- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így építsd a billentyűzeted!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyomtató topik
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rob210 #66922 üzenetére
Nagyszerű útmutatás, THX! Jövő héten, száraz időben megmérem, gondolom leszerelt kerék mellett a gyári cikkszám (VW) is látszik a tárcsához.
(#66924) tomcsi23: Fél éve vettem az autót és úgy tervezem, hogy még egy fél évet lesz nálam, max egy évet. Addig is szeretnék biztonságban megállni, ill. fontos számomra, hogy a következő tulajjal se szúrjak ki.
Ugyanakkor arra is gondolnom kell, hogy senki se fogja megfizetni, ha a legprofibb cuccot teszem bele (itt nem a motorolajra gondolok, az Castrol Edge lesz). Ezért jött a gondolatom, hogy felszabályoztatom a hátsó tárcsákat és rakatok bele pl. egy Ferodo vagy Textar betétet pl. innen.Igaz a Textar tárcsa darabja is csak 6000. De ez pont 12 ezerrel több annál, mintha csak a betétet cserélném.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs