Hirdetés
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bajnokpityu #96246 üzenetére
Én is itt vettem tavaly az olajat (Castrolt, ami mint tudjuk brit és nem német - önirónia), még megy az autó, idén is itt veszem hamarosan.
#96249 @K Norbi: kéne, de sóher vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Én novemberben glicerineztem, kb. 3:1 langyos víz - glicerin a víz javára. Kb. 1 deciliter löttyöt csináltam, az elég volt.
Szerk: keress rá az autóápolás topikban, ott friss élményként leírtam.
Megvan: [link]
Szerk 3: nagyon lassan fogja beszívni, hagyd rajta állni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #96446 üzenetére
Megint én.
Hátsó gyári fékbetét cserés (G6, 157 e. km), tárcsa is gyári, de szvsz még van benne anyag - inkább nem cserélem.
Ennek okán nem a legtartósabb betétet keresem, inkább valami olyant ami harap és majd a tárcsával együtt megy a kukába.
Nem baj ha nem porol - bár ez talán ellentmond a fentieknek.Összefoglalva: Nem baj ha nem drága, csak fogjon, nem számít ha gyorsan kopik.
Mi az ajánlott a fentiek tükrében?
-
veterán
válasz tomcsi23 #96455 üzenetére
Elég ha hidegen harap, nemversenyautó.
Ate szimpatikus, köszi!Amúgy már nem én szeretném kukázni a tárcsát, eleinte 3 hónapra terveztem a Golffal és szeptemberben lesz 2 éve, hogy nálam van.
Úgy terveztem akkor, hogy cégautós helyem lesz hamarosan, de a mostani, 99%-ban irodai munkámmal egész elégedett vagyok, nem igazán hiányzik már a hétközi jövés-menés.
@TaaT: Thx, megguglizom az EBC-t is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Urak, főleg akinek van ETKA-ja!
Lassan érik a szerviz a gépnek, ezért is készülök fékcserére.
Szóval legyen kedves Valaki és nézze meg nekem az ETKA-ban, hogy a 03F103156A cikkszámú olajvisszacsapó-szelep passzol-e az én CAXA motoromba (alvázszám: WVWZZZ1KZAP0050** , GOLF 6, 2010-es modellév).
Ezer köszönet!Szerk: és azt is lécci, hogy ha leszedik az olajteknőt, akkor kell oda új tömítés vagy csak tömítőpaszta megy bele? THX!
@molnárpéter: köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #96486 üzenetére
Márkaszervizből jött az infó, hogy ez kell nekem az indításkori vezérlés zaj megelőzésére. Vagy cserélni kell vagy ha nincs benne, akkor be kell épiteni.
Eddig ok, csak az a gyanúm, hogy rossz cikkszámot küldtek nem 1.4 hanem 1.2 TSI-be valót.
A kapott infót/dokumentációt elküldöm privátban.
-
veterán
válasz K Norbi #96730 üzenetére
A lányok csinosak!
@Zsolt19900: Bontóban kerested már?
Anno én is a sebválton lepattogzó krómmal vettem a Golfot és nagyon zavart. A bontóban 5 papírért makulátlan gyári bőr verziót vettem szoknyával.
előtte megnéztem VW Sanyi utángyártott áruját, szörnyű gagyi volt.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz VR6-Fan #96764 üzenetére
racse narancs vagy racse piros
#96770 Tomcsi: ha rá volt írva, hogy 1.4, ÉS gyári motor, akkor az nem az alap 60 lovas, hanem a 82 lovas C14SE vagy a 90 lovas 16v C14XE, azok is becsszó' jól mennek. Öcsémnek utóbbi volt Corsában, gyorsulásban pariban volt a 2.0-ás Vectrámmal úgy 100-ig.
Biztos optimális fordulaton volt a srác!(#96781) Ace owner: lejjebb csavarod oszt' nem lesz huligánkodás? akkor ne csavard lejjebb!
Nankangot nem ismerem. Mi méret, mi a keret rá?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ace owner #96794 üzenetére
[link] ezt találtam érdekességet most hirtelenjében. Hátrány: 3 éves, ill. "Csak" T-s, azaz 190 km/h-ig jó, de az nagyjából pariban lehet a G2 GTI gyári végével. Amúgy jó lesz az 107/112 lónak is.
Előny: Continental.Szerk: csavar téma - biztos, hogy nem jó rá a gyári csavar? Én ugyanazt használom lemezhez, aluhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz JimBeam00 #96998 üzenetére
1.4 TSI-nél vezérléscsere VW-nál kb. 350 000 Ft. Az is láncos és szvsz azonos alapra épülhet.
De szerencséd van, mert a Tiédhez már van utángyártott komplett készlet, vezérlésállító fogaskerékkel 300 euróért. [link]
Enyémhez még csak gyáriból van komplett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz JimBeam00 #97029 üzenetére
Nem értek hozzá, hogy milyen minőséget képviselhet, de a németek se hülyék, hogy gagyit tegyenek az autójukba.
Szerintem (szvsz!!!) nagyon nincs arányban, hogy egy 10 éves autónál elköltse az ember az autó értékének 20%-át egy nyomorult gyári vezérlésszettre, plusz még a munkadíj.1.4 TSI-nél körüljártam a témát: első körben lehet próbálkozni a feszítőcseréjével (ezúton is köszönöm Mágusnak a cikkszámot ), ha az nem jön be, akkor komplett vezérléscsere.
Én végül mos nem cseréltetem a feszítőt se, mert ahhoz is szét kell szedni az egész vezérlést a szerviz szerint. Inkább megvárom, amíg az én Golfomhoz is kijön az utángyártott komplett készlet, ennyit hajlandó vagyok rákölteni. De az is benne van a kalapban, hogy veszek másik autót - nemcsak a lánc miatt - csak mostanában lefoglal más téma, nem tudok autókat nézegetni.Enyém is zörög hidegen kb. 1 másodpercig. Aztán semmi baja, elvileg nem szokott elszakadni, csak nyúlik, ha nagyon megnyúlt, akkor hibakódot jelez a műszerfalon.
-
veterán
Szerintem nem kizárt, hogy ennek a közelében legyen.
Többször leírtam itt, hogy a 150 lovas CDTI Vectrámat papíron 200 lóra húzták és eleinte azt hittem, hogy jó lesz az 180-nak is. Utána viszont egy gyári 150-eset használtam és akkor döbbentem rá, hogy Ég és Föld a különbség, a chippelt egy vadállat volt a gyárihoz képest. Német Opel-specialista készítette a programot.[link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz JimBeam00 #97160 üzenetére
Szép!
Ennyi zsénél én már Mann Filtert vagy gyárit rakatnék mindenből, gyertyából az enyémbe (1.4 TSI) az NGK Platinum a javasolt.
Ha márkaszerviz csinálja, akkor 2 év garit ad hozzá, ekkora összegnél akár érdemes lehet megfontolni. (Szvsz)Más:
Most telefonáltak a szervizből, hogy mehetek az autóért, "izgatottan" várom az új fékbetétet.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #97165 üzenetére
Megvolt a szerviz, 158 k. Km, 1.4 TSI, független műhely, maximálisan megbízom bennük 15 év üzleti kapcsolattal a múltból.
Tételek:
- hátsó fékbetét, ami Ate helyett TRW lett, ez van... vagy ez volt a beszállítónál - túlélem.
- fékfolyadék cserélve
- olaj-, levegő-, pollenszűrő, mind Mann Filter
- munkadíj a fentiekre, ill. igazítottak az 5. ajtón mert zörgött, átnézték az autót, különös tekintettel a futóműre (nem voltam biztos benne, hogy mi zörög)
- pecsét a szervizfüzetbeFentiek 35 ezer Ft. Olajat én vittem - Castrol Edge 5w-30 - 9 ezer Ft, végösszeg 44 000 Ft.
-
veterán
, muszáj, mert a kopott fogaskerék szétszedi az új láncot, rosszabb mintha hozzá sem nyúlnál az összekopott lánchoz és lánckerékhez. Elszakadadhat, nem piszkálva meg csak nyúlik még egy jó darabig, persze végül szakad, de először csak elállítódik a vezérlés és ezt azonnal jelzi a motorkontroll lámpa. Ezt mondták nekem az okosok több helyről.
Maga a lánc nem drága, utángyártott ~ 25 k., gyári se több 40-nél, csak a sallang, na az dobja meg a számlát :-(
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #97334 üzenetére
Remélem újként - kb. 1,5 éve írogatok ide - nem akasztottalak ki se Téged se másokat. A kapott segítséget Neked és a Többieknek is hálásan köszönöm!
Privátban nem csesztetek senkit, kivéve ha warez vagy direkt ki lett kötve, hogy privátban írjak.
A rotor felnik engem nem zavarnak, YT videót ellenben nem nézek meg 1 percnél hosszabbat, a rövideket is csak ritkán.
Bízom benne, hogy meggondolod magad!
ui: és örülnék ha további téesisek jönnének, olajból meg csakakasztrol. Hová tűnt Degec?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem Neked írom, csak a témára. Elég sok (10-15) apróságot rendeltem már az Aliról, mindig rendben megkaptam mindent. Egyszer kaptam egy hibás iPad tokot, az Ali rendszerén keresztül tettem panaszt és kértem visszatérítést, minden gond nélkül ment, 12 órán belül megkaptam az eladó beleegyezését és pár napon belül jóváírták a kártyámon.
E-bay-en egyszer belefutottam egy feltört fiókba, leütöttem egy nagy értékű árut, beterhelte a PayPal a kártyámat, végül ott is helytállt az e-bay / PayPal, de ez 10 napos procedúra volt.
Szóval szerintem ugyanolyan nyugodtak lehetünk Alis vásárláskor, mint E-Bay esetében.
-
veterán
válasz MZsoltee #97728 üzenetére
Az első ~ 2000 km-en ne kínozd se alacsony, se magas fordulaton. Alacsony 1500 alatt, magas 4000 felett. Ne menj tartósan 140 felett, ne padlózd. Utána kenheted neki, de csak üzemmelegen.
Ha lehet, akkor cseréltesd le a motorolajat az első 3000 km után, utána pedig 15 000 kilométerenként. -
-
veterán
Tudom, hogy a tiéd 1.6 CR TDI , jelezni akartam vele, hogy valami nem ok, mert ilyen fogyit az enyém is (majdnem) tud. Neked valahol 20-30%-kal alatta kellene lenned.
Nálam tavaly egy szoftverfrissítés megoldott egy vissza-visszatérő hibakódot.
Szerk2: unokatesomnak is 1,6 TDI van Octaviában, nagyon keveset fogyaszt, amit konkrétan tudok: Zalaegerszeg-Prága-Kaposvár 1 tank dízel, együtt mentünk az út nagy részén, 130-140-nel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs