Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz rob210 #10719 üzenetére

    hídat nem feltétlen kell cserélned, főleg ha elől nincs stabrudad.

    hát igazából le kell kötni a gátlókat a hídnál meg oldalanként asszem 2-2 csavar tartja (ha nincs szerencséd akkor 4ből 4 is beleszakadhat).

    meg kézifék kötelet kell cserélned.

    lesz eladó motyó viszont a híd szerintem nem lesz jó golf alá ( fék része az ugyan az), mert passat alól jön ki, 1-2 hét és vihető lesz...

    amire még figyelj hogy csak is úgy tegyél fel hátra tárcsát hogy fék erő szabályzót is teszel fel hozzá!!

    (esetleg ha érdekel lesz előre eladó GTI fékem komplett, tárcsák kb 10e-t futottak, a betétek 5e-t (zimmermann racing+jurid betét), méretre ugyan akkora a Tied is, csak ez hűtőtt, meg lesz eladó 22-es főfék munkahenger is elvileg)

    két dologra érdemes figyelni hogy a kézifék része szeret berohadni a hátsó nyergeknek (1-2 ezer forintból orvosolható), és ha ne adj isten ki kapsz egy NKH razziát, helybeni tarkon lövös jár, mert mi az hogy jobb féket akarsz a csavar kompatibilis kocsidra...

    illetve ha a híd lent van automatikusan szilent csere benne!

    szal nem macera kb 2 óra, ha minden kéznél van és jó.

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák