Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • siti

    senior tag

    válasz Szoszo94 #168808 üzenetére

    Szerintem nagyon kevés olyan autó van, ami elmúlt 20 éves és nem lehet rákölteni 350e-t reflexből. vagy ha nem kell rákölteni, akkor vagy az előző tulaj már megtette vagy olyan áron adják, hogy nem reális egy 20 éves autóért. (néha megnézem hahu-n a 20 évnél öregebb 50e km-nél kevesebbet futott "vasárnapi bácsis" autókat, de amire tényleg nem kell költeni, mert tényleg templomba járó garázsban tartott volt, azért a pénzért ma már modernebb autót kapni (abs, klíma, kényelem, stb) vagy hobbiautó).

    Tavaly 170e-t költöttem autóra, tavaly előtt 110e. ez egy 20 éves a3, semmi extra. (vezérlés csere, vízpumpa, olaj, féktárcsa+betét, egy kerékcsapágy, lambda szonda, műszaki). Most reflexből rendbe tenném a fényezést, kezdődő rozsdákat (kb 200e), eszi az olaj a motort-> felújítás (4-500e), pixel és műszer hibás a műszerfal (180e volt rá az ajánlat, mert ez ilyen) az autó meg érhet 3-500e (talán). Hol éri meg ennyit költeni rá, miközben 20 éves? Marad nálam, használom amíg nem adja be magát, az évente 100-150e javítás még mindig olcsóbb mint a havi törlesztő.

    És akkor a kiszemelt Lexus :)
    Ez új korában sem volt olcsó, most se lesz hozzá az, amit újonnan kell megvenni. Nem tudom mennyire jó és széles az utángyártott termékek hozzá, (és mennyire méretpontos), de bontott nem rozsdás első sárvédőt bármikor veszek az autómhoz, kis kereséssel még színhelyes is, Lexushoz sok sikert tudok csak kívánni. (nézegettem én is, de öreg prémium autót nem tudok megfinanszírozni).

    Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

Új hozzászólás Aktív témák