Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
JanR
addikt
válasz Imilenni #7401 üzenetére
En abban sem vagyok biztos, hogy nem eleve a PS5-el jon. Nem tudjuk meg az arakat, de a Sony mindent el fog kovetni, hogy minel tobb gep fogyjon minel gyorsabban. Nekik is az a jo, ha beall a gyartas. Illetve a devkitek mar eleg regota kesz vannak es az ND szepen tolt par honapot a TLOU2-n, szerintem ez nem veletlen. Kapjuk a morzsakat, mint a galambok a hosok teren. Lesznek meg itt meglepetesek..
-
Imilenni
addikt
Hát kíváncsi leszek.
Sokan várnak arra hogy melyik gép lesz olcsóbb, a játékok csak hab a tortán szerintem.
Azért tényleg jó lenne, ha azzal kezdene a PS5- valami 4k/FHD 60 FPS módban, még ha nem is lenne szebb.
Bloodborne Remastered se lenne rossz.
Egyébként mikorra lehet várni árat?
Gondolom egyszerű úgyis beadják a derekukat, csak mikorPress "F" to pay respects.
-
hombre[EU]
veterán
Tapaszolni fognak PS5-re, vagy lesz natív PS5 verzió?
Szerintem ez a kettō ugyanaz ahogyan most kapnak Pro patchet a játékok, úgy fognak PS5 patchet kapni...
Nem fognak új Cyberpunkot írni, fogják az idei verziót, rápeccselik a raytracinget stb. és kész
Nemrég volt hír, kiadták a stúdióknak,hogy kompatibilisnek kell lenniük a ps5-telLife, Uh, Finds A Way
-
NyMRooD
őstag
válasz Carlos Padre #7399 üzenetére
A PS event, de közben már megválaszolták a kérdést, van egy streaming csatornájuk is.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
stilo18
addikt
válasz Carlos Padre #7409 üzenetére
Hát ilyen minőségben tuti nem is lehetne :)
De mondom, ez csak az én véleményem. Max 2021 végére tippelek egy turbózott ps5 verziót.#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Moby
addikt
válasz Carlos Padre #7406 üzenetére
De még ha azonos architekt lenne sem így van. A pro-n sem volt lehetséges a plusz CU-kat használni a classicra készült játékokon, csak a proci frekit engedte ki a boost mode, és az is csak experimental funkció volt, és bizony volt olyan játék, ahol ez is gondod is okozott. Ami nem kapott pro patchet, az kénytelen volt 18CU-n futtatni, mert az API ennyit engedett.
Ez nem PC./de van itt a topikban hitelesebb forrás erre, ő talán tud írni erre ps5 oldalról is.
[ Szerkesztve ]
-
Wlac
Ármester
Ha már témánál vagyunk, akkor inkább nyíltan rákérdezek, mert ezt a topikot csak pár napja követem, a netről pedig össze-vissza vannak infók.
A legfrissebb hivatalos hírek szerint a következő jelenet hogy fog lejátszódni?
Adott egy játék, ami megvan lemezesen vagy digitálisan, és szaggat PS4-en (pl. Days Gone). A készítők nem foglalkoznak vele, nem lesz rá PS5 patch vagy PS5 remaster. Ha elindítom a játékot PS5-ön, akkor ugyanúgy fog szaggatni, mintha PS4-en futna, vagy pedig szebben fog futni a plusz teljesítmény miatt, csak nem lesz szebb (mert nem kapott 4k felbontást, Ray-Tracinget stb patch formájában)?
“The wha-"
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Carlos Padre #7406 üzenetére
A DF ennek az ellenkezőjét mondta, és nekik jobban hiszek. Ha más architechtúra lenne, akkor megint nem lenne BC mint anno PS4-PS3 esetén volt, mivel ott pont ez volt a gond.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
ImACeltic
őstag
-
Wesder
félisten
Azok a jàtékok, amik beleesnek a te kategóriàdba legacy módban fognak futni és ugyan olyan lesz, mint PS4-en vagy Pro-n. Azért gondolom ha remaster nem is lesz, de a PS5 patchet a sajàt jàtékaik megkapjàk majd.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
válasz Lackooo84 #7415 üzenetére
Más architektura, de hasonló a felépítés. Az egyik GCN, a másik RDNA2. Viszont 36CU mindkettő (mármint a ps4 pro és a ps5), ami mondjuk valóban megkönnyíti a dolgot. Az architektek közötti átjárást a sony meg tudja oldani, de ettől még nekik tesztelniük kell, hogy hogyan "viseli" a kód a lényegesen gyorsabb architekten a működést (az RDNA még ugyanazon az órajelen is jóval hatékonyabb, mint a GCN). Szerintem azt kód és a tesztek fogják eldönteni, hogy mit mernek ráengedni, és mit nem. Ez játékoknként változhat akár.nÉs biztos vagyok benne, hogy ilyenmódon különbségek lesznek, vagy lehetnek a BC futás teljesítménye között, amit nem a HW fog eldönteni, hanem a kapott eredmények.
-
MODERÁTOR
Ami régebbi játék már egyáltalán nem kap semmilyen törődést, az vagy PS4 illetve Pro kompatibilitási üzemmódban fog futni és nagyjából megegyező teljesítménnyel, vagy pedig boost módban, ami olyasmi mint most, csak annál is kicsit komolyabb. Ha jól értelmezem, akkor főleg emiatt a teljesítményfokozó mód miatt kell egyesével tesztelni a PS4-es címeket.
<-ƘƘ->
-
hombre[EU]
veterán
Life, Uh, Finds A Way
-
Scarletiel
senior tag
Amúgy a 825GB úgy lesz 825, hogy tisztán annyit kapunk, vagy a 825-ből még 100-125GB a rendszeré lesz és kapunk kb 700GB felhasználhatót?
-
Wesder
félisten
válasz Scarletiel #7426 üzenetére
825GB az SSD mérete. Az nem a felhasznàlható terület.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
-
félisten
válasz hombre[EU] #7423 üzenetére
Érdekes, hogy a Cyberpunk nincs benne a felsorolásban .
Szerk:
jah látom csak a bemutatóra építik videót.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Lackooo84
nagyúr
válasz hombre[EU] #7433 üzenetére
Pedig én azt olvastam valahol (valami fejlesztő mondta majd megkeresem), és így is lenne logikus. De hát van itt egy dev, kérdezzétek meg tőle...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #7433 üzenetére
A teljes kapacitás a 825GB. Azért ennyi, mert ez passzol az interface-ükhöz.
[link]
This may sound like a strange choice for storage size when considering that consumer SSDs offer 512GB, 1TB or more of capacity, but Sony's solution is proprietary, 825GB is most optimal match for the 12-channel interface and there are other advantages too.[ Szerkesztve ]
-
Scarletiel
senior tag
válasz hombre[EU] #7423 üzenetére
Nekem ezzel az a bajom, hogy számomra felesleges erőforrás pocsékolás. Konkrétan ha nem mondja mit kell és mikor kell nézzek akkor fel se tűnne, hogy ez most ray tracing vagy előre renderelt tükröződés. Azt a részét megértem, hogy ez egy hatalmas technologiai fejlődés, meg miegymás, de én a raytracing helyett mondjuk a frameratet javítottam volna fel 60-ra és hagytam volna hagyományos tükröződéseket. Persze ahol eleve adott a 60 fps mint a GT7-nél ott tök jó, hogy még RT is van benne.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Scarletiel #7440 üzenetére
A Demons Soulsban választhatsz,hogy raytracing vagy frame rate...fogsz vele játszani? Azzal meg pont nem...nesze
Life, Uh, Finds A Way
-
Scarletiel
senior tag
válasz hombre[EU] #7442 üzenetére
Ki tudja, lehet megveszem majd. Bár nem az én zsánerem.
-
Carlos Padre
veterán
válasz Scarletiel #7440 üzenetére
Ha valakinek nem bassza ki a szemét az egyértelmű különbség annak itt egy videó. [link]
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Wesder
félisten
Az màr nem az én hibàm, hogy a véleményemet egyetemes kinyilatkoztatàsnak veszed. Elolvastam a kommentedet.
Az interfészhez passzoló méret lehetett volna nagyobb is. Mondjuk 825GB+50% vagy ugye emiatt vàrnak többen is egy 1650GB-os kiadàst, hàtha lesz.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
MODERÁTOR
válasz Lackooo84 #7439 üzenetére
A NAND memóriachipek 12-csatornás interfészen keresztül vannak ráaggatva a vezérlőre, és az adott egyenkénti kapacitásukat összeadva ennyire jön ki.
Szóval valószínűleg 512 Gigabites (64 GiB) chipekből lesz 12 darab, amik így kiadnak 768 GiB kapacitást. Ez pontosan 768 * 1024 * 1024 * 1024 = 824.633.720.832 bájt, ami pedig / 1000 / 1000 / 1000 = 824,63 GB.<-ƘƘ->
-
Scarletiel
senior tag
válasz Carlos Padre #7446 üzenetére
Láttam ezt a videót, és megint az van hogy senki nem tud mondatot értelmezni. Én nem a grafikai fejlődést vontam kétségbe, mert a videón is látszik, hogy sokkal több minden zajlik a képernyőn mint a jelen generációba. Én a ray tracingről beszéltem, hogy ez egy jó cucc, de nekem ha nem mutatják meg, hogy hol van az adott képen akkor nem tudnám megmondani hogy raytracing vagy oda renderelt tükröződés. Ellenben mivel beletették, megzabálja az erőforrást és lőttek a 60fps-nek miatta.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Autós kamerák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen