- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Particionálás
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10722 üzenetére
elsőkbe komolyabb pénzt úgy lenne értelme feccölni, hogy váltasz 256-os fékre.
vagy azt tudod megcsinálni hogy veszel 86-os GTI tárcsát az összesen 8mm-el szélesebb, megveszed hozzá a betétet (az tökmindegy hogy a tiedhez vagy GTI-hez), fogsz szépen egy üveglapot rá teszel egy smirgli lapot és betétenként 4mm-et lecsiszolsz belőle és voálá kész van a hűtött GTI féked.
nos ez unixos utcai áron számolva durván 30e ft (ate tárcsa+betét), a 239-es GTI fékek csonkálvánnyal együtt szoktak 15-18 körül menni, csak azok össze vannak rohadva álltalába, én meg ahogy leveszem adnám is el igazából, szal ha úgy döntök, hogy nem fér el itthon akkor megbeszélhetünk rá egy árat.
a komplett hidak 25 ért mennek állt vagy 30 ért (amiket én adok 25k egységesen), elvileg mindegyik jó, (tárcsa, betétek, csapágyak, csak meg kell pucolni őket), max ha azt adom el épp a kocsimon van akkor a baloshoz kell egy felújító készlet, mert nem az igazi a kézifék része.
én hátulra a tárcsával kezdenék, mivel azt bármelyik fékezésnél érezni fogod, a hűtött elsőket meg csak a 3.-4. után.
viszont 18-as főfékkel semmi képpel ne rakd össze (neked már elvileg 20-as van), mert szar lesz.
nekem 20-assal is egy picit nyúlós volt a fék, most 22-essel (van most épp az is eladó), már elég jó lett így, alig kell hozzá érnem a pedálhoz, annyira figyelj hogy ehhez már egy GTI méretű vákum köcsög is kéne.
no lehet hogy most ez is cucc-ra sok, de igazából az első tárcsa csesztetés nélkül egész kellemes összeg és teljesen megváltozik a féked, az elejét meg rá ér majd egy fél év múlva vagy amikor úgy is esedékes lesz a betét+tárcsa csere elől akkor csesztetni.
az NKH-s csesztetéstől meg nem nagyon tartanék, mert a topikba senkinek sincs feltűnő kocsija
fero02:a gyárban tényleg okos mérnökök vannak, ők is megmondták hogy ez egy faszság.
de a márketing meg a zöldek ezt várják el.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Eredeti játékok OFF topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Max
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest