyébként ügyfélszolgálaton néha azt se tudják, hogy ezeket eszik-e vagy isszák, így még mindig gyanús, de ne legyen igazam :)
    A fikázással kapcsolatban pedig, igen általában csak fikázzák őket, de nem csak itt, hanem a saját fórumukon (ahonnan előszeretettel hajigálják ki érte az embereket) és a facebook oldalukon is, ott húsvétkor még anyázás is volt és biztos nem a jó minőségű, folyamatos szolgáltatásért.

    Nem tudom, csak feltételeztem, hogy ha a felszínt kaparja egy markoló, akkor nyilván nem fogja elszakítani a 10-20 méter mélyen rendes védelemmel ellátott optikai kábelt. Amúgy ezt a 10-20 méteres építkezést inkább hagyjuk, mert nem hiszem el, hogy mind két alkalommal pont 10-20 méter mélyre ástak és pont egy optikai gerincet találtak el.
    Meg azzal a józan paraszti eszemmel gondoltam, hogy esetleg az ott dolgozó cég tud arról, vagy legalább valaki tájékoztatta volna őket (ha éppen nem sz@rtak volna rá), hogy "hahó barmok, itt optikai gerinc van, vigyázzatok az ásással", de ez ma magyarország (direkt írtam kisbetűvel), szaktudás (vagy elég lenne egy kis ész) és színvonal nulla, az odafigyelésről meg ne is beszéljünk.
    Abban egyébként teljesen igazad van, hogy nyilván nem PR-es gerinc volt, hanem egy olyan gerinc, amin osztoznak, de ebben meg pont ez a baj, ha normális színvonalú szolgáltatást akarnának biztosítani, akkor nyilván nem egy gerincen vinnék el több szolgáltatónak is az adatfolyamát, mert így ha elvágják, akkor gyakorlatilag teljes káosz van több szolgáltatónál is bizonyos helyeken. Ilyennek ma már nem lenne szabad történnie, de ez is mind a versenypiac meg a "mindent a zsebbe" politika hibája. Igaz, hogy költséges lenne a külön vonal, vagy legalább egy ugyan ilyen másodlagos gerinc kiépítése egy kicsit más útvonalon, de ha minőséget akarunk, akkor nem szabad spórolni, ha meg spórolnak és ezért rendszeresen kiesik a szolgáltatás, akkor szerintem teljesen jogosan fikázzuk őket.
    Régen még minden szolgáltatónak külön vonala volt, igaz hogy az régen volt és nem is volt nagy kapacitású (a régi T1, T2 ... stb. vonalak, ezt gondolom nem kell magyaráznom), de az ember elvárná, hogy a jövőben javuljon a színvonal és a minőség, ehelyett meg csak romlik.
    Ennyi erővel az összes szolgáltató összevonhatnák azt akkor osztozni se kellene a vonalon, akkor meg is érteném, ha hiba van, de így nem.
    A Telekom meg szintén kész vicc, mint ahogy szinte minden mo-on (főleg az 1-2 éve történt több napos, sőt hetes áramszünetet is nézve, amikor télen emberek is fagytak meg és ilyennek azért már nem lenne szabad előfordulnia), de nem mennék bele.
    Ami pedig az optikai kábel hegesztését illeti, tudom hogy nem egy fél perc az egész még a lehető legjobb eszközökkel sem, de ha nem minden egy helyen lenne, akkor nem lenne ilyen probléma, arról meg nem is beszélek, hogy minél több helyen vannak hegesztve, illetve toldva, annál gyengébb lesz majd a minősége. Hiába optika, meg jó hegesztési technika, de még közel se tökéletes.

    Az analóghoz konkrétan nem tudok hozzá szólni, csak megint a szolgáltatót tudnám fikázni (főleg hogy minek Szigethalmon van a központi fejállomás és miért onnan van visszavezetve), így inkább annyiban hagyom :)

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1480 üzenetére

    Az optika nem olcsó dolog. Főleg a mai világban nem, amikor egyre több és több adatot kell egy gerinchálózatnak elbírnia, így egyre több és több szálas optikai kábel szükséges.
    A lakossági szolgáltatások pedig olcsók, havi 8-9 ezer Ft-ba sajnos nincs benne az, hogy dupla optikai gerinc legyen fenntartva például. Főleg a jelenlegi közműadós történetek mellett ugyebár... De ne menjünk át a politikába.
    Egy üzleti szolgáltatás és előfizetés megint más, ott nem véletlenül 99,5% az éves rendelkezésre állás és 4 óra a hibaelhárítási idő, ott bizony vannak tartalékok, de mondjuk egy 100 megás netért nem is pár ezer Ft-ot fizetnek hanem inkább jópár tízezer Ft-ot havonta.

    A DIGI-nek és a UPC-nek Budapesten van a központi fejállomása, a PR ugye nem szolgáltat Pesten, így vélhetően a Pesthez legközelebbit választották, ami Szigethalmon van. Ennek az az oka, hogy minden szolgáltató törekszik arra, hogy a központi fejállomása a lehető legközelebb legyen a BIX-hez. A digitális kábel TV-t, IPTV-t pedig minden szolgáltató 1 központi fejállomással oldja meg és onnan optikán szórja szét országosan, sőt a UPC már egyre több helyen az analógot is így oldja meg (vélhetően a PR is erre törekszik).
    Ezért volt például nyáron az, hogy Pest felett volt egy nagy vihar és kb. 1-2 órára teljesen leálltak országosan többek között a közszolgálati csatornák is (és pont valami sportesemény volt az M4 Sporton) a UPC kábelhálózatán. Ment ott is az anyázás FB-on, mert ugye ott sem értették az előfizetők, hogy sok helyen fényes napsütés volt és mégis a viharra hivatkoznak a közleményben..

    Summa summárum, amit Te emlegetsz az létezik jelenleg is, de azt nem úgy hívják, hogy lakossági szolgáltatás, hanem úgy, hogy üzleti előfizetés. Ott vannak tartalékok bőven, mert bizony ha 4 óránál többet áll a szolgáltatás az adott szolgáltató kemény kötbéreket fizethet az ügyfelének.

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1481 üzenetére

    Épp azért is ügyelhetnének a biztonságára, mert nem túl olcsó, de a vezetők mindig ilyen hülyék voltak mo-on, szerettek a saját kárukon tanulni és feleslegesen pénzt szórni.
    Egyébként az, hogy mindig egyre több szálas lenne, az nem biztos, hogy igaz. Ha jól tudom, akkor már egy optikai szálon akár a 200 Gbit/s-t is el lehet érni (a BIX forgalma most ennyi), persze még nem túl hosszú távon, de gondolom idővel majd nőnek ezek az értékek. Bővítésnél meg nem hinném, hogy mindig felásnák az egészet és hozzácsapnának egy-két szálat (bár meddig tart azt a pár centit felásni és szigszalaggal hozzáfogni pár szálat), tehát előbb utóbb kell még egy vonal, már ha nem nő a vonalak kapacitása.
    Na igen, de mihez képest olcsók? A fizetéshez (pl. minimálbérhez egyáltalán nem, legalább is a PR-es), vagy más szolgáltató áraihoz képest? Mert a PR az áraival a nagyobb szolgáltatók mögött elbújhat, a DIGI-hez (tudom náluk FTTH/FTTB van és olcsóbb és többet bír) képest sehol sincsenek, de már a UPC-hez képest se, pedig ők ugyan olyan technológián szolgáltatnak és jóval olcsóbban, még az üzleti csomagok esetén is. De már a T-Home is bőven felettük van, ők pedig ugye vegyesen szolgáltatnak ED 3.0-n, illetve optikán is (DSL-t és VDSL-t hagyjuk mert cserélik lefele, meg már ugyan olyan árban vannak azok is).
    Meg ha már az üzleti szolgáltatást nézzük, ha nekem most üzleti 100/100 lenne és az ide jövő gerinc elszakadt volna, akkor hiába fizetnék érte havi 100 ezret, akkor se lett volna hamarabb kész az optikai kábel hegesztése, ha meg lenne valami tartalék, akkor gondolom arra más előfizetőket is átirányítottak volna.
    Ráadásul ha valami jól menő vállalkozásom lenne (csak tételezzük fel) és azt mondanám, hogy kiesett kb. 5 millió azalatt a 10-12 óra alatt, akkor a PR csak mentegetőzni, mint általában. Sajnos szegények a szabadidejükben inkább az ÁSZF-nek nevezett hülyeséget igazítják a kényükre-kedvükre ahelyett, hogy a szolgáltatás minőségén javítanának. Ha a pénz se számítana annyit ebben a hülye világban, akkor a lakossági és az üzleti szolgáltatás is hasonló kategóriában lennének, már ha csak a demokráciát meg az egyenlőséget és egyéb baromságot is nézzük, bár ezekkel is az a baj, hogy az se hiszi el, aki kitalálta.
    A politika alól meg felesleges kibújni, mert mindenki benne van, az a legrosszabb, ha megpróbálunk kibújni alóla, mert eddig is így tett a legtöbb ember, most meg szívják a levét, persze azzal, hogy itt beszélünk róla, szinte semmit se érünk el.
    Ha meg a PR törekedne a fejlődésre már csak a TV terén is, akkor az meg is látszana, az analóg szolgáltatás már a régebbi TV-ken is elég gyenge, a Digitálisról meg nem is beszélek, ami elég sok helyen gyakorlatilag szétesik, de azért jó kis pénzekért azt is erőltetik, holott még sehol sincs ennél a szolgáltatónál.
    Kész vicc ez az ország.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1482 üzenetére

    Remélem az optikai kábel bővítéses írás csak kőkemény irónia volt :)

    Telekom üzletpolitika... Ismerősöm és rokonom is lakik Érden. Érd egy olyan város ahol a réz (DSL) hálózat és a koax (D3.0) hálózat is a Telekomé. Elmondom neked, hogy csomagban, 2 év hűséggel ott egy 10/1 megás netért (akár DSL, akár D3.0) 4000 feletti havidíjat kér el a T, mert nincs konkurenciájuk, így megtehetik, monopolhelyzetben vannak.
    Magyarul a T egyértelműen arra mehet ki, hogy kipusztítsa a konkurenciát, aztán ha ez sikerül majd szépen felemelik az árat annyira, mint amennyit most elkérnek a monopol területeiken. Reméljük ez nem a közeljövőben lesz.
    A DIGI-t és a UPC-t fölösleges a PR-hez hasonlítani. Mind a kettő nagy nemzetközi tőkével is rendelkező anyavállalaton fekszik, nem hasonlítható egy 100%-ig magyar tulajdonban lévő Zrt-hez.
    Amihez a PR hasonlítható az pl. a TARR Kft (www.tarr.hu) vagy például az Oláh&Társa Kft. (www.sajoktv.hu), ők még 100%-ig magyar tulajdonban lévő, hazai szolgáltatók.

    Az üzleti szolgáltatásoknál nem tudnak ÁSZF-re hivatkozni, ugyanis ami a PR meg más szolgáltatók oldalán is fent van az kizárólag lakossági ÁSZF. Az üzleti szolgáltatásokat általában egyéni szerződés alapján kötik meg és a szerződésben rögzítik a pontos feltételeket (hibajavítás, rendelkezésre állás, kártérítési lehetőségek...stb.)

    A digitális problémára annyit, hogy nem kell meglepődni, ha szétesik a kép. A digitális már csak ilyen, míg az analóg csak szemcsés lesz gyenge jelszint esetén, addig a digitális viszont már szépen elkezd akadozni, pixelesedni, szétesni. Ezért nem a szolgáltató a hibás, a technológia már csak ilyen.
    Nekem nincs gondom a digitálissal sem, a 700 MHz feletti streameken sem. 3 TV + modem van a lakásban, de nem maszekoltam soha egyiket sem. Mindegyik végpontot a PR építette ki, szakszerűen kimérték a jelszintet mindenhol, megfelelő kábeleket és osztókat raktak be és láss csodát, tökéletesen működik is. Igaz a 3. TV végpontom anno 4000 Ft-ba került, de megérte, mert nincs vele gond és örökgaranciás is.
    Ellenben sokan megveszik a kínai 200 Ft-os F csatis osztót és osztogatják 100 felé. Akkor nem kell csodálkozni, hogy szétesik a kép, meg gyenge az analóg. Ez ugyanilyen lesz más szolgáltatónál is... Csak hát ugye könnyebb ilyenkor a szolgáltatót fikázni, az nem kerül semmibe, leülni a gép elé és leütni pár billentyűt.
    Arról nem beszélve, hogy a koax kábelhálózatok egy lakáson belül kb. 3-4 végpontig vannak szintezve, afelett már házerősítő kell a megfelelő jelszintek biztosítására. Persze függ attól is, hogy milyen messze vagy az erősítőtől, nekem szerencsém van, mert tőlem 2 oszlopra van az erősítő, valószínűleg ezért is bír el 4 végpontot házerősítő nélkül a belső hálózatom.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1483 üzenetére

    Hát mondhatjuk kőkemény iróniának is, vagy néhol magyar valóságnak is. Láttam már elég furcsa megoldásokat is ilyen téren, úgy hogy semmin se csodálkozom már.

    Még mindig ezt csinálja a Telekom? Mert úgy tudom, hogy pár hónapja már egységesítették az árakat és mindenhol ugyan azok az árak vannak. Talán azóta, hogy megkapták azt a pár milliárdot a debil állambácsitól és pont ez nem tetszik az egészben.
    Ugye van az itt mo-n, hogy 2018-ra mindenhol elérhetővé kell tenni a legalább 30 Mbit/s sávszélességet, persze csak lefele. A kormány úgy döntött, hogy a Telekom-nak (miért is ne, egy külföldi nagy tőkés zsidó cégnek kell adni, nem is egy magyar cégnek, á hol ... még egy ilyen hülye vezetője egy országnak sincs) ad pár milliárdot azért, hogy egy csomó helyen ahol nincs lehetőség 30 Mbit/s elérésre, ott elkezdjék kiépíteni az optikát, erre mit csinál a Telekom? Elkezdi kiépíteni ott az optikai hálózatát, ahol már vannak olyan szolgáltatók, melyek tudnak biztosítani bőven 30 Mbit/s, gondolok itt pl. a PR-re, itt is sokan írják, hogy megjelent pár PR-es településen a Telekom az optikával, holott van egy csomó olyan település mo-n ahol még internet sincs, nem hogy 30 Mbit/s.
    Tehát ritka egy mocskos cég a Telekom az is biztos, főleg hogy nem is saját tőkéből gazdálkodik és nem is ott csinálja azt amit ahol ténylegesen kellene, de a hülye kormány se kötötte meg nekik, hogy pontosan mit és hol csináljanak, csak annyit mondtak nekik, hogy kezdjetek optikázni.
    De egyébként ha a PR ilyen hülye, akkor meg is érdemli, mert ugye a Telekom is azért megy PR-es településekre, mert tudja hogy sok a panasz rá és nem képesek 60 Mbit/s-n felül internetet szolgáltatni. Nem tudom, hogy meddig nyugtatja magát a PR azzal, hogy mindent olcsón adnak és a maximum 60 Megás netjükkel megváltják a világot, de jó lenne ha hamar észhez térnének, mert ilyen üzletpolitikával végük lesz.

    A DIGI, illetve a UPC tényleg külföldi, de a két szolgáltató közül egyedül a UPC a nagytőkés, mert különböző országokban ott lévő UPC-k a Liberty Global leányvállalatai tudtommal, a DIGI pedig mo-on kívül csak Romániában (igen, ez meg direkt nagy betű már csak azért is, mert kikaptunk tőlük) van ott, ráadásul tudtommal magyar ember kezében van a vállalat és nem lehet túl nyereséges, ha ott még a tanyára is kiviszik az optikát 1-2 előfizetőért.
    Ami pedig a TARR-t illeti, már ők is messze túl vannak a PR-en. Egyrészt jobb a szolgáltatás minősége, másrészt jobbak a csomagok és az árak is, ráadásul ők megbecsülik az előfizetőket és internet esetén néha emelnek (kisebb csomagok esetén nagyobbra), ráadásul 120-as, illetve 200-as internet is elérhető elég jó áron, de a lényeg hogy a TARR mellett is elbújhat a PR, pedig az se egy nagy szolgáltató.

    Az üzleti szolgáltatásoknál meg teljesen mindegy, mert ha én tényleg max 1-2 órát engedtem volna meg, akkor is tovább tart a leállás és szerintem akkor se kapok semmi kártérítést, főleg nem tőlük.
    Sokak a nekik ténylegesen járó kötbért se tudják tőlük kikérni, úgy hogy felesleges is ezen beszélni.

    Ami a digitális problémát illeti, nekem nem az a bajom, hogy most jaj ilyen a technológia, mert azt meg lehet érteni (egyébként érdekes mód, de elég sok helyen más szolgáltatóknál tökéletesen működik), hanem az, hogy tudja a PR, hogy egy csomó helyen sz@r a hálózatuk és rajta a digitális adás, de ennek ellenére rendesen erőltetik, főleg a "nem túl tájékozott" előfizetőknél, akiket informatika terén csak usereknek hívunk és ezt sokan ki is használják.

    A hálózat építést és a PR-t megint csak érinteném, mert túl sok fikázás érné őket, főleg az utolsó látogatásuk után, miután nagy nehezen kicserélték a régi motorola modemet (ami táphibás volt, de pont a tápot nem cserélték, de m1), miután újra "dugózták" a kábelek nagy részét és itt jön a lényeg, mert ezekkel az új krimpelhető F csatlakozókkal dolgoztak és az 5-ből 3 csatlakozót utána le kellett "cserélnem", mert mikor megmozdult a kábel szó szerint kijött a csatlakozóból, úgy hogy az első osztályú munkájukról többet nem nyilatkoznék.
    Arról meg nem is beszélek, hogy az nem zavarta őket, hogy 1-2 helyen a kábel és az elosztó ősrégi, így azokat az egyik nyáron teljesen le is kellett cserélnem, azóta teljesen tiszta az analóg adás is a TV-ken (itt is van vagy 3-4) és a modemen látható értékek is azóta elfogadhatók (eléggé mínuszban voltak, holott a DOCSIS tudtommal azt nem nagyon szereti), de ennek ellenére érdekes mód, de az internettel még mindig problémák vannak, bár az már a központi konfiguráció miatt van.
    Egyébként mikor én vettem F csatlakozókat, már akkor se került 200 Forintba, hanem olyan 40-50 forint körül voltak és semmi baj nem volt velük. Igaz, hogy a 10-ből 2 hibás volt, de mit várunk. Se mezőgazdaság, se ipar nincs már ebben a sz@r országban, mert nekünk mindent külföldről kell beszereznünk, hogy nekik legyen felvásárló erejük, mert mert a megszavazott vezetőink már eladták az országot, de felesleges is róla beszélni.

  • tomee987

    tag

    válasz Alteran-IT #1484 üzenetére

    Hol már, a Telekom csak ott olcsó, ahol van konkurencia. De tessék, itt a weboldaluk. Ismerősömnek 2-es csomagjuk van és 4320 Ft 2 év hűséggel a 10-es net és bocsánat a feltöltés nem is 1 hanem 0,5 Mbit/s.

    Már bocsánat, de ha rossz munkát végeztek a szerelők és Te elengedted őket aláírt munkalappal az megint csak a Te hibád. Ha kimegy hozzád mondjuk a Samsung megjavítani a garanciális TV-det, mielőtt aláírod akkor sem ellenőrzöd le, hogy jól megcsinálta-e?
    Ha meg belenyúlsz a ház hálózatba akkor ne csodálkozz ha később kiszállási díjért mennek ki vagy nem épp úgy működik a szolgáltatás ahogyan kéne. Minden szolgáltató csak a saját kábelein, eszközein vállalja a felelősséget a megfelelő működésért.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1485 üzenetére

    Igazad van, nem is néztem cím szerinti megadással, hogy adnak-e kedvezményt, csak úgy tekintettem az egységes árra, hogy mind a 3 technológia terén ugyan annyi az ár, mert régen az ADSL drágább volt mint az ED 3.0, az meg megint drágább volt mint az optika, most pedig már egységes, már csak terület szerint van eltérés. Kár hogy 4 TV van itthon, mert ha nem kellene 4 box, szerintem már a Telekomnál lennénk.

    Amúgy a PR is csinál hasonlót, ha határon van a konkurencia és pl van egy 10-es csomagja TV-vel és telefonnal együtt mondjuk 7 ezer forintért és azt mondja, hogy át akar menni, akkor képesek felajánlani neki plusz 2-400 forintért a 60 megás csomagot, itt pedig ha kell, akkor ki kell perkálni érte havi 11-et és akkor az sincs meg annyi, amennyi.

    A szerelőkkel kapcsolatban pedig az a baj, hogy egyrészt nem az én nevemen van a szerződés, másrészt ha jól emlékszem, akkor épp nem voltam otthon (suli), mert ők pont akkor képesek ide fáradni, mikor nincs otthon olyan, aki annyira értene hozzá, vagy felügyelné minden lépésüket, illetve leb@szná őket, ha valami probléma van. A látottakból és a hallottakból tudok én is mindent, hogy mi történt, a mókolásukkal kapcsolatban is csak annyi szerencséjük van, hogy nem kértek el pénzt, bár olyan munka után nekem se nagyon lett volna pofám.
    Bár igazából nem is velük van a bajom, mert már múltkor is látszott rajtuk, hogy nem túl szívesen csinálják azt amit, meg elég sokat rángatják őket (városban is elég sokat látni őket), de ez a cég hibája, mert ha nem lenne ilyen sz@r a hálózat és nem adnának ilyen gyenge eszközöket nekik, akkor nem kellene annyit ugrálniuk.
    Ami pedig a ház hálózatát illeti, nem az övék volt ha jól tudom, ők csak anno olyan 10-15 éve rácsatlakoztatták az oszlopról jövő kábelt, meg elhelyeztek ott egy elosztót és annyi, max még egy-két alkalommal csatlakozót cseréltek és tényleg ennyi.
    Na meg ha ők csinálták volna meg, ráadásul rendesen, akkor nyilván nem nyúlok hozzá, de ők max kiszállási és plusz anyagdíjért csinálják meg, én meg megcsinálom csak anyagdíjból és rendesen ellenőrzöm is, hogy minden rendben van-e, vagy nem, ráadásul az anyagokat és azok minőségét is én választhatom ki, ők meg hozzák az olcsó kábeleket és csatlakozókat azt ez van, el kell fogadni.
    Egyébként az Aradi utcán is van egy elég érdekes megoldásuk ott a tánciskolánál, de inkább befogom, mert úgy látszik, hogy működik, meg amúgy is mindenki máshogy csinálja.

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    Megint Még mindig jó szar a net. Nem korlátozzák a torrentet. Nem bizony. A 8 évvel ezelőtti ADSL netemmel gyorsabban tudtam letölteni... :W

    Persze speedtesten jön a 60/4 mbit, ahogy kell.
    "Hálózatsemlegesség a PR szolgáltatási területén" című rovatunkat olvasták... :U

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1487 üzenetére

    Hagyjad, ezek tiszta hülyék, ráadásul hülyének nézik minden előfizetőjüket, mondván hogy ő csak egy előfizető, vagyis user, nem ért hozzá.
    Ami a korlátozást illeti, korlátoznak ők elég sunyi módon és nem is akarják beismerni. Már írtam nekik, a pofámba is hazudtak, most megint írtam nekik már vagy lassan egy hete, amire rá is írtam, hogy az hogy az ÁSZF-be 30 nap van írva válaszadási időnek az nem azt jelenti, hogy 30 naponta is kell válaszolni, úgy hogy ha nem kapok választ, illetve nem lesz megoldás erre a "problémára" (amit egyébként ők okoznak) a héten, akkor írok a fogyasztóvédelemnek, illetve a(z) NMHH-nak, mert már egyszerűen tűrhetetlen amit csinálnak.
    Lehet, hogy más elnézi amit csinálnak, de én nem hagyom annyiban.

    [ Szerkesztve ]

  • tomee987

    tag

    válasz Con Troll #1487 üzenetére

    Csak úgy érdekességképp...
    DIGIkábel FTTB optika, 4 emeletes társastömbök, Miskolc belváros, esti mérés, 100/50-es net.
    Egyedül én használom, vezetékesen a netet a lakásban.

    http://www.speedtest.net/result/4647239911.png

    Ennyit bír "csúcsidőben".

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    válasz tomee987 #1489 üzenetére

    Szerintem ezt mindenképp jelentsd be, kevesebb a sávszélességed, mint a garantált, legalábbis lefele irányban. DIGInél legalább nem veszik fél vállról a dolgot.
    Este, amikor lomha eredményt mérsz, csörögj be 1272-re (menüpontok: 2. 2. 1. 3. - Internet hibabejelentő), vetess fel hibát, mondd, hogy küldesz a mérésről PrintScreent a hibabejelento@digikabel.hu-ra, ki fogjuk vizsgálni a dolgot normálisan, nem úgy, mint PR-éknél. (digi.hu/meres -erről kell majd PrtScr-t küldened).

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1487 üzenetére

    Most jut eszembe, sikerült beüzemelni a mérőt? Mert az majd szépen elárulja őket.

    tomee987: Lehet, hogy annyi, de ha a Digi-nél bejelentik az ilyet, akkor ott legalább nem sz@rnak az ember fejére. Mondjuk lehet, hogy erről TeeJay máshogy vélekedne :DDD

  • tomee987

    tag

    válasz Con Troll #1490 üzenetére

    Nem az én nevemen van a szolgáltatás én csak bérlem a lakást, de igazából nem zavar, mert amennyit én ott vagyok, bőven elegendő nekem ez a sávszélesség. Csak érdekességkép raktam be, hogy minden szolgáltatónál vannak gondok.
    Egyébként sajnos a Digi ügyfélszolgálatával és számlázási rendszerével, sokkal rosszabb tapasztalataim vannak az elmúlt 1,5 év alatt, mint a PR-TELECOM-éval...

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Alteran-IT #1491 üzenetére

    Igen, sikerult, vegul elindult magatol a meres. Mar a terkepen is fent vagyok. :D Annyi gond van, hogy a halozatsemlegesseget csak ugy nezi, hogy egy-ket portot csekkol, hogy nyitva van-e, sebesseget nem mer, pedig ugye az lenne a lenyeg. :(

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Con Troll #1493 üzenetére

    Nem hiszem el, hogy eddig csak egy PR-es mérési pont van és az is nálad, azért ennyire nem jó a szolgáltatásuk.
    Amúgy pont ez a baj benne, mert a hálózatsemlegességnél lehet csak mérni a valós letöltési sebességet. Szerintem így egy rövid időn belül értesítenek is, hogy nincs semmi baj az internettel és vissza is szállítják a routert, a PR meg megússza az egészet. Kész vicc.
    Szerintem én írni fogok nekik és nem igényelek mérő készüléket, mert azzal nem fog kiderülni semmi.

  • Alteran-IT

    őstag

    Csak sikerült elérnem valamit, a webes mérésnél fennálló korlátot lejjebb vették, most már a stabil 19,45 Mbit/s helyett jó hálózat esetén el lehet érni 19,75-öt is (általában 19,55-19,75 között mozog), viszont a valós letöltési sebesség még mindig ugyan annyi, 2,1-2,2 MB/s.
    Ebből is látszik, hogy ők csinálják és még mindig hülyének nézik az embert. Nem hagyom annyiban az biztos.

    Szerk.: Már az összesített eredményeknél látszanak a PR-es szoftveres mérések, úgy látszik a legtöbb helyen ugyan ez a korlátozás áll fent.

    [ Szerkesztve ]

  • Con Troll

    senior tag

    válasz Alteran-IT #1495 üzenetére

    Remélem jól p*csán rúgja az NMHH őket. :D
    Igazán felvásárolhatná már ezt a retek céget valami "nagy". Mondjuk a DIGI, aztán jöhet az ezres net. ;]

  • tomee987

    tag

    válasz Con Troll #1490 üzenetére

    Mai napon sikerült összefutnom a felettem lakó szomszéddal, akinek ugyanez a DIGI-s sebesség probléma jelentkezik esténként. Kiderült, hogy ők már a helyi kirendeltségen keresztül lefutották a köröket, szerelő is volt kint (nyilván napközben amikor nem volt gond) de csak arra jutottak, hogy a szerelő állítása szerinte, ennyit bír az eszköz a tömbben (monopol helyzetben van a DIGIkábel ezen a részen, a UPC szolgáltatása nem érhető el, csak a szemközti családi házakban, Telekom meg max. 20 megát ad ADSL-en), majd valamikor ki lesz cserélve, ha ki lesz.
    Nagyon reklamálni nem tudnak, mert közölték velük, hogy rendszerük alapján a garantált értékek (25/20 Mbit/s) mindig megvannak, még este is.
    Olcsó húsnak bizony gyakran híg a leve...

  • Con Troll

    senior tag

    válasz tomee987 #1497 üzenetére

    Nem is ringatom magam abba az illuzioba, hogy mashol teljesen rendben van minden. Ilyen szolgaltato nem letezik. A pr-rel az a gondom, hogy
    1, naluk az a bizonyos olcso hus is baromi draga
    2, amikor reklamalsz a hig le miatt, hulyenek neznek, es szarnak a fejedre, megmagyarazzak, hogy ez igy jo, ahogy van.

  • tomee987

    tag

    válasz Con Troll #1498 üzenetére

    15+ éve vagyok PR-s előfizető itt Sátoraljaújhelyen. Összesen 3-szor voltak kint, 2-szer digitális TV, 1-szer net hiba miatt. Bejelentettem, másnap rögtön jöttek, megcsinálták, soha nem volt semmi gond, nem éreztem, hogy hülyének néztek volna, sőt nagyon segítőkészek és jófejek voltak mindig a szerelők.
    60/5-ös netem van kb. 1 éve hívtak fel, hogy írjak alá 2 év hűséget és +150 Ft-ért adnak 20/3-as helyett 60/5-öst, megtettem, így most gyakorlatilag 4000 párszáz Ft-ért van a 60-as net, digitális TV + telefon mellett, amivel semmi gond nincs, mindig megvan a full sebesség le is és fel is.
    Úgyhogy semmivel sem rosszabb a PR, mint egy másik szolgáltató.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz tomee987 #1499 üzenetére

    Mondhatjuk, hogy ezt nevezik diszkriminációnak.
    Nekem még a 768 kbps netről való váltást is alig sikerült kikönyörögni, pedig még ráfizetésről is volt szó, holott az új csomaggal jóval olcsóbb lett volna az egész.
    Most is kb. 8200 forint az internet+tv+telefon és akkor az internet csak egy 20/3-as, de az is agyonkorlátozva, a TV-ben meg szokás szerint szinte semmi se megy, mert az összes értelmes csatornát lecserélték hülyeségekre, mert nekik így olcsóbb, a telefon meg állítólag hálózaton belül ingyenes, de múltkor ennek ellenére még is kiszámláztak valamit hívásdíj címszóval, holott csak hálózaton belül volt használva a telefon.
    Ja és akkor nem mondtam azt se, hogy múltkor mikor felhívtak netváltási ajánlattal kapcsolatban (azt se maguktól, csak a panasz miatt hívtak fel), akkor a 12-ről a 15-ösre való váltás került +500 forintba, szóval ha nálad 20/3-asról 60-asra váltás került +150 forintba, akkor az igen érdekes, főleg hogy így is összesen 4000 forintba kerül az egész, ja és arról nem is beszélve, hogy ha jól emlékszem akkor mi is vagy 15+ éve vagyunk ennél a trágya szolgáltatónál.
    Ja amúgy itt azért nem annyira trágya a minőség, mert egyrészt nagyobb város, másrészt egy ilyen városban és a környékén (világörökség, turizmus meg egyéb hülyeségek) ha trágya szolgáltatást nyújtanának, akkor el lennének küldve a picsába.
    Végezetül, igen is rosszabb a PR, mint bármely másik szolgáltató, főleg a leírtak alapján.

    (#1496) joni55: Ha rajtam múlik, akkor biztos.
    Egyébként tényleg felvásárolhatná már őket egy normális szolgáltató, de szerintem ez túl nagy kérés.

Új hozzászólás Aktív témák