Hirdetés
-
Premier előzetesen a Homeworld 3
gp A minap végre befutott az alap kiadás is, így a készítők egy launch trailert is közzétettek.
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A VCDS Paganinieit kérdem tisztelettel, be lehet állítani valahol a következőket:
1. A nappali menetfénnyel együtt világítson a hátsó helyzetjelző is (kapcsoló OFF állásában)?
2. A műszerfal-világítást be lehet kapcsolni fixen, automata fényerőállítással?Háttér a 2. kérdéshez: automatikus a fényszóró bekapcsolása (AUTO állásban), ebből következően ha azt szeretné az autó DRL-módban (kapcsoló OFF), hogy kapcsoljak fényszórót, vagy tegyem AUTO állásba, akkor a műszerfal-világítást lehúzza. Ha szép napos az idő normálisan működik. Mostanában reggel 9-kor is szeretne fényszórót kapcsoltatni velem, de én meg nem szeretnék, mert érzésre bőven elég a DRL. Cserébe alig látom a műszereket. Remélem érthető volt, mit szeretnék, THX!
-
veterán
Óooo mennyi hsz-t olvastam itt most, levonom a következtetéseket: mindenkinek a turbó benzin lenne az optimális.
-
veterán
-
veterán
válasz brumi1024 #111205 üzenetére
Innen, 1499 ccm. Meg onnan, hogy az öcsém felesége vett egy 220i Activetourert és azért lett 220i, mert a kisebbek 3 hengeresek, dízelt nem szeretett volna. Elég furcsa arányú autó (Activetourer), a belseje viszont nagyon igényes pl. a korábbi 3-as bömbikhez képest.
Szerk: lehet, hogy Gran tourer, 7 szémelyes.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz brumi1024 #111388 üzenetére
G6-tal én is így jártam, 2011-es BMW 3-as olcsónak hat utána.
Ha érdekel egy fehér, bejáratós G7, akkor megtalálsz.Kombi E klasszét nem engedett a feleségem, mert nagypapis szerinte, pedig ismét "tetőig" pakoltuk ketten a Golfot, hogy eljöttünk a szülőkhöz az ünnepekre. A6 / E oszt. V6 dízel kombit szeretnék, melóhelyen (állami) lenne csak ciki, a Golf nem bántja szerencsére senkinek a szemét. 😎
@Ace: részemről OK, a Többieket Te szervezd le! (Lásd tegnapelőtt)
-
veterán
válasz i-sti #111492 üzenetére
Enyémben (Golf CHHB) pár (2-3) km után már a 90 foknál feszül a mutató, ami nem biztos persze, hogy 90 fokot jelent. 10 km után már a motorolaj is minimum 80 fokos, de akár 95-100 is lehet, ha volt emelkedő.
Szerk: ez benzines, CAHA nem tudom. Ha dízel, akkor irreleváns mit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #111638 üzenetére
Igen, nagyon úgy rémlik ezen is fordított minta volt a saroknál. Amikor vettem az autót, már lyukas volt a szőnyeg.
@TaaT: Korábban mindig szövetszőnyegen volt, abból a normál, erősítés nélküliek kb. 50-70 ezer km-t bírtak a saroknál. Sokat vezettem alkalmi cipőben, tempomat nélkül.
@Morris: a
gyárit venném 8xxx-ért, amit TaaT linkelt. Bocs, az se gyári.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #111689 üzenetére
A szívásra gondolsz vagy az autómosásra?
BTW: én is lecsapattam ma a benzinkúton, nagynyomásúval...kezdjek aggódni? A szuleimnél vagyok, kint áll a gép, rémálom itt beállni a garázsba, csodálom Apám hogyan csinálja. (rendszeresen meghúzza az oldalát )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Srácok! Biztos kellenek nektek ezek az "esztétikus" hűtőtakarók Magyarországon? Van 10 nap egy évben mikor fagy.
Nincs az az isten, hogy ilyent tennék az autómra. A G4 megoldás legalább ötletes. De mind közül - ha muszáj - akkor inkább a hűtőrács és a hűtő közé bedugott kartonlapot választanám magamnak.
Azt anno a legendabeli 200 lóra húzott dízel Vectrán kipróbáltam, letakartam a hűtő felét - nem igazán működött, zimankóban, pályán 150-nel poroszkálva visszahűlt 80 C alá, 200-nál meg 90 fölé ment a mutató- mindezt a kartonlaptól függetlenül.(VW-nél 90 fokon áll a mutató, a vízhőfok meg valahol 70 és 100 között van, de majd a hozzáértők pontosítanak.)
-
veterán
Hú de sokat írtatok ma Srácok!
Voltam a PoBu-nál, beállították a B1 ajtót, mert nem szépen állt, ill. némi szélzaj is előjött pályán, Sikerült nekik elsőre nem voltam biztos a dologban.
Ugye kénytelen leszek a garancia végéig hivatalos VW szervizbe hordani a Golfot :/ Rákérdeztem, elfogadják a hozott motorolajat, ha annak a számláján is szerepel, hogy megfelel az adott VW szabványnak. Nagy megkönnyebbülés, mert náluk 11-12 ezer Ft az olaj literje Asszem 5,7 liter kell az enyimbe.
-
veterán
válasz Morris #112212 üzenetére
Ahol az ablakot tervezed fóliáztatni, ott biztos kínálnak ilyen jellegűt is.
@Piwi: a Golf7-ben gyárilag ledes a ködfényszóró, nem jobb, nem rosszabb, mint a halogén. Itt a kanyarfény világít sárgán a xenon és a led mellett.
Más: 20+ éve vezetek, az autók 99,9%-án a hátsótengelyre hat a kézifék, 1 kivételt ismerek: a Barkas esetén az első tengelyt fogja.
Elképzelhető, hogy a Golf7-ben az elektromos kézifék az első tengelyre, vagy mindkettőre hat?
A full havas udvaron behúztam és szinte belelállt az autó a betonba, semmi móka nem történt, kb. 10-zel mentem. Egyszer már kipróbáltam vizes aszfalton is, akkor is ezt éreztem. (20+ év rutin, tudom, hogy kell kézifékkel megfordítani az autót)[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz K Norbi #112257 üzenetére
Én is ezt csinálom régóta, csak akkor tekerem feljebb a fűtést, ha elérte a (kamu) 90 fokot a mutató és hosszabb útra indulok. Addig 19 Celsiusra és a ventilátor legkisebb fokozatára állítom, esetleg teljesen kikapcsolom. Városi - kabátos - utakra teljesen megfelelő a 19 fok, garázsból indulok.
-
veterán
válasz Mágus2 #112262 üzenetére
A Te esetedben nem fikáztam a maszkot, nem ismerem az ottani hegyvidéki viszonyokat. Ellenben TaaT-tal, aki a dögös kamuR32 mellé tervezi beszerezni ezt a.... dolgot. Dél-Magyarországra. Ott 2 fokkal mindig melegebb van mint Bp-en.
Szerk: ja látom, hogy le tud zuzmarásodni kívülről, gondolom nem belülről fagyott rá a pára.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kalandor #112298 üzenetére
E280 király, haveroméknak volt 3. autóként, szépen megy, de zabál.
Vectra B 2.0 - 4 db Vectra B-m volt, ebből 2 db 2.0 - jó autó volt a maga idejében, a 2.0 tökéletes választás belőle. A belseje nem a legigényesebb, hozza a 90-as évek kommersz átlagát, a motor fasza.A Merga belülről nem nagyobb a Vectránál - fílingre az előbbit venném, ha igásló kell, leamortizálni, akkor a Vectrát. Egyik sem ördöglakat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FrankMonzano #112339 üzenetére
Arra, hogy hideg van?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest