- TCL LCD és LED TV-k
- Home server / házi szerver építése
- OLED TV topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Micro Four Thirds
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Teljes az összecsapott Motorola csúcsmobil tudáslistája
ma A Razr 50 Ultra sebességére nem lesz panasz, az üzemidő viszont még kérdéses.
-
Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
ph Az AD103 GPU-val szerelt konstrukció a Shadow széria hírhozója, ami egy alternatív színvilágú Ventusnak látszik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
veterán
válasz brumi1024 #74451 üzenetére
Az enyém elkezdett kb. 200 km-enként EPC lámpát gyújtani és egyben torpanni egy-egy pillanatra. A hibakód égéskimaradás. Egyszer egy húzós előzés közben tette mindezt, elég meleg helyzet volt.
Akkor javasolták szervizben, hogy tankoljak prémium benyát, ez tényleg bevált.Olyan 3 hete VW-ben volt szoftverfrissítésen, az új program nagyobb tűréshatárral dolgozik, igy remélem megszűnt a tünet (EPC). Az ok pedig szívórész kokszosodás lehet.
A Teleki téri (Fiumei út) OMV-n szoktam a Maxxmotion 95-öt tankolni, 10Ft-tal drágább a sima 95-nél, amúgy az egyik legolcsóbb OMV kút BP-en.
Szerk: a Maxxmotiont állítólag Schwechatról hozzák, az osztrákok arab olajat finomítanak a MOL meg oroszt, az arab könnyűolaj az orosz nehéz, több benne a kén eredendően.
A Te autókban emlékeim szerint még kevés km van, enyémben 143 e. Km.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #74453 üzenetére
De igen, 1x, az volt az első prémiumos tankolásom, akkor sima 95-re tankoltam rá kb. fél tank Mm100-at. Nem emlékszem semmi különösre, amúgy is csak 50% volt.
Az viszont 100%, hogy a Maxxmotin 100-as Ausztriából jön.
Próbáltam 25% E85-öt is, azzal többet fogyaszt, EPC akkor sem volt.
@degec: legyen igazad!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ugye vakarás nem volt, csak beporlasztás. Mentem eddig 250 km-t, elképzelhető, hogy csak bebeszélem magamnak, de mintha jobban harapna. Alapjárat eddig is sima volt, fogyasztásban szerintem nincs változás (250km...).
Beleöntöttek valami cuccot a tankba is, hogy pucolja a befecsit.
Holnap indulunk nyaralni messzebbre, a Balatonig jutottam most, majd a hosszabb út után kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ßrainiac #74465 üzenetére
Nekem is kis terhelésnél szokta kitenni az EPC-t, pl. Autopalya kigurulás, lassú haladás, amikor előzésnél csinálta, akkor is az volt, hogy tötymörgök a tgk mögött, lepadlózom, de akkor már világított. Előtte sokat tankoltam én is a lukoilnál (olcsó), mostanában Agip (nem drága) vagy OMV, pár Ft felárat megér a nyugalom.
A szotfverfrissités óta nem hepciáskodik, lehet a Tiedén is segítene. -
veterán
Köszi! Enyémen tavaly őszi utángyártott lapátok vannak, nem ismerem a típust, ezzel vettem át, jól töröl. Az a bajom velük, hogy ronda nagy bumszli az adapter, ezért kérdem, hogy ez is olyan-e? Vagy esetleg a gyárival megegyező módon csatlakozik a karra? A hátsó lapátom gyári VW, jó állapotú.
Más.
Ma du. jöttünk meg nyaralásból, 140-150 kmh autópálya, némi hegy, klíma végig, kevés város, országút (Horváto.) átlagfogyasztás 6,6 l/100 km (BC szerint 6,5). -
veterán
Régebben rengeteget autóztam (60e. km/év) melóból kifolyólag egyedül, nagy tempóval, üres csomagtartóval, jellemzően Opel Vectrákkal. Többször előfordult a fűrészfogas kopás. Gumis azt mondta, hogy forgatni kell, és én forgattam is.
Szerintem nem a Michelin Primacy tehet róla, az egy igen jó túragumi, ha lekopik nekem a Conti, akkor 99% hogy Michelint teszek a kocsira, téliből eleve azt vettem rá tavaly is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Cheesy #75339 üzenetére
Ezen már én is gondolkodtam, de nem vettem még.
Azonban: Mi a konkrét probléma - zavaros a vétel?
Októberben vettem az autómat, Golf 6. Eleinte kb. 2 hétig alig jött be a rádióvétel, gondoltam milyen gagyi a Golf rádiója, aztán egyszer csak megjavult. Tavasszal szerelték az 5. Ajtóban a mosóvezetéket, utána ismét elromlott a vétel, visszavittem oda az autot szervizre, kertem, hogy nézzék meg, miért nincs rádió? Mondják, hogy korrodáltak a csatlakozói az FM-zajszűrőnek (elázott a szakadt mosóvezetéket miatt); Mágus segített, megadta a cikkszámot 3 hete.
2 hete akartam is venni, de épp nem volt, utána nem tudtam foglalkozni vele. Múlt héten nyaralni voltunk, a rádió ismét megjavult. Ennyi az én sztorim, de hátha nálad is hasonló a probléma. -
veterán
válasz zsolt19900 #75389 üzenetére
Amit én szoktam. Felhúzom az ablakot, közben végig nyomva - esetemben (G6) húzva -tartom a gombot, amikor már bezáródott akkor még további 5-10 mp-ig nyomva tartom. Ez eddig mindig működött több Opel, ill. a Golf 6 esetében. Ezt mind a 4 ablaknál külön-külön megismétlem.
Automata lehúzással még nem tapasztaltam gondot, vagy nem rémlik, de ugyanezt tenném csak a másik irányban.
@net84: Golf6 3 gombos táv: nyitó gombot nyomva tartom - lehúzza az ablakokat; záró gombot lenyomva tartom - zárja az ablakokat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsolt19900 #75401 üzenetére
Milyen autóról beszélünk? Nem mintha lenne alternatív javaslatom.
Szóval en csak azt ismerem ami pici nyomásra picit enged az ablakon, hosszabb nyomásra meg teljesen leengedi. Húzd egyből a végállásba, közben végig tartsd a gombot, amikor bezárt, akkor is tartsd tovább nyomva mondjuk 10 mp-ig. Itt megáll a tudományom.
Szerk. Brumi jobban tudja. Ezek szerint en barbár módon nyomom (ösztönösen), de működik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amatőrök ellen van benne egy ilyen nyomógombos buznyákság, a cascót meg be is fizetem (48 e./ év)
Ha csak ebbe a topikba írsz, akkor jó lesz az aláírásod, máshol félreérthetik
Octi I. vs. Astra G:
Biztos rontok a népszerűségemen itt; én egy Astra G Caravan 1.4-re szavazok. Szorri -
veterán
válasz FET-MEN #75419 üzenetére
Octavia I-ből csak taxiban ültem, haveromnak volt Bora, azokban nem fértem el hátul (180 cm).
Astra G: 1 évig volt 3 ajtósom, 1,5 évig volt Coupém (mind céges), sokat használtam kombi kulcsos Astra G-t, apámnak volt 5 ajtós, nagybátyámnak kombi.
Tudtam, hogy nem leszek népszerű. De nekem ez a meggyőződésem / véleményem.
Octavia II-m volt céges, abban már el lehet férni.ui: mindegyiken gyári felni volt
-
veterán
válasz zsolt1225 #75430 üzenetére
A hátsó utastér mérete objektív érv, a többi csak szubjektív lenne, de azt megtartom magamnak ebben a topikban
Az Opel 1.4 16v motorja igen jól sikerült, megy rendesen és nagyon szolidan fogyaszt.Hátul utazik esetleg az anyám, az anyósom vagy a feleségem, nem keresem én bajt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #75540 üzenetére
Sok éve a szegedi Opelben raktak be egy autómba gyári tempomatot (20 ezer számlával, full hivatalosan), az ismerős aki koordinálta most a szegedi VW-nél dolgozik. Azt nem tudom ,hogy Audit árulnak/ javítanak-e
Szegeden, de úgy sejtem igen.
Ott kérdezted már?Meg tudom adni privátban a kontaktot, amennyiben érdekel.
-
veterán
válasz bitpork #75543 üzenetére
Az lehet, hogy 2 órát kiszámláznak hivatalosan. Golfba 10perc szerelés, 10 perc betanítás volt a tényleges időszükséglet.
Ahová vinni tervezed Bp-en, ott céges Octaviaba rakattam ( erről beszéltünk már itt) 2 éve, az is megvolt 20 perc alatt és 20e..Audi lehet, hogy kicsit bonyolultabb. Mennyi $, 40?
-
veterán
válasz joshua7 #75694 üzenetére
A ponyvát én is hanyagolnám, kb. 24 éve a fater vett a kispolszkimra, egyből össze is karistolta a fényezést, ill. bepállik alatta.
Napellenzőt valami reklámajándékot használok, nem éppen méretpontos, gyorsan lőttem képet. Nem tudom a szélvédőhöz csipetetni, mert nem elég magas, így a műszerfalra teszem, hogy visszaverje a napsugarakat - azért igy is van értelme.Jégeső:
Tizensok évet dolgoztam az autókereskedelem környéken, legalább 100 jégvert 0 kilométeres autó kárügyével találkoztam. Az autóra feszülő ponyva is biztos segít valamit, de összekarcolod a fényezést. Akkor inkább mobilgarázs, az tutira megvéd a jégtől és nem karcol - cserébe nem tudom, hogy elfér-e az autóban.
Autókereskedéseknek az un. jégháló (angolul: hail net) kifeszitese lehet megoldás.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Mennyire király lenne ez az autómra színben is passzol:
GTD első lökös [link]
GTI hátsó lökös [link]Csak sose lenne vége. Kellene még:
- hátsó tetőspojler
- vicces lenne a 16-os nyári felnimmel, főleg a 15-ös téli kerekeimmel dísztárcsákkal (1 szezont futottak)
- ültetés kikerülhetetlen
- de a legjobban kockás GTI belsőt szeretnék.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #75834 üzenetére
Hátsó GTI lámpa 38-ért, voilá [link]
@Joshua: 10 évig xenonos autóm volt, kurva jó, 4 éve sima halogénnel járok, időbe telt megszokni. De annyira piszok drága lenne a profi / gyári kivitelezés, hogy eszembe se jut
Amúgy a Highline kivitelen is a GTI-vel megegyező hátsó lámpa van, nem?
@Ace owner: sokáig volt fent egy GTI felni szett 90-ért, már elkelt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ace owner #75847 üzenetére
A két lökös együtt megállna kb. 100-ból.
Ültetés legyen 50?
Tetőspojler: 30?
küszöbre is kell valami: 30?
felni gumival: 150
hátsó lámpára fólia: 5?Most járunk 365-nél, tegyük fel eladom a kerekeket (- 80), de hozzájön a munkadíj, akkor járunk 320-nál. Na de hogy néz már ki GTI belső nélkül, azt meg nem láttam még 800 € (250 Ft) alatt, meg akkor GTI kormány is kellene...
Szóval a vége simán 600 000 + (= túl sok)
A két lökösön olcsóbb volt álmodozni 100-ért. Szóval csak volumen vagyok -
veterán
válasz joshua7 #75855 üzenetére
A Tiéd sötétebb, inkább bordó már, az enyém mezei piros. De ezen tényleg lehet segíteni fóliával is.
(#75852) TaaT: tudom, hogy lehet apránként is építeni, igazad van.
Azt viszont nem tudom, hogy meddig lesz meg az autó nálam. Kb. 200-at hajlandó lennek rákölteni egy GTI-LOOK-ra (kamuGTI), mert azt tudnám érvényesíteni az árában, 600-at már nem. Félig GTI-LOOK meg nem nyerő: körbe mély lökösök + gólyaláb = kidobott pénz + kiröhögnek.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ßrainiac #76123 üzenetére
Nekem ez tetszik legjobban a Golf IV gyári felnijei közül, a következő meg a #76120-ban linkelt. Biztos maradi vagyok, de nem erőltetném a 17-est: ráz, sérülékenyebb, drágább rá a gumi, senki se fizeti meg eladáskor.
Persze faszábban néz ki. Ültetés volt már?A 3. képen horzsolt a felge.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- TCL LCD és LED TV-k
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Revolut
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs