- ZIDOO médialejátszók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz dellfanboy #211951 üzenetére
Mo.
Egy egyedülálló srácé volt aki újonnan vette, soha senki nem ült még a hátsó ülésen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
d.tiborz
aktív tag
válasz TrollBalint #211948 üzenetére
Igen, vmi hasonló írásra én is emlékszem valahonnan.
Ezért is mozgat ez a dolog. -
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #211954 üzenetére
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211946 üzenetére
Nem kötekedésből de valami nagyobb dolognak ott lennie kell amiatt így működik az autó, a diff pressure szenzor nem generál ilyen hibát. Már az a meglepő hogy fehéres füst jön ki a kipufogón, turbón meg hűtőfolyadékon kívül más mi okozhatná? Reméljük egyben van a DPF és nincs kiszedve a belseje.
-
Qru
MODERÁTOR
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211957 üzenetére
Nincs kiszedve mert kb fél éve volt takarításon. Gyári értékeket hozta. Ez szenzor hiba lesz szvsz.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211957 üzenetére
A fehér füst oka az, hogy a dpf hőmérséklete álló helyzetben csökken így nem tudja elégetni megfelelően a plusz üzemanyagot. Azaz ahogy mágus írta, álló helyzetben nem fog regenerálni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211960 üzenetére
A szenzor cseréje megoldja a regenerálás gyakoriságát is? Rossz mérési eredmények miatt regenerál sűrűn? Annyira sok szenzor nem lehet ott, egy dpf hőmérséklet, egy kipufogóhőmérséklet és dif pressure szenzorból 2 legalábbis euro6-nál így van.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #211961 üzenetére
Nyomáskülönbség alapján regenerál elméletileg. Azaz a szenzor mérése alapján kiszámolja, h mennyi korom lehet a szűrőben és ez alapján indítja a regent. Ha viszont a nyomásszenzor fals értéket mér, akkor feleslegesen fog
regenerálni. Ez az elméletem, csak sajnos nem tudom melyik csatornán milyen értékeket kellene figyelnem és
mi jó, mi rossz. Ami nekem nagyon gyanús, hogy ha hosszú útra megyek akkor is 250km, ha városban mászkálok, akkor is 250km környéke után regenerál. Se a dpf tisztítás, se az injektor csere nem változtatott rajta kb egy km-t sem./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
eXodus
őstag
Üdv
Mennyire lehetséges az, hogy a főtengely szenzor pozitív vezetéke 2,47V és a signal vezeték is 2,47V (gondolom felhúzóellenállás miatt van a signal vezetéken is fesz.) A vezérműtengely szenzornál csak a pozitív vezetéken van 5V. De a főtengelyé miért 2,47?
Audi a4 b6 - ALZ
Korábban néha melegen megállt a motor és vezérműtengely szenzor hibát dobott. Az cserélve lett. Most már állandóan megáll kb indítás után negyed órával. Utána nem indul. Várni kell 10 percet és elindul. Hibát nem dob. 1x jött egy pending P0322. Cserélve lett a főtengely szenzor is, de semmi javulás.[ Szerkesztve ]
-
eXodus
őstag
válasz molnarpeter #211964 üzenetére
Multiméterrel (akksi - hoz mérve). Lehúzott szenzorral, gyújtásnál és járó motornál is.
-
grizlisandor
veterán
REDPOWER AKADÉMIA S1E2: BOSCH CP4 működése
Igaz egy BMW motoron mutatja meg, de gondolom a VAG motoron is ezek érvényesek.Meg lehet ezt előzni?
1. Gázolajszűrő!
Mágus is már csepegtett információkat róla.
2. Arol 2T olajat a gázolajba!? Jenő szerint a DPF nélküliekhez mehet.
Volt itt többször is téma, adagolós technikához igen, Mágus írta, hogy se a CR rendszerhez se a DPF nem díjazza! -
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #211967 üzenetére
Adagolósba mindig raktam, sokkal szebb hangja volt tőle.
-
tibbike01
őstag
Közeleg a 60ezres ellenőrző szervíz gondoltam kérek árajánlatot.
Csak a 4 gyetya cseréje 130ezer ft.Semmi mást nem számoltak a szervízbe pedig, ha jól tudom most kellene levegő és pollenszűrő csere is, habár annyira nem bánom mert azokat magamnak is ki tudom cserélni 10 perc alatt és a szűrűk is sokkal olcsóbbak Kauffertől.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #211972 üzenetére
Garanciás az autó és márkaszervízbe kell vinnem a 60ezer km-es szervízre.
-
tibbike01
őstag
válasz dellfanboy #211974 üzenetére
Naja, valami olyasmi rémlik, hogy hivatalos számlaképes helyen kell csináltatni és valami igazoló dokumentumot kell kitöltetni a hellyel, illetve csak az autó extra (+2 év) garanciájában léphető ez meg.
De az, hogy nem szerepel a szervíz alkalom a Skoda központi rendszerében, illetve nem nagyon tudnak erről a szervízek sem az elég aggasztó tud lenni, illetve eladásnál is lehet majd magyarázkodni.
De lehet rosszul emlékszem. Van itt olyan tulaj, aki a garanciális autóját nem szakszervízben szervizeli?
Igazából már csak ezt a 60ezres szervízt és még egy olajcsere szervízt kell túlélnem a garanciális időszak alatt.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Néztem ezt a videót, hogy kell szervíz állásba rakni az ablaktörlőket. Én úgy értelmeztem, hogy ráadásom a gyújtást, majd törlök egyet az ablkatörlőkkel és akkor megáll fent. Hát nekem olyan simán visszament az alapállásba, hogy öröm volt nézni...
Hogy tudom ezt a szervízállást megcsinálni?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
#214
aktív tag
válasz TrollBalint #211977 üzenetére
Gyújtás levétel után próbálj meg törölni!
-
boti19871125
csendes tag
válasz TrollBalint #211977 üzenetére
Lefelé kell nyomni a kart és akkor megáll fent
-
TrollBalint
addikt
válasz boti19871125 #211979 üzenetére
Lefelé nyomtam ( az ugye az egyeszeri törlés, azt meg is csinálta)
#214: gyújtás levétel után? De a videóban pont, hogy ráadta, nem?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
#214
aktív tag
válasz TrollBalint #211980 üzenetére
Igen, nálam így működött. Gyújtáslevétel után valameddig még hagyja az autó elektromos rendszerét működni, ilyenkor egy kis ideig például az ablakokat is engedi fel-lehúzni.
Ha így sem, akkor szerintem próbáld megkeresni a saját manualjában.
-
simonjoe
őstag
válasz TrollBalint #211980 üzenetére
..pontosan!
Ráadod a gyújtást, majd le, és akkor pöcc egyet le, és maradnak a lapátok középen. Majd ismételt gyújtásnál alaphelyzet.
A video is jó, csak Te nem értelmezted jól!! Amint beszállt, gyujtást adott, "feléledt" a műszerfal, majd levette, látszik, h műszerfal off, és utána kapcsolt.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Corsa02
őstag
válasz dellfanboy #211976 üzenetére
Írd már le pontosan akkor, hogy ez hogyan működik kérlek... köszönöm
The Truth Is Out There --->
-
TrollBalint
addikt
Lementem megnézni az olajszintet, mert most volt olajcsere és akkor egyúttal kipróbáltam ezt is és valóban. Le kell venni a gyújtást
köszi simonjoe neked is. Mondjuk gyújtás ráadás után mrá nem akar visszamenni magától alaphelyzetbe, ami engem meglepett, de ennyi baj legyen
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
simonjoe
őstag
válasz TrollBalint #211984 üzenetére
...de újabb lefelé pöccintésre, bekapcsolt gyújtás mellett visszaáll??
Nekem a CC-n elég ismételt gyújtást adni és lehozza a lapátokat.Joe
-
Jazz
veterán
Sziasztok,
a 2013 után gyártott 1.4 tsi autók mindegyike tudja az act-t (henger lekapcsolás)?. Vagy ha nem akkor csak motorkód alapján tudom meghatározni? (távolról). Vagy mik azok a sorozatok amik tudják és amik nem?
Köszifree your mind
-
TrollBalint
addikt
válasz simonjoe #211985 üzenetére
Úgy persze, de magától, ha simán gyújtást adok rá, attól nem mozdult meg. (Mondjuk sokat nem vártam)
Közben a könyvében is megtaláltam. Nem is tudom miért nem itt kerestem először
Hivatalos szöveg szerint gyújtás ráadás, majd levétel után még 10 mp-ig van lehetőség erre a műveletre, úgy, hogy 2 mp-ig lefelé nyomja tartjuk a kart.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
EGR szelepet mennyire célszerű tisztítani? Nem tervezem lecserélni az autot. Ha 1-2 hónappal nyujtom meg az élettartamot akkor inkább cserélném. -
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #211967 üzenetére
Biztos fel lehetne újítani, mert már láthatóak a nyomok nálam is közel a 240ezerhez, a többi alkatrészt is fel lehetne újítani.. érdemes-e az már más kérdés 500ezret simán el lehet locsolni egy ilyen sztorira, akkor már a turbót is 100-150ezerért, + pár dolgot hozzárak az ember és máris ott van hogy 1 millió a jelenleg is megfelelően működő autójára (ha audi vagy béjemvé akkor 1.5-2x ennyi).
-
Corsa02
őstag
Össze-vissza lett bevezetve, különböző Sorte-kal, különböző autókban, tipusokban, nem nagyon lehet pontosan megmondani, hogy mikortól...ha van motorkódod, első három betű belőle elég akkor ki tudom neked keresni, hogy az már az vagy sem. Ugye itt már mindenképpen EA211-ről beszélünk, bár EA211-ből emlékeim szerint már mind hengerlekapcsolós.
The Truth Is Out There --->
-
nrb263
tag
Üdv!
185/60 R15 4évszakos gumik közül mit ajánlanátok?
99%város rövidtáv. Évente kb 15e km.
100k körül jólenne kihozni a garnitúrát.
köszi! -
grizlisandor
veterán
válasz fesii #211991 üzenetére
Téma összefoglaló:
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/teljesítményt!(#211993) imyourfriend:
Át kell gondolni, hogy mikor kell már vele foglalkozni ár/érték arányban.
2 kis fémreszelék még nem a világ, injektort tudják takarítani, ami sikerül vagy nem, Bosch felújítható, a Piezo kristályos csak csere. Utóbbi miatt lehet nem odáznám el annyira a dolgokat.
Maradék részeit az üzemanyagrendszernek(tank, csövek, rail csövek) most vagy nekiáll kitakarítani a szerelő, ami miatt hosszabb időre kiesik az autó, mintha cserélné.(#211996) nrb263:
Gumi és felni topikban kaptál rá ajánlást. -
TrollBalint
addikt
Korábban szó volt róla, hogy ha hidegen rúgjuk a kocsinak, akkor elkezdheti enni az olajat és onnantól az már megállíhatatlan folyamat, akárhogy is bánunk vele. (Nem pont így volt leírva, de nekem ez jött le)
Ha, durván ~2400 km alatt nincse látható nyoma, hogy csipegette volna az olajat, akkor gondolhatom azt, hogy az előző tulaj is rendesen bánt vele, és ha én se pörgetem hidegen, akkor sokáig kiszolgálhat a kocsi?Illetve, a kedvenc témám, a kettőstömegű, meg a fordulatszám Ugye jól gondolom, hogy ott nincsen konkrét fordulatszám érték, ami alatt árt a kettőstömegűnek, ahogy vezetek, hanem függ a sebesség fokozattól is? Honnan tudom, mikor nem annyira jó neki? Vagy bízhatok az elektronikában, hogy Ő tudja, és ha már tényleg árt neki, akkor visszavált? Néha visszaszokott emelkedőkön, de néha én úgy érzem, hogy már régen vissza kellett volna, mert erőlködik a kocsi :/ Hidegen meg nem szeretném sport módba tenni, mert gondolom az se tesz neki jót. (a manuál meg... meh... )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
grizlisandor
veterán
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
Hidegen taposás mióta autó az autó nem tesz jót neki!
Egy elektronyosnál lehet neki taposni, csak a hideg a gumi nehogy megtréfáljon valakit.Nem tudom milyen autóról van szó, ha DSG, akkor a garancia lejárta után meg kell íratattni.
Gyárilag a környezetkímélésre optimalizálták a DSG-t, ami meg nem tesz jót a motornak.Haver is M47 motorkódú BMW-ről váltott Golf 7 1.4 TSI-re, utóbbival vitt egy karikát. Rákérdeztem, hogy tesám te mit csinálsz, erőlködik a motor, ránézek a fordulatszámmérőre, 1200-as fordulaton erőlteti. Ráérsz 2000-nél visszaváltani, hidegen 2500-3000 között felváltasz. Hát de a műszerfalon a kocsi kéri, hogy váltsak feljebb.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
..ahogy "malac" barátunk szokta kezdeni: milyen kocsi, harckocsi??
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- ZIDOO médialejátszók
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okos Otthon / Smart Home
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen SSD-t vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest