- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Mikrofon topic
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz
bitpork #215664 üzenetére
Uh!, ez a vonóhorgog meredek téma! Nekem vagy nyolc évvel ezelőtti tapasztalatom van erről és tudom, h akkor több mint kettő millió lett volna az ár a PB-nál. Ezek csak az alkatrészek árai voltak akkor!! Több tételből állt a cucc. Ahogy írtátok a hűtést át kellett volna alakítani. Már nem emléxem, h nagyobb vagy dupla ventillátorosra. A csomagtartóban valami burkolat csere a gombnak, és kellett volna egy kábelköteg csere is. Továbbá a gyári vonóhorog, meg a vezérlése, annak programozása, mert ha vontatmány van akkor a tolatáskor a hátsó szenzorok nem, vagy másként viselkednek, ezt a kijelző meg is jeleníti. Nem is lett volna baj ezzel, szerettem volna megrendelni, viszont a vezérlésének a programozását csak a márkaszerviz végezheti el, (szerelőm vállalta volna a beépítést) na itt léptem vissza, mert a visszahívásos az autó, érintett a dízel botrányban, nem akartam, h belenyúljanak. Volt még egy gusztustalan dolog ebben, h a horog takaró műanyagot kézzel kellett volna, minden nyitás előtt, és zárás után nekem le és feltenni. Ha már így van akkor teljesen mindegy, h a fedél mozgatásakor én teszem a helyére a levehető horgot. Így ezt az utat választottam, levehető BOSAL horog, ileszthető CAN elektronikus vezérlés. Igaz, h tolatáskor fügyül mint az állat, de lex@...rom, ezzel lehet élni, meg egy gombnyomás és kikapcsoltam. Így is közel 500eHUF volt a művelet, úgy, h az elektronikát én kötöttem be. A felszerelést egy karosszériás műhlyeben csinálták. Majd műszaki, szürke rendszám (csak kerékpár szállításra használom) oszt, azóta is minden faxa!!
Joe