Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibbike01

    őstag

    válasz Asbee #212368 üzenetére

    De kérlek írd már le, hogy mi az amivel nem értesz egyet vagy hülyeségnek tartod az eredeti hozzászólásomban? Illetve a többiben is. Úgy állítod be, mintha akkora marhaságokat beszélnék, kiemelsz szavakat, mondatokat és kiforgatod...persze le lehet menni elemi szintre, kivesézni az olajok közötti kémiai tulajdonságokat, laborteszeteket olvasni...stb de altalánosságban is lehet erről beszélni. Nem a szélsőségeket, kivételeket keresni folyton, verseny olaj...stb

    Bemásolom:
    Én azt gondolom, hogy elsőként az a legfontosabb, hogy a lehető legjobb olaj kerüljön a motorba mindig! (ez általában a gyár által is beletöltött olaj), érdemes utánajárni az adott motortípusnál, hogy melyik olajjal gurult le a gyártósorról.
    Aztán jönnek a felhasználási szokások, ha sokat jár városban, sok a hidegindítás, ha a szabad ég alatt parkol télen-nyáron, ahol nyáron 45fokos is lehet az olaj, illetve télen -10 is álló helyzetben...ilyenkor 10ezer kmként ajánlott.
    De ha sokat pályázik az alföldön egyenletes tempóval (nem pedig hegyvidéken), 20fokos garázsban parkol, akkor a 15ezer km bőven jó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák