- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen monitort vegyek?
- Projektor topic
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 3D nyomtatás
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
TaaT: vótmá?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Ace owner
addikt
Egy ilyen G4-el talán már megbarátkoznék.
Galaxy Fold 4
-
Bubee82
őstag
Sziasztok,
A mai nap szerintem talan vilagrekordot dontottem az Audi A6 (B5) gyakori problemaja temakorben. A megoldashoz szukseges informacio kutatasa soran mindenhol azt irtak, ez gyakori. Az en esetem ebben extrem.
Kb. egy hete figyeltem fel, hogy a kozepso kartamasz reggelente majdnem vizes, de minimum nyirkos. Furcsalottam, de nem tulajdonitottam neki nagy jelentoseget. Mig nem 2 napja egyszer csak elojott az a gond, hogy a veszvillogok egve maradnak, ha jar a motor, ha nem. Akkor meg eltunt hamar es nem jott elo. Ma viszont mar teljesen bekampult. Azaz barmit csinaltam egve maradtak. Orom volt igy vezetni a varosban Kezzel/karral indexeltem.
Mint utananeztem ez a hiba szinte mindig egyre vezetheto vissza: az utasoldali karpit alatti beazasra, benedvesedere, ami eljut az ECU-ba (ha jol tudom ez van ott).
Mivel elotte harom helyen is eltessekeltek (szervizek), hogy sajnos most nem tudnak velem foglalkozni, ezert maradt a DIY modszer.
Kiszedtem az ulest (eloszor a rossz oldalon ). Mar amikor az utasoldali ulessel szorakoztam a hatso ulesrol, beletenyereltem a padloszonyegbe... TOTALISAN vizben azott. Amikor kiszedtem a kocsibol, csurgott belole a viz. Amikor az ules lekerult, alatta feher gombafonalak nottek egy tenyernyi helyen Es persze a szag is arra utalt, hogy ott csiperke nol
Amit a karpit alatt talaltam... Nos, kb. 3 liter viz, amit ugy kellett kimernem + masik 2-3 ami abban a szivacsos szar karpitban volt. Nyomkodva, facsarva csak ugy dolt belole. Meg most is tele van
Az ECU dobozabol kb. 2 deci vizet ontottem ki, uszott a vizben.
Mivel tul sok lehetosegem nincs az intenziv szaritasra, ezert gondolkodom a karpit kivagasan, legalabbis az utas oldalon, hatul is. Ami viz benne van, az elkepeszto es amennyi torturaval jarna...
Ezek utan nem csodalom, hogy a Magus Urnak mar emlitett problemak fennalltak. Igaz nem tudom, hogy azokat ez mennyire befolyasolja, de hiszem hogy siman (olajhofok ora, vizhofok ora nem igazan mukodik, hideginditasnal par mp-ig fordszamingadozas, 1-2 fokozatban par mp-ig laggolo motor).
Az ECU-t most kiszaritom, holnap visszarakom megprobalni.
Azt kene megtalalni, hol a fenebe azik ez be ennyire extrem modon. De az is kerdes, hogy ez mennyi ido alatt gyult fel benne. Ezert akarom kivagni a francba, aztan majd ha modomban all es a problema megoldodik, akkor lesz bele uj karpit. Ha tudok bele magam tenni.
Hihetetlen volt ilyen mennyisegu vizet talani egy autoban.
Csinaltam kepeket, toltodnek.
Szerk: kepek!
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
veterán
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #80595 üzenetére
Egy ilyen autó nem érték odakint, simán lehet, hogy a walmart parkolóban nekimentek a másik oldalának egy bevásárlókocsival, két elemet meghúztak, és ez verte be az utolsó szöget a koporsóba...
Ott ez teljesen másképp működik, pár éve a válságból kilábalást elősegítendő pont ugyanezt csinálta rengeteg bontó a jobbnál jobb gépekkel, motorolaj le, homokos vízzel feltölt, és indíts. Aztán mikor meghótt a motor, kiadták az igazolást, amivel lehetett új autót venni, és pl .a régi árának a dupláját kapták kedvezményként. Az összes junkyard tele volt keveset használt, ereje teljében lévőnek látszott, de valójában halott kocsikkal. Youtube tele van az ilyen videokkal, csak írd be, hogy "cash for clunkers". Ennél külön kocsikat adtak le úgy, hogy negyedig van a tank, kiautózott, leadja a kulcsot és cső...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Bubee82
őstag
válasz atos19881101 #80616 üzenetére
Megmondom oszinten nem vettem eszre egyiket sem.
Az autoban mindig is jo illat volt, anelkul is, hogy illatositot hasznaltam volna. Most hogy lehajoltam kozel a problemas reszhez, utotte meg az orrom a tipikus gomba szag.
Az ablakok belul sosem voltak parasak. Hatul meg szinte soha senki nem ul.
Hamar eszre szoktam venni aprosagokat, lasd kartamasz, de semmi mas nem tunt fel.
Magus:
Holnap megnezem, ma egesz napom ezzel ment el, estig.
Amire gyanakszom, az a szelvedo es a muanyag lemez talakozasa alul, ahol az uveg bemegy ala.
Ugyanis az mar korabban is kerdeseket vetett fel bennem, hogy mivel az muanyag elall az uvegtol, a viz befut ala. Es nem tudom az hova vezet.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Bubee82 #80618 üzenetére
Akkor nagyon jó a szellőztetése a kocsinak. Nekem is ázott be már a kocsim, de nekem párásodott tőle az ablak mint a franc. Illetve lehetett érezni az illatot is ...
Én javaslom, hogy beleld ki a kocsit, és szedd ki az egész kárpitot. Majd szárítsd ki + takarítás, és ha megvan a hiba, utána visszarakhatod. Elvágni szerintem nem a legszebb megoldás.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
freaghill
őstag
Tudom, szarfosültetett.
[ Szerkesztve ]
-
bandiie
aktív tag
Golf IV 1.4 16V AXP, baszakodik a km óra. Néha mutatja a sebességet, néha nem.
Mi lehet a probléma? -
freaghill
őstag
Balu!
Változott valamit már a kicsi kocsi?
-
Cheesy
őstag
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz freaghill #80634 üzenetére
Így is úgy is idióták. Mint amikor a másk videóban legyilkolták az A6 motorját. 7 percig bírta szegény... nem értem miért kellett, bár elég sötét volt körülötte és nem azért mert este volt. Ez az én szememben a pazarlás, a pocséklás netovábbja. Hasonló mint az a pár büd.bunk.par. svéd a swedishmealtime-ban és hasonszőrű társaik.
www.vakbelmutet.hu
-
-
K Norbi
addikt
Milyen szép autó és nem is drága [link]
-
#89874944
törölt tag
A tuskó a féknyereg melyik része? [link] Ezen vki be tudná karikázni?
Egyébként fékmunkahenger miatt nem szorulhat a fék?
-
K Norbi
addikt
válasz FET-MEN #80643 üzenetére
Annyira megtetszett! tetszik az egyedi fényezés! a lefalazott lökhárítók! az egyedileg kialakított hátsó csomagtartó! a meseszép belső. hmm a tető kárpit egy mesteri alkotás! a kormányra és a váltóra nem találtok szavakat! elképesztően egyedi ez a járgány!!....... az R32 es kipufogó középen pedig csak hab a tortán!
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #80628 üzenetére
Kellene vmi jellegzetes illatot érezni az ózonos tisztítás után?
Az magyar autóklubnál csináltattam akcijóban 1900 pénzért. De van egy olyan érzésem hogy hozzá se nyúltak az autóhoz, csak kiadtak egy kamu számlát.
Amikor atvettem az autót, a klíma beállításai, hőfok, fordulatszám, minden ugyanott állt, vmint az üzemanyag szint jelző sem mozdult 1 mm-t se. Pedig ott elvileg fél-1 órát járatni kellett volna a motort, be kapcsolt klimaval, max fordulaton.
A szag sem igazán változott és semmilyen fertőtlenítő "illatot" sem érzek az autóban.[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz kk831228 #80639 üzenetére
Jó kis vid, de azért ne keverjük össze az értelmetlen gyilkolást a tuninggal. Az általad linkelt videóban látható tönkremenetelek dyno padon történtek, túlnyomó részt akkor, amikor a turbo is beszállt a játékba, hangján is lehet hallani.
Itt megpróbálták az autókat kihegyezni, teljesítménynövelés szempontjából.
Dyno videók közül nekem a mai napig ez az ősöreg (6-7 éve láttam először asszem) dyno video a kedvenc.www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest