Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz ßrainiac #61519 üzenetére

    nem azt mondom hogy nem egyszerűbb csak ne 20e ft-s gagyit vegyél mert "dudálni" fog, egy rendes dob kipu rendszer nem véletlen annyi amennyi.

    bitpork:részben elbeszélünk egymás mellett szerintem...
    nyílván az igen nagy mechanikai terhelés ha ellenállás nélkül forgatunk egy motort, főleg hirtelen, főtengely meg a hajtókar csapágyak nem szeretik.

    én viszont arról beszélek amikor ZK mérésen a paraszt ugyan azt csinálja és erre azt mondják, hogy ez a terhelésen való mint a vételezés, a lóf..... ez felesleges gyilkolás, ha terhelt értékekere kiváncsi valaki, fék pad, ahol turnyósnál van nyomás, a modern benzines nem pont annyi naftát ad amennyi arra kell hogy pörögjön, hanem rendesen bedúsít hisz "hegynek felfele megyünk"...
    ez lenne a valós terhelt vizsgálat hisz a benzinesbe pl lepke fing fog kijönni, még egy dizelt elég könnyű meg kormoltatni levegő nélkül, mert oké a légtömegmérő nem fogja bemérni, de azért az ecu fog neki egy kis kaját adni, ami levegő nélkül egyből nem ég el pl :U

    remélem így már érthető hogy mire gondoltam!

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák