Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Mobi28 #10696 üzenetére
Csak annyit fűznék a dologhoz gyorsan, hogy 96 előtti III-as Golfot eszed ágába se jusson megvenni.
Gyalázatosan fos a karosszériája.
Nekem egy VW márkakereskedésben dolgozó ismerősöm, mondta csak és kizárólag 96 utáni kaszni van galvanizálva a III-asokból.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10702 üzenetére
Én is lestem de azt mondta valamit elkúrtak a III-asnál ami 96 előtti.
Ezt lakatos ismerős is megerősítette, hogy a 96-utániak a jók.Látod néha én is tudok meglepetésekkel szolgálni.
A 95-ösöknek a küszöbét és taposólemezét a kasznis szerint 90%ban az összesnél cserélni rosszabb esetben foltozni kell.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10720 üzenetére
Értem és ha csak az elsőket cserélem ki?
Mert igazából a hátsó hidam nem rég volt full felujjítva és nem dobnám el alólla.
Viszont komolyabb fékerőt szeretnék.Bár néha ígyis beblokkol a kerék elöl.
Hm....akkor még is csak hátul kell mókolniNem szeretem az ilyen költséges dolgokat.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz fero02 #10727 üzenetére
Nekem erre egy nagyon okos kis szerkezet van a kocsiba beszerelve.
Sajna a szabályozott katalizátoros autó fogalma megszünt az enyémben amikor vissza lett alakítva karburátorosra a kocsi.Viszont a zöld cimke megmaradt a zöldkártyázásnál.
Okok konkluziók:
1 a katalizátorom szerintem rég át volt égve.
2 a karburátor nem tudja vezérelni a lambdaszondát.
------innentől no zöldcimkés zöldkártya------
Hát gondoltam nekem csak kell a sárga helyett a zöld cimke.1 kartergázra egy speckó nem árulom el szűrőt felszereltem.
2 nem nyitottam ki a motorháztetőt zöldkártya alatt.Lás csodát a ház készítésű kartergáz szűrővel 0.2 mért az autó ami "bőven" határértéken belül van.
Ezt az eredményt sima katalizátor nélküli kipufogóval, lambdaszondás vezérlés nélkül hoztam ki egy 20 éves autóból.
Igaz a szűrőt 2havonta ki kell takarítani mert abba iszonyat mocsok gyűlik össze amit amúgy a motor égetne el és lőné ki a levegőbe.
Hol akkor a környezetvédelem?
Renault power
-
rob210
nagyúr
A chiptuning nem növeli a fogyasztást.
Tökéletesebb lesz az égés, hiszen egy preciziós beállításnak is nevezhetnénk.
A fogyasztást az agyament raj gyerekek lába növeli.
Sógorjelöltem 4X4-es passatjában meg lett csináltatva a chiptuning, jelentem 6-7 decivel fogyaszt kevesebbet 2.0 dieselről beszélünk.
jelenleg 4.5 4.6 literrel jár ami nagyon jó fogyasztás.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #10803 üzenetére
Na hosszú várakozás után megszereztem végre a váltót.
Épp ideje volt már mert a 3 ast is kezdi szarul venni.Szerintetek mennyire bonyi kicserélni a váltót?
Gépkönyvem van, segítség van akna van.
Gondolom mind a két féltengelyt bontani kell hozzá.El lehet vele egy napot pöcsölni?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Tud valaki komplett gyujtás elosztót HALL rendszerűt függőleges kivitel olcsón?
Mint azt a szerelőm közölte kopott az egész és ezért állítódik el a gyujtásom állandóan.
De a bolti ára elég húzos.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10820 üzenetére
Autó beindult.
Gyujtás 13° ra állítva a gyári 18° helyett.Így most oké gyorsul is megy is nem dadog nem durrog.
Beállt minden szépen.Viszont lehalt a generátorom pénteken megyek leadom délutánra kész.
15.000.- a teljes belső felújjítás, azt mondták ennyiért megéri.Viszont ezen a héten már túl kéne esni, mert ha még valami tönkre megy komolyan mondom eladom és buszozok megint.
Renault power
-
rob210
nagyúr
MA 13:18 tól keresek első lökhárítót, kompletten tartóelemekkel, meg 4 lámpás hűtőrácsot.
Szerencsére belémszáltak és leütötték a lökhárítómat.
A tartófülek a felismerhetetlenségig elgörbültek a lökős elhajlott a műanyag elrepedezett.
Az indexek cserére érettek.
Egyszóval nagyon jól jártam.Ha valakinek vannak ilyen bontott alkatrészei az érdekelne eléggé.
Magyarán minden ami lökhárító és elöl van az jöhet.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10836 üzenetére
Nekem mindegy milyen lesz rajta, de a ritka volt a bal oldali nyúlvány egy kicsit kihajlott, de azt szépen visszahajtogattam.
Ami sérült az a hűtőrács az darabokban van jelenleg vissza gyorskötegelőzve.
A bal lámpa állító csavarjain elpattantak a műanyag tartó stiftek, de azt fixre csavaroztam.
A reflektorok, mivel a hűtőrácsban vannak elég ingatagok egy két gyorskötit kaptak azok is nehogy elhagyjam őket. A műanyag elemet visszahajtogattam, de mivel kidurrant így csere az is.
A két tartó konzol az off az szana szét csavarodott.
Illetve a lökhárító merevítője is eltekeredett rendesen.Az okos berlingós kára drágább lesz egy jobb első sárvédőív, csak hát az én bónuszom ugrik annak ellenére, hogy ő jött nekem, mert egy figyelmetlen buzi volt, nekem viszont kint volt a háromszög.
[link]Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #10849 üzenetére
Annak van előnye. ha kívülről nem szép.
Nem lopják el.
El ne kiabáljam nekem mázlim volt, a multkor parkolóból egymás mellöl a két golf közül nem az enyimét vitték el, hanem a szép állapotút ami mellé kicsit félve álltam oda
De én legalább nem sírtam el magam, amikor kijöttünk a boltból.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10856 üzenetére
Na gyönyörűen ki tudtam szedni a kerékkulcsal a csavarokat.
Régi lökős le új lökős fel.
Viszont az utángyártott lökős kicsit máshogy van kialakítva és így nem tudtam csak 3 csavart beletenni.
Bal oldalt kettő jobb oldalt a hátsó csavart nem tudom betekerni van kb 2 mm eltérés.
Szélesebb a lökős profilja.
Mindegy nagyon stabil nagyon jól néz ki.Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Valaki tudna segíteni riasztó újra kódolásban?
Laserline 791 es típus és nincs meg a kezelési könyve és a neten sem találok semmit.
Az egyik kollégám ford mondeójában van ilyen riasztó.
Ha valaki tudja hogy lehet újra programozni az nagyon jó volna.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Ha 15 centire kitolod a géped orrát leállsz mert hogy én álltam.
És nekedrongyol akkor te mit mondanál.
Saját sávon belül ki tudott volna kényelmesen kerülni.
Elém heti kétszer jönnek ki úgy hogy vagy lesatuzok, vagy már nem lenne alattam autó.
De igazad van én vagyok a hülye a biztosítási pénzből, már vehettem volna egy jobb autót.
Csak én betartom a KRESZ szerintem első és legfontosabb szabályát.
A BALESET ELKERÜLÉSE ÉRDEKÉBEN MINDENT MEG KELL TENNI!!!
Ő nem hogy nem tett semmit de egy az egybe belémjött.
Ha én harciasabb vagyok és indulok nem állok meg akkor a hátsóajtónál vágja totálkárra a kasznimat. Akkor mit mond a rendőrnek mert akkor tuti ráhívom.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Suzuki topik
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen