- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kronk
őstag
válasz Mágus2 #159486 üzenetére
Úgy értem jelentheti azt is a hiba (a kifogyott ablakmosó folyadék), hogy nem működik a lámpamosó, csak azt nem tudja máshogy jelezni? Tehát a nem működő lámpamosó miatt jelzi a kifogyott ablakmosó folyadékot.
Már szervizben egyszer cseréltek szintjelzőt, vagyis azt mondták, de nem lett jobb a dolog.
De akkor legközelebb összekötöm nekik, hátra rájönnek hol kell keresni...http://totesz.myminicity.com/
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #159503 üzenetére
Köszi, akkor jól sejtettem.
Amúgy tudsz valami karbantartási tervet írni nekem?
Golf MK7, 2014, 2.0 cr-tdi, 110kW, crbc motorkód.~169000 km
Olajra beálltam 15000 vagy 1 év.
Levegőszűrő és pollen szintén (bár levegőszűrőt lehet elcsúsztatom az üzemanyagossal egyszerre cserére).
Üzemanyag szűrő minden 2.olajcserekor.
És kérdezném:
Fékfolyadék 2 évente, de milyet?
Fagyálló 5 évente? G13?
Vezérlés, vízpumpa, hosszbordás szíj illetve annak a feszítője mikor és milyet?
Váltó olaj?
A hideg beálltával azt vettem észre, hogy amíg nem üzemmeleg a motor, addig mintha nem olyan szépen venné az alacsonyabb sebességi fokozatokat (1-3).Ezeken felül van még valami, amire nem gondoltam?
Előre is köszi. -
Primary92
senior tag
válasz Mágus2 #159501 üzenetére
Hmm. Nem gondoltam volna.
A terv az volt, hogy utánajárok a HF problémának, aztán felújíttatom a turbót. Ezek szerint a turbóval kellene kezdeni.A csúcsokat érdemes beállíttatni, vagy cserélni? Mi alapján lehet eldönteni? Az elmúlt 40000 km alatt biztos nem foglalkoztam vele, előtte meg ki tudja.
Elvileg nincs gond az adagolóval, de szeretnék majd egy kis teljesítmény növelést, érdemes lehet foglalkozni vele?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #159503 üzenetére
Amit te is észrevettél Siófokon a próbakör alatt, ez okozta.
Kicsit szegény volt a keverék a benzinnyomás* szabályozó cső miatt.
Sajna a lambda sem bírta ezt, meg is látszik rajta. A fura, hogy még simán ment vele, és csak pár %-ot korrigált vele. Természetesen ez is cserélve lett.*lehet hogy nem pont ez a neve
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
CharlieDrop
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Mágus2 #159503 üzenetére
Az mennyire átlagos és normális hogy egy alig 60k futott octaviában (III) ez ennyire nyekereg? Ma megnéztük ezt szétszerelés nélkül kenni nem lehet. De akkor lehet jobb ha már ki van cserélve nem?
Elvileg ez 4 csavar ha jól gondolom. A két rúd és maga a keresztrúd ami a bölcső felett van és ott van benne a két szilent. Pont a turbó alatt igazából, nem vagyok meglepve miért van kiszáradva és nyikorog...
Mennyit nyerek vele ha bezsírozom illetve ha kicserélem az újat az is csak 2 évig nem fog valszeg nyikoroni nem?
Köszönöm!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
kaszaking
tag
válasz Mágus2 #159610 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet Mester
A sebességmérő működik, a motor jár az autó napi használatban van.
Központi zár az a riasztó távirányítójával zár/nyit és ha kulccsal zárom akkor is zár/nyit rendesen. Nem tudom mi baja lehet.
Az akksinál reggel ilyen 12,0-12,2V értékeket szokott mutatni a multiméter. Ezt veheti lemerült akksinak? -
CharlieDrop
veterán
válasz Mágus2 #159670 üzenetére
Igazad van, ha nem akarom magamat feleslegesen szivatni.
A felhasználási szint valahol a pár városi, havi 1-2 hosszabb (400+ km-s) kirándulásokkal. Elsőre vmi benzines gondolkodtam, mert ez annyira nem dpf barát felhasználás ( a város kb. ovijárat).Tudom a városban menjek gyalog/busszal... ez is a terv, most is úgy megyek
A régi 1.8t még a B7 A4-ben benne volt, vagy csak B6-ig?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #159674 üzenetére
Köszönöm! Szóval a B7-ből még jó irány lehet az 1.8T, valószínűleg nem itthoni autó lesz, csak most mutattam egyet itthonról, ami olyasmi. Kurblis ablak hátul az állapot függvényében ki tudnék vele egyezni, ha olyan lenne esetleg, de nyilván jobb lenne az elektromos.
Köszi még egyszer!i-sti
Azt is néztem már például ezt, viszont formára szerintem még mindig sokkal szebb az Audi, mint az Accord. Tudom, tudom nem kívülről nézem, ha vezetek, de akkor is.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
kazsolt
tag
válasz Mágus2 #159680 üzenetére
Volt, de a turbó csere után egyből feltettem azt, amivel a gyárból kijött. Egyébként 1 ; 1,5 mbar simán megengedett, szóval attól sem mehetett volna tönkre.
Egyébként annyit tapasztalt még, hogy csere előtt sokkal korábban felépült a nyomás. (kb 1900-as fordulat körül, csere után pedig csak 2400-2500rpm...) Ez jelenthet valamit? -
Amarton
tag
válasz Mágus2 #159694 üzenetére
15 éve foglalkozom műszerfallal. Nem csak a HW-t ismerem, hanem EEPROM és CAN üzenet szintjén is. Biztosan tudom, hogy az övfigyelmeztető kikapcsolása SW-es, semmiylen hatása nincs a többi vezérlőre. A CAN Trace-en lehet látni, hogy semmit nem küld vissza a műszerfal a CAN-re miszerint ne nyiljon ki a légzsák. Továbbmegyek. Van olyan régió kód, miszerint 120km/h csipog a műszerfal, ha be vagy kötve, ha nem (közelkeleten kötelező) és van olyan régió kód, ahol alapból nincs övfigyelmeztetés.
Az autohold nem fog működni és lehet a légzsák sem nyílik ki, ha az illető nincs bekötve. Ilyenkor a műszerfal nem jelez. Mivel azonban mindenki beköti magát, függetlenül attól, hogy van-e őv figyelmeztetés, ezért minden marad a régiben.
Ezt megírtam, de több postot nem szeretnék ennek a témának szánni.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #159705 üzenetére
Szia,tudnál felvilágosítást adni arrol a bizonyos T-szelep működéséről ami a passatom gázolajszűrőjében van benne?Ugye,pdtdi a kocsi és annyit tudok, hogy visszacsapó szelepként funkcionál,de talán hőmérséklet tartományban is nyit.A lényeg,hogy a működését elvét nem tudom.Köszi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen