-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
freaghill
őstag
válasz MunezXBK #45203 üzenetére
De más is van azon a kocsikon, nem csak motor. Egyéb alkatrészeknél milyen különbségek lehetnek?
Meg nekem eddig ezt hajtották a fejembe, hogy Audi = drága Volkswagen = olcsóMás: Utólag villamos ajtó beszerelése mennyibe lehet A4-en (1.gen)?
Most hirtelen ezt találtam. 10k az nem is sok. Szerelés nagyobb manőver lenne?[ Szerkesztve ]
-
latyak17
tag
golf 3 abs tárcsa valakinél netalántán?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #45212 üzenetére
...mondom okosat!
A popszegecs az egyszerű.
De gondoltam púrhabra is a blokk és a burkolat közé. Biztos nem zörögne többet, a motor bemelegedése után pedig már nem is kellene idegeskednem, hogy elkezdi újraTaaT - jól látom? Brembo "ház" felmókányolás
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
latyak17
tag
G3 jobb első kerékcsapágy csere lesz, nem azért mert rossz csak szétfog valószínűleg hullani és megelőzzük a problémát egy cseredarabbal, ha már arra lsz meló!
milyen márka legyen? Febi, SKF, MOOG ! ?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
trassher
addikt
Megint csak a parasztvakítás
Ennek a korábbi indoklás szerint az a célja, hogy megnehezítsék a fekete kereskedelmet - ha bárhol jelölés nélküli benzint találnak, arról tudható lenne, hogy illegásan hozták forgalomba
Aki hülye elhiszi hogy ezért kell, aki meg kicsit jártasabb a témában az tudja hogy a legutolsó útszéli vámos is kimintázza az üzemanyagot a helyszínen és még azt is megmondja hogy honnan van a nafta.....Redmi Note 7
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #45160 üzenetére
1Z és 300le? Biztos, hogy 1Z a bele? Ha tényleg annyi akkor nem években hanem hetekben vagy akár napokban kell számolni a motor élettartamát. 420-430Nm felett sorra könyökölnek le a gyári belű adagolós TDI-k de az erősebb 1.9 PD hajtókarok (ARL: 150le, BPX: 160le) se nagyon bírják tartósan az 500Nm feletti a nyúzást. Azért mert senki nem reklámozza sőt egyenesen letagadják az erősebb drag tdi-kben évi 1x motort kell bontani mert ~600Nm környékén rendesen fogyóeszköz a gyári PD hajtókar. Pedig azokban lehet vagy 150 üzemóra összesen. Szezon végére a hajtókar összenyomódik annyit, hogy 1: elmegy a kompresszió 2: az elgyengült hajtókar bármikor eltörhet és akkor garantáltan lenulláz mindent maga körül.
...
-
Mágus2
Közösségépítő
Nagyon nyomják a golfot. Nekem akkor sem kéne a golf. Aki sokalja az 590 literes csomagreret, az egyedül él. 1 hétre, ha megyünk valamerre, az asszony simán telerak egy kombit, és ott a plafonig 700l.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Ebayről megjött a kínai kkl obd2 (szép kék) kábelem. Felraktam az 1.2-es VCDS-Lite-ot. Rádugtam a kocsira, a kábel világít de egyik com porton se talál semmit. Mit kéne még vele csinálni?
-
#89874944
törölt tag
válasz rob210 #45235 üzenetére
32biten is ugyanaz a sárga felkiáltójel. Javítással 10 perc alatt azt írta jó a driver.
vag-com 409-ben USB port-on a LED's lement, OK. Viszont a Test azt írja Port Status Ok, Interface Not Found.Megnéztem újra eszközkezelőben, most már nem FRT-nek írja, csak simán USB Serial Port-nak, de ugyanúgy sárga felkiálltójel:/
nahh, még egy javítás, most berakta a COM6-ra. Tulajdonságok/ mi alatt lehet ezt berakni a 2-esre?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz #89874944 #45237 üzenetére
Az interface az az az eszköz amit beledugsz a kocsiba, illetve hogy pontos legyek az ami a jelet küldi a számítógépre amit a program lefordítana.
Szóval akkor a jelek szerint nem kompatibilis a kocsiddal.Nekem is ezt írta ki az ELM-re aztán szereztem egy "clip"-et (gyári renault) és azzal tökéletes volt.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jut eszembe a Balu álltal linkelt találkozón kint leszek ( persze, hogy a renaulttal )
De jönnek sógoromék is 3 an egy golf 2-essel, egy audival, szóval körülnézünk.Renault power
-
#89874944
törölt tag
válasz rob210 #45243 üzenetére
aah elszórakoztam fél órát, sehol nem volt port változtatás, lehúztam usb-t mentem kajálni. visszajövök és egy teljesen más tulajdonság panel jön be, itt már megvolt a port váltás. beraktam a 2-esre, a többi foglalt volt.
Port status: OK, interface found, Type: serial pass through, opto/iso: NO, Ross-Tech design: NOvag-com 409:
[link]köszi a segítséget mindnekinek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dreame D10 Plus robotporszívó és nedves feltörlő
- ÓRIÁSI Philips Hue csomag - Hue Go, Iris Black, Play Bar, Light Strip V4 stb...
- Lorelli gyermekülés 9-36kg (Cute Teddy - blue) eladó
- Új DXRACER L fekete-fehér gamer szék
- Elado vegyes IoT eszkozok (sensor,socket,smart speaker) Legrand/Google/Shelly/IKEA/Tuya
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest