- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bootolás USB pendrive-ról
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Milyen TV-t vegyek?
- Acer notebook topic
- Autóhifi
Hirdetés
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Na hölgyek urak asszanyok.
Jelentem a családomat is elérte a gazdasági válság.
Így lecserélem a favoritot golf II-re 1.6 benzin.
Szóval klubtag maradok, csak egy kicsivel korszerűbb egész pontosan zöld plakettes lesz az autó.
A favorit árából, meg megcsinálgatom a hibájit.
Kérdés az, hogy milyen típushibáji vannak ennek az autónak?
Azt tudom, hogy az alapjárati motor szar benne, ezt cserélni is kell.
(sajnos ebben is ingadozik az alapjárat hidegen)
Viszont ven-e olyan hiba amire oda kell figyelni?Mint pl a favoritnál volt a hátsó kerékjárati ív rohadása.
Az indexkapcsoló áthúzása amitől ha jobbra indexel az ember felvillan a refi.
Ilyenekre gondolok.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6401 üzenetére
Szia.
Köszi mindent.
Na szóval kezdjük ott, hogy az ára az nulla, mert, hogy a páromé.
A két autó közül valamelyiket el kellett adni.
Eddig úgy volt, hogy az övé azaz a golf lesz eladva.
De az új okos környezetvédelmi törvény miatt az enyém megy el, mert a golf zöldcimkés.Na most, nekem a szerelő srác azt mondta, hogy az alapjárati motorral van baj.
Ezért indul szarul reggelente hidegben meg fullad le egy jó párszor.
Ha bemelegedett a motor onnantól semmi baj nincs vele.
Lambdaszondás a kocsi 1991-ben lett forgalomba helyezve.Ami biztos az a féltengelycsuklók javíttatása, mert kattognak kanyarodáskor
És az egyik csapágyat is ki kell cserélni, mivel érdekes morgó hangot ad ki menet közben.
Na szóval amit a favókáért kapok ami egyébként teljesen rendben van, csak fényeztetni kellett volna és a szívem szakad meg érte, abból lesz megjavíttatva ez.
Mert azért azt aláírom, hogy ez jobb és korszerűbb autó, még ha egykorúak is.Ha esetleg tudsz ehez a típushoz valami szakkönyvet leírást bár mit azért hálás lennék.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6402 üzenetére
Oké a kasznis részének nekiesek tavasszal.
Engem belül jobban idegesít az autó.
Mint kiderült beázik a kocsi.
Csak tudnám hol.
Beültem és a tetőn pára volt, amely cseppekben állt.
Szerintem a szélvédőnél ereszt be a kéder.
Remélem csak a kéder rossz és egy kis sziloplaszt alányomásával megoldódik.
Mert ha a kaszni rohadt szét a gumikéder alatt akkor szívás van.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6411 üzenetére
Hát ez az, hogy -20 fokos benne a víz, tehát párolgás kilőve.
Ez a környezeti levegő pára lesz ami kiül a kocsiban a tetőkárpitra, meg az ablakokra.
De ilyet még nem láttam belül van benne a fagyás nem kívül.
Reggel mondom lekaparom, ahha csak mit mert belül volt nem kívül a jég
Nem tudom mi lehet ez de nagyon aggódok miatta.
Az autó összesen a jobb oldali tükörnél volt törve az is annyi, hogy 2cm-t beljebb ment az ajtó éle.
Szóval ez nem törés gond az biztos, ezt már meg is nézettem.
Az autó alja is rendben van, kb15.000.- meglesz a kaszniztatás.
Szerencsére szinte mindenhol megvan rajta még a gyári alvázvédelem.
(ami úgy hallottam nagyon jó.)VR6-Fan:
Azt mondod, hogy nincs benne alapjárati motor.
Ez oké de akkor miért csinálja ezt a reggeli bemelegedés előtti szarakodást?
Most pont nincs itt a kocsi, a lány elment vele anyjához, de ha megjön belinkelem a motorkódot.Köszi mindent urak
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6406 üzenetére
Én is elfelejtettem valamit az új jogszabály, az, hogy 2009.10.20.-tól március 8.-ig nem lehet behajtani sárga plakettes autóval a Hungária körgyűrűn belülre.
Tehát az idei az első év, hogy ez életbe lép és innentől minden év 10.20-tól 03.08-ig így lesz.
Aki pedig zónán belül lakik az nem használhatja az autóját, ha sárga plakettes.100.000.-terjedő pénzbirsággal fogják sujtani a szabájtalankodókat és a térfigyelő kamerákkal lesz ellenőrizve a jogszabály betartása.
Renault power
-
rob210
nagyúr
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Az utolsó képen miért csak az egyik lambda szonda van bekötve vagy az a másik mi?
És ahol a motor szemből van fotózva ott az ablakmosó tartáj előtt az a fekete műanyag henger az mi a retek?
Látszik, hogy sokat kell még tanulnom VW-ről.
Meg az ablakmosó tartály előtt a másik oldalon is a motor felé van valami doboz ami nincs bekötve.
Az akár a duda is lehetne, de az van a hűtő alatt 2-is ez pl miért van.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6418 üzenetére
Hát amikor a szerelőhöz elvittem, mert, hogy arra gyanakodtunk az indítási alapjárat ingadozása miatt, hogy beszart a lambdaszonda.
Meg is mérte és azt mondta, semmi baja más a hibaforrás.
Mondtam neki, ha bemelegszik a motor akkor már semmi baja.
Közölte akkor alapjárati motort kell cserélni.
Na most a szondát én is láttam amikor kimérte tehát az van benne.
Alapjárati motor is kéne, hogy legyen benne tehát nem értem a dolgot.Az meg a másik fele, hogy csak szabályozott katalizátorral lehet kapni zöld környezetvédelmi plakettet.
Szóval felmerültek bennem kérdések.Nem lehet, hogy mivel ez Rabbit tettek bele egy két plusz dolgot amit máshova nem?
Ugy olvastam a neten, hogy a Rabbitokba több elektronikát tettek, meg több kütyüt.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6420 üzenetére
Igen ez már hasonlít az igazsághoz, nekem is azt mondták, hogy ez a széria ez az 1.6 os egy nagy kalap ......
Ha sikerül beállítani akkor nagyon jó és húz is becsülettel, de ha valami el kezd rajta kekeckedni az igazsággal, akkor megkeseríti az ember életét.
Reméljük valamire csak jutok vele.
Ez a vízgomba dolog nem rossz tipp.
Azt még megpróbálom kicserélni, mert az nem egy horror összeg.
Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6439 üzenetére
Oké, de ha nem veszem ki akkor mi lesz? vissza fogja a motort?
Károsít valamit?
Ahogy utánna olvastam, a katalizátoros autókban a katalizátor és a lambda szonda végzi a motor teljesítmény leadásának vezérlését, azzal, hogy a levegő benzin keveréket állítja a szonda mérései alapján.Szóval ha tönkreteszi a motort akkor inkább szerzek valahonnan egy ilyen karbit ami zsír új.
Valahol csak van egy a nagy világban.Renault power
-
rob210
nagyúr
Azt hiszem végig járok egy két bontót ahol van golf alkatrész.
Hát ha sikerrel járok.Renault power
-
rob210
nagyúr
Jah egyébbként megvan a gond.
Azért ázik be a kocsi, mert szarul van betéve a gumikéder.
Szépen el is van rozsdásodva körbe a keret.
Szóval hétvégén megcsiszolgatom körberagasztom és meg fog szűnni a kocsiban a víz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #6485 üzenetére
Ezzel már én is találkoztam, haver lement Nyíregyházára, egy 3-as golfért 1997-es szép állapotú dízel, fehér.
Mire leértek nem kis utat megtéve Pestről addigra nem td volt az autó és 1993 as az évjárata.
Minek van erre szükség nem tudom, ráadásul nem volt a kocsi alatt küszöb.
Szóval sok a ganéj ember és ha egyszer ezeket kivetné magából ez a társadalomnak csúfolt életközösség akkor lehetne fejlődésről és előrehaladásról beszélni.Ez a saját szoc.véleményem.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Egy újabb fogós kérdés, szerintetek, hogy tudom megállapítani, hogy melyik kerékcsapágy ment tökre a golfon?
Mert morog mint a fenevad, csak azt nem tudom, hogy melyik oldalról jöhet.
Megemeltem a kocsit üresben megforgatva egyik kerék sem csinálja.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6545 üzenetére
Uram egy nagy kérdésem lenne hozzád.
Milyen alvázvédőt vegyek ami tényleg jó is.
Ma alámásztam a kocsinak egy két helyen meg van sérülve a gyári alvázvédő.
Ezeket a hibákat szeretném kijavítani, valami olyannal ami megtartja a ruganyosságát.
Köszi a segítséget előre is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Na akkor a következő.
Ma nekiestem, a golfnak végre megcsinálgatom a sok kis apróságot gondoltam ami csak idő nem pénz kérdése.
Mert van rajta mit csinálni azért.Hát a kéziféknél rögtön le is sz.ptam magam.
Az, hogy a dob egyben van a csapágyakkal rögtön nem tetszett.
( favoritnál ez sokkal jobban van kitalálva )
Össze vissza volt rohadva az egész fékszerkezet.
Na mindegy szétszedtem kitisztogattam, megcsináltam összeraktam.
A kézifék továbra is gyengén fog, a fék oké.
Lehet, hogy annyira el van kopva a fékbetét, hogy ez a baj?
Csak mert eleve utángyártott, a szegcsek feje meg majdnem beleér már a dobba.
Szóval az csere azt tuti.
De lehet, hogy ezért nem fog be a kézifék rendesen?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6564 üzenetére
Kezdésnek nem rossz
Én is állok neki csiszolgatni, festegetni, polírozni.
A jövő hét végéig rendbe akarom kapni teljesen a golfot.MÁS:
A porlasztónak meg rájöttem mi a baja, koszos mint az állat.
Van a gázbovden alatt egy kis szelep szerűség.
Na amikor a lábam leveszem a gátról ezt a "szelep"-et tólja vissza a karburátorba a bovden feszítő orsó vagy mi az.
Na és ez a szelep az ami nem megy vissza.
Tehát ezért pörög mindíg 2000-2500 körül az autó.
Szóval szerintem ha lesz két napom otthon akkor nekiállok és szépen benzinben kimosom az egész karburátort.
Vagy sikerül vagy nem alapon valami lesz.
Szerintem ez lesz a baja.
Ahogy a hátsó fék össze volt rohadva szerintem ennek a krbinak is az elhanyagoltság lesz a baja.A szakszavakért elnézést a golfot még tanulom
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6568 üzenetére
A járgány haladna, csak pont tegnap költöztünk, így elég sok macera van még.
A héten berendezkedünk, aztán nekiesek.
Egyébként már pár napja azt használom, melóba is azzal járok.
Pörög a kocsi a szar porlasztó miatt és ennyi.
De a felett nem tudok napirendre térni, hogy ha mondjuk 10 kilómétert megteszek vele, leállítom a kocsit újra beindítom, akkor minden rendben.
Szóval olyan mint ha bejáratódna, bemelegedne, tudja a fene mi van vele.
Majd meglátom mire jutok, ha nekiesünk a haverral szétszedni.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz baliadi #6576 üzenetére
Köszi, de nem ez a gond.
Azt tudom, hogy tömítésből nem rakom vissza a régit.
A favoritnál megtanultam.
Pár száz forintos tételen nem szarakszom.
Az a bajom, hogy ez a félelektromos szabályzott katalizátoros 1.6-i benzin Golf II már a gyárból kijőve is szar volt.Olyan ember kéne akinek van egy jó karbija erre a kocsira, vagy aki pöpecül ért hozzá és meg tudja mondani mi a sz.r lehet vele.
Amiért hidegen így viselkedik 10km után meg ha leállítom és újraindítom tökéletesen működik.
Azért kösz a HSZ-t
Renault power
-
rob210
nagyúr
Ezt kerestem már rég.
Erről a karburátorrol van szó.
[link]Renault power
-
rob210
nagyúr
Már csak németül kéne megtanulnom
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #6612 üzenetére
Pedig ez a lámpa valóban szuperül néz ki nagyon megdobja a kisautót.
Én is láttam találkozón egy bogárhátúban.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #6659 üzenetére
Pedig hidd el, hogy jók én a remetal nevű /ukrán-orosz / csodaszert szoktam beletenni.
Érezhetően jobban megy a kocsi és halkabb a motor.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #6718 üzenetére
Hát uram jelzem neked, hogy egy "örök" "elpusztíthatatlan" motor kotyog a kis szekér elejében.
Ezek nagyon jól sikerült kis autók.
Amik a favoritban konstrukciós hibák voltak (típushibák) azt a VW kijavította kicsit lekerekítette a formákat és beletette az 1.9 es dízelüket.
Szóval szerintem ez egy nagyon jó választás.
Nekem egy évig volt favoritom, nagyon megszerettem.
Az egyik ismerősnek vettünk feliciát, hát abba még jobban beleszerettem.
Tényleg egy igényesebben kivitelezett favorit.
Ha valaki nem lelakni veszi az autót akkor sok-sok évig a család hűséges társa.Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Jelentem tegnap elment a kicsike szívem csücsökje favoritom.
Így mostantól gőz erővel ketyeg a kettes golf projekt.Előszőr is tudja valaki, hogy mit kell intézni illetve, hogy kell intézni és mennyibe kerül, hogy én legyek az üzemben tartója a golfnak?
(én bonuszban vagyok az asszonyka meg maluszban)
Ezért szeretném ezt elintézni.
Előre is köszi a segítséget.Renault power
-
rob210
nagyúr
Sziasztok, na akkor most várom okos hozzá értő emberek véleményét.
A Golf II-es szervízkönyvéből idézek, mert hogy közben megszereztem ezt is.
"A 2EE porlasztó lényegében egy elektronikus szabályozással ellátott 2E2 porlasztó"
"Az alapjárati fordulatszám ellenőrzése és a CO-tartalom beállítása:
-Az alapjárati fordulatszám beállítására ennél a porlsztónál nincs lehetőség"
-A CO-tartalom beállításához diódás próbalámpára van szükség."A kiemelt mondat a lényeg, nincs lehetőség.
Akkor most mi a fene legyen piros lámpánál, ha benyomom a kuplungot van hogy 3000 az alapjáratom.:-(Az első mondat érdekel szerintetek egy mechanikus 2E2 porlasztót ha felteszek ennek a helyére az electronikát meg leszigetelem, hogy ne legyen baj a kikötéséből, akkor az működőképes megoldás lehet?
S.O.S. lenne urak, mert leissza a hajat a kocsi a fejemről.
Ilyen alapjárattal ahogy mérem 14liter a fogyasztás.
A favorit téli 8 literéhez képest ez nagyon sok.
Kiver a víz ha nem tudok vele hamarosan valamit csinálni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6771 üzenetére
Na ebben a leírásban van valami amia folytószelep állításáról kerceg csak ilyen nyelven én nem értek.
Kipróbáltam, ha a motortérrel szemben vagyok akkor a jobb oldalán alul a karbinak van egy rugóellentartású rudazat ez mozgatja a folytószelepet.
A karburátoron belül.
A bal oldalon is van egy ez a felső folytószelepet mozgatja.
Már ha jól gondolom akkor van egyes meg kettes ütem.
Na most ha ezt be lehetne állítani akkor az alapjárati problémám is megoldódna.
Mert hogy ezzel van a baj.
Hogy tudnám a két elektromos vezérlésű motort kikötni és úgy megcsinálni, hogy gázadásra mozogjanak a folytószelepek?
Van erre mód?
A leírásban úgy látom valami csavarokkal lehet szabályozni.
Az meg a másik fele, hogy mi van akkor ha csak a hőmérséklet jeladó szar a karburátoron?
Azt hiszem azért egy két dolgot kicserélek a karbin és ha nem lesz nyerő akkor így jártam.De ha valaki talál nekem egy 2E2-es karbit akkor vevő vagyok rá, de se vaterán se forumokon nem találtam egyenlőre holnap körbe telefonálok egy két bontót.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jah a 8 as oldalon van amire én gondolok, hogy be kéne állítani.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na urak szorítsatok, sikerült szereznem egy 2E2 karbit csak épp az állapota nem tudom milyen.
Pénteken a szerelő srác átszereli nekem így 20.000.- ből megúszom a dolgot.
Ha minden jól megy még a végén autó lesz a golfomból.
Csak működjön a karbi.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz MPowerPH #6781 üzenetére
Azért ez a hozzászólásod már nekem is erős egy kicsit.
Az én kettes golfom miért nem autó?
Beleülök elindítom és elvisz A-ból B-be.
Ha kell 160-180Km/h val megy az autópályán amiért már ugyan úgy elveszik a jogsimat mint a te 42000000Km/h ás csillagrombóló csucssebességed miatt.
Szóval azért mert vannak kis pénzű emberek akiknek kisebb komfort fokozattal megálldott autóra telik az nem biztos, hogy az nem autó.
Mondjuk egy kispolskit vagy egy suzukit amiben halálfélelme van az embernek azt én se szívesen használnék, de azért mert valakinek arra tellik nem mondom azt, hogy az nem autó.Szvsz ennyi a véleményem.
És kihangsúkyozom ez csak a véleményem, nem az ítéletem!!!
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nintendo Switch
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen