- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142301 üzenetére
Jut eszembe, van esetleg ötleted hogy mi lehet öreglánnyal?
A jelenség nagy vonalakban: Egyszer így indul, egyszer úgy, mindegy hogy meleg vagy hideg, egy hetet állt vagy egy percet.
Az egyik eshetőség hogy fél fordulatra gyönyörűen indul és működik az autó, finoman jár a motor, nagyon jól megy, csendes és hibátlan.
Viszont van egy másik eset, a mumus amit már keresek egy ideje. Lényegében az előző ellentéte. Kicsit nehezebb indulás, alapjáraton mintha lenne egy finoman érezhető "hullámzás". Ekkor nekem hangosabbnak tűnik, minha kicsit erőtlenebb is lenne vagy ha nem is erőtlenebb de, nem is tudom hogy írjam le, talán nyúlósabb vagy nemtudom. Nehéz ezt elmagyarázni mert csak én hasznáom ezáltal csak én érzem ezt a különbséget.
Egyszerűen nem értem hogy mi lehet ez, néha sűrűbben jelentkezik, néha ritkábban. Ha nehezebben indult akkor egész úton olyan amilyennek leírtam, viszont lehet hogy leállítom csak öt percre és újraindítás után mintha egy másik autóban ülnék(első eshetőség). Persze van hogy fordítva az egész.Most lehet nagy hülyének tűnök de a dolog sajnos jelen van. Van esetleg ötleted? (nekem már csak egy maradt de remélem nem jön be)
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
freaghill
őstag
Köszönöm, srácok!
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #142305 üzenetére
Nem kezdek semmit.
Normálisan kérdeztem, neked ez a fixaideálod, hogy én trollkodni járok ide. Pedig nem.Ha az előző hszeket olvastad láthatod, hogy nagy valószínűséggel bontani kell majd a motort.
Ez user hiba, de ettől még lesz rajta mit csinálni.
Illetve elég sok apró ez az van ami cserés javítandó lesz.
Ablakemelő, termosztátház ereszt, ablakmoso nem megy etc.Belenyúlt a kolléga ennyi.
Remélem kérdeznem még szabad itt.Renault power
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok olyanban kérnék segítséget hogy kollégámnak van egy bora 1.4 benzinje. És ha 2 be visszarakja néha leáll. Már sok szerelőnél volt a kocsi de eggyik se tudta megmondani hogy mi van vele. Meg néha mielőtt leáll az olajlámpa sípol. Mikor leáll utána egyből újra indul. Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm.
-
ufosrac
csendes tag
Sziasztok!
Segitsetek kerlek, mar vagy 1.5 eve probalom megoldani a kovetkezo ket issue-t:
Auto: VW Jetta 2007, 1.6 benzin, BSE motor, manualis valto
Jelensleg #1: sebessegtol fuggetlenul ha finoman nyomom a pedalt (ertsd epp csak tartani akarom a sebesseget) vagy benyomom a tempomatot akkor folyamatos, mely kattogo hangot lehet hallani. Ha gyorsitok, lassitok, guruluk, nem nyomom a gazt, stb. akkor megszunik a zaj.
Jelensleg #2: gyenge fekezesnel (ertsd: finom lassitas) olyan, mintha 8-as lenne a kerekben / tarcsaban, nem egyenletesen fog, hanem darabosan. Kiprobaltam teljesen mas szett felni + gumi parossal, ugy is csinalja
Javitva: felnik rendben, gumik rendben, 4 szilent cserelve, motortarto bak rendben, olajcsere rendszeresen (15k km-kent), tarcsak cserelve, betetek cserelve.
Barmi otlet? El tudom azt is kepzelni, hogy valami ugyan javitva, cserelve lett, de nem rendesen vagy epp ramondtak, hogy 'rendben' Mar tobb szervizben is probalkoztam, de vagy 'nem tudjak reprodukalni' vagy 'hat ha majd jobban megmutatja magat, akkor kicsereljuk'. Viszont en mar 6 eve hasznalom a gepet, erzem, hogy rossz es igy iszonyat diszkomfortos vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
ufosrac
csendes tag
válasz molnarpeter #142312 üzenetére
Nekem is ez a gyanum, Zengohoz vittem. Ott azt mondtak teszteles utan, hogy szerintuk a belso feltengelycsuklo, de nem tudjak megmondani melyik es csak a bevizsgalas 40k !!! de lehet nem az a baja ezert inkabb nem is csinaljak...
Esetleg van szerelo, aki meg tudja tutira allapitani? Amugy kitekert kormanynal nem kattog.
-
ufosrac
csendes tag
válasz F_Zolee #142315 üzenetére
Elvileg 3 eve kicsereltek, de nem lett jobb, majd visszavittem, akkor allitolag gariban kicsereltek ujra bar szerintunk semmi baja nem volt.
Ezekutan lehet nem csinaltak semmit. Vagy mindketszer megcsinaltak de valami ujra es ujra elohozza ezt a jelenseget. Mitol alakul ki hullamos tarcsa?
-
adp
őstag
Szerintetek milyen vezérlést érdemes tenni ebbe: vw polo classic 1.4 16v 2001
Javarészt pályán és egy keveset Pesten használom heti szinten kb 300km. 90/ pályán 120 körül megyek
Az előző tulaj 80ezernél cserélte a vezérlést most vagyok 98e-nél, csak az a helyzet, hogy nem tudom mikor volt az a 80e-s csere, annyi biztos, hogy keveset használta egy idősebb házaspár vidéken.
Szerelő szerint 6 év vagy 60e km-nél illik a csere. Csak következtetni, tudok, hogy kb 2-4 éve lehetett a csere
Mikor kellene cserélnem?[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142319 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Én is ezen a környéken gondolkodtam. Az üzemanyagszűrő 20ezrenként cserélve van (mint mindig minden amit kell) és szerintem rendben van mivel a dolog nem az utolsó csere óta van jelen. A "T" szelep a tetején ami szóba jöhetne, tömítéseket kapott újat minden szűrőcserénél, de maga a szelep az sosem volt cserélve. Annak van valami csereintervalluma? Vagy milyen időközönként illene cserélni? Egy cikkszámot tudsz hozzá esetleg? Vennék belőle gyárit mert az autóalkatrészesek csak bóvlit árulnak belőle(A.Z. Meister, Hans-Preis etc.).
A résolajcsöveket még megnézem de nagyon úgy gondolom hogy adagoló lesz.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
F_Zolee
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #142325 üzenetére
Ha 6 évig nem zavarta, most már szerintem mind1. Alepvető információk nincsenek a kérdésbe. Innentől nem érdemes tovább találgatni.
adp: Ha biztosra akarsz menni, cseréltesd ki. Mikor? Mihamarabb. Ha összeszakad a motor a szíj miatt, akkor késő lesz agyalni.
[ Szerkesztve ]
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Volkswagen scirocco 2010, fedélzeti komputerben, a szervízintervallumot megfelelő eszközökkel át lehet írni? Tehát, hogy mondjuk 10k km-enként jelezzen, ne a gyári érték szerint.
Köszi.
yo
-
Tóth Thamás
csendes tag
Üdv!Nézegettem vw sharan vagy seat alhambra-t!1.9 pd tdi 116 vagy 131 lovast!2003-2006!Automata váltóst!Arról mi a véleményetek??Mármint automatáról??Kösszi!Ja megy egyáltalán autó-motorról??
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tóth Thamás #142329 üzenetére
Biztos vagy benne, hogy elég felkiáltójelet tettél?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tóth Thamás #142329 üzenetére
Nézegesd! Ne a 116 lovast! Ne használj ennyi írásjelet feleslegesen, mert összezavar!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #142333 üzenetére
Egy sima thermo szelep. Hidegen zárt melegen nyit. Amikor zárva van, az injektorokból csak a szűrőbe folyik vissza a meleggatolaj. Ezzel is segít melegíteni a szűrő tartalmát.
Levegősödhet a tankban is, csak az olcsóbbakkal kezdeném. Ha néha csinálja csak, nem az adagoló lesz rossz. A tankban a szívókosár egység szokott ilyet okozni.[link]
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142334 üzenetére
Értem, valami hasonlóra gondoltam én is. Viszont amennyiben ez a szelep elromlik úgy maximum annyi történhet hogy a visszafolyó gázolaj megy is egyből a tankba, mivel a szelep nyitva marad. Ettől nem kellene levegősidnie. Vagy nagyon tévedek?
A videón az emberke ugye kicseréli az egész egységet. Csak cserélni érdemes vagy elegendő lehet kipucolni is, mondjuk féktisztítóval?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #142323 üzenetére
Szia Mági!
rossz alsó lengőkar hátsó szilent... -ezt most az alsó lengőkar hátsó szilentjére értetted, vagy a hátsó kerék szilentjére?
Nekem is kb ugyanez a jelenség egy B5-ön, 85-60 között fékezéskor rázza a kormányt, felette alatta nem. És nem is feltétlen mindig van jelen. Ha csak gurulok és finoman fékezek nekem is mintha periodikusan "harapna" a fék. Új tárcsákkal és pofákkal is ez volt. Most új lengőkarokkal is ugyanez. Most rendeltem féltengelycsuklót jobb oldalra (bal 1 éves), ha ez se segít feladom már, a sírba visz ez a szar.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #142335 üzenetére
Abban van egy szelep, ami a tapláló ágban csak a motor felé engedi folyni a gázolajat. Az szokott benne kikopni és visszafolyik a gázolaj a szűrőből a tankba, ha áll az autó. Pucolás ezen nem segít. Az adagoló és a szűrő közötti átlátszó csőben fordulaton szaladnak a bubik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #142345 üzenetére
Oké, bár errefelé nem igazán van domb/lejtő. Sok fékezés hatására szinte mindig előjön, viszont nem értem a hátsó fék hogy rázza a kormányt, hátul teljesen stabilnak érzem.
Legközelebbi féktárcsa vásárláskor érdemes a 280-as tárcsák helyett (úgy tudom ez a gyári a 90 lovashoz, ilyen került fel) 288-as tárcsát választanom?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
ufosrac
csendes tag
válasz Mágus2 #142345 üzenetére
Azt mar tapasztaltam, hogy hasznalattal no a razas. Azaz mikor elindulok meg egesz jo szokott lenni (azert erezni), de ha autopalyan hajtom kicsit, utana erosebben erzem.
Nem az autot razza, vagy pulzalo fekhatast erzek vagy nagy sebessegnel picit szital a kormany. Miota csereltek lengokarszilenteket jelentosen csokkent a razas, de azert erezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- DXRacer használt szék eladó