Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    válasz VTom #163373 üzenetére

    Intenzívebb a harc, mondhatni nehezebb, főleg a bossok, viszont a grafika meg szegényesebb.

    Én nagyon élvezem a harcot, de nálam ez adta el az összes team ninja játékot.
    Ha vki előtérbe helyezi a harcot a megjelenítés rovására, annak ez a játék oké, viszont ha mellé rakja a Ghost of tsushimát, akkor egyelőre nem tudom azt mondani, hogy ez jobb lenne.

    Ha vkinek bejött a Ghost of tsushima és elvonási tünetei vannak, azt tudja csillapítani a ronin. Egyelőre én várom mennyire fektettek hangsúlyt a sztorira. A játék elején már volt egy éles fordulat és nagyon kíváncsi vagyok hová fog vezetni, viszont az open worldből fakadóan vélhetően ez elég lassan fog kibontakozni.

    Főleg úgy, hogy most a térkép feldobott az út mellett egy jelet, de egyben azt is, hogy az én szintem felett van, én gondoltam felfedezem, de egyben sírom is lett, mert azonnal legyaláztak, szóval így a main story lassan fog haladni. :)

    Vannak már fenn streamek a youtubeon, érdemes ránézni és az alapján eldönteni kinek jön be a stílus.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • Rigormortiis

    addikt

    válasz VTom #163373 üzenetére

    Hogy érdekesebb a harcrendszere, és nem merül ki a gameplay a szabvány AC elemekben. Mert a Csucsi ennyit tudott: egy jól kinéző, Jabánban játszódó AC volt, semmi több azzal az idegesítő minitérkép hiányában széllel.

    Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

  • spleenszuru

    őstag

    válasz VTom #163373 üzenetére

    Nehezebb parry, ami ráadásul ha elrontod, jól megbüntet, mert ugyanaz a gomb a parry, amelyik a heavy attack, tehát ha elrontod, akkor támadsz helyette, ezalatt pedig bekapod a sebzést. Cserébe ha sikerül, rendkívül kielégítő a látvány és az élmény. Számomra eddig 2/10 ha sikerül.
    Boss még nem volt sok nekem, de az tuti, okoznak majd rage quitot. :DDD
    Míg a GoT-ban akár 10 ellenféllel szemben is királynak érzem magam, mert lazán le tudom őket győzni, addig itt már 2 is kihívás lehet.
    Több, és hasznosabb assassin mód/skill.
    A mapon nincs köd, tartományokra van osztva, mint pl. az Odyssey, de ad rewardokat, ha kimaxolsz 1-1 területet, nem csak úgymond eltüntetsz minden "kérdőjelet", tehát van értelme.
    Rókák helyett cicák vannak. :)
    Tudsz repülni és pókember stílusban "hálózni", tehát gyorsabban tudsz haladni, mint GoT-ban.
    Itt a harci stílusokat nem skill pontokkal szerzed meg sajnos, hanem ilyen-olyan küldetéseket kell teljesíteni értük. Ugyanolyan fontosak itt, mint GoT-ban, különböző ellenfelek ellen.
    Nincs benne az a kihívásos, 1 levágásos rendszer.
    Sokkal több típusú cuccot kell gyűjtögetni, mint GOT-ban, aminek még a felét sem tudom, mi mit csinál. Viszont van auto pickup opció. :)
    A felszereléseknek sok statja van, és itt vannak osztályok, a tipikus "uncommon - legendary" módon. Ez valószínűleg fog fejfájást és grindet okozni a haladás során, de még nem jöttem rá, mennyire kellenek majd ezek a statok.
    Lehet társad a harcokban itt is, viszont sokkal jobban, ugyanis konkrétan irányítani is tudod őket, néha szükséged is lesz rá. Tehát teljes értékű karakterek ők is.
    Ezekkel a társakkal kapcsolatot is tudsz majd ápolni, ami szintén ad majd dolgokat/skilleket.
    A grafika nincs olyan szép, de szerintem teljesen oké, főleg a karakterek. Perfben játszom, ezt úgy mondom. Az FPS be-be esik néha, de nem zavaró mennyiségben.

    Hirtelen ennyi jutott eszembe, de ha konkrétan lenne valami, kérdezz, aztán hátha tudok válaszolni.

    Szerk., ráadásul ez fontos: többféle fegyver van, nem csak kard. :)

    [ Szerkesztve ]

    Malaka!

Új hozzászólás Aktív témák