- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenny123
addikt
Üzemanyagszűrő, pollenszűrő, olajszűrő, olajcsere, 4 gyujtógyertya kb, 70ezer. Nagyon levettek?
[ Szerkesztve ]
yo
-
veterán
válasz kenny123 #123504 üzenetére
Megnéztem ott, ahol rendelni szoktam (Mann Filter & Castrol & NGK):
- légszűrővel 46 431 Ft
- légszűrő nélkül 40 996 Ft.@F_Zolee: Budapesti márkaszervizben lehet, hogy 10, sőt 12 ezer / liter, de most alkatrészáruházat néztem, ott ennyiért 4 litert adnak.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #123492 üzenetére
Na csao, megelőztem a kérésed és pont csináltam, amit tudtam...
hát én már végképp nem értem, jónak tünik de mégse az.. most mérve vagy 8 sec a 0-100...
LOG ot is vettem fel...
2400 körül van a töltőnyomás...A váltó 2 éve teljesen felújítva... csomó minden cserélve.
Most az EGR re gondoltunk még hátha...Videok
neméétem.. gombaaa..légtömeg is jónak tünik.
Érdekesség... Váltó elektronikában is mértem nyomatékot ott 440nm volt a max (chip szerint 550nm)
a motorelektronikában mérve meg 580nm körül is mutatott :STavaly még a régebbi videón is jobbat ment... 7.4 körül
Most lesem a fojtoszeleps értékkel mi a pálya ?? nem nyilik ki teljesen ??? O
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Fr3eWar
őstag
válasz kenny123 #123513 üzenetére
Hivatalos vagy magánszervíz volt?
A hivatalosok általában horror áron mérik az olajat, meg az alkatrészeket, mivel a munkaidejük kötött, így minden műveletnek megvan a norma ideje, azon nem lehet nyerészkedni.
Csak érdekesség képp, tavaly kértem ajánlatot a Golfunk első olajcseréjére (most múlt 1éves) meg a passatunra is, abban viszont DSG olajat kellett cserélni. Végül persze nem náluk csináltattam 200-ért, hanem a Doni motorsnál kb 70K-ért a DSG olajcserét.
Közben volt egy első lengőkar hátsó szilent cserém is (pogácsa), Brill ajánlat 100K (20k.val levettek a bevizsgálásért, de mondták, hogy azt visszafizetik, ha náluk csináltatom..) Doniéknál 27K-ból megvolt a mutatvány (alkatrész+munkadíj) de azért vicc, hogy kecskemétről a "drága" pestre járok autótszereltetni. De nem igazán bízok a helyi szakemberekben, a márkaszervíz pedig horror.
Tessék nyammogni
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Srácok, az miért van, hogy a szakszerviz azt mondta, hogy NEM kell láncot cserélni (vezérlést) 2011-es 1.2TSI CBZB-s autón?
És ha gond lenne, majd a VW méltányossági alapon helytáll. Akkor azon nem kell hatvanezrenként cserélni?I humbly and respectfully decline™
-
kenny123
addikt
Tomcsi23 : Még a légszűrőre. Elhiheted hogy nem erősködtem, hogy tegye vissza a régit. Kivette a helyéről, picit fintorgott, nem nagyon értette. Megnézte a szervízkönyvet, párezer km-el ezelött volt cserélve aztán mondta hogy totál felesleges most cserélni mert tényleg olyan mint az új.
(#123514) Fr3eWar : Persze, magánszervíz. Évekig vittek elötte egy hivatalos VW szervízt Kanizsán, aztán megszűnt(?) vagy nemtom, elmentek maszekba.
[ Szerkesztve ]
yo
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz tomcsi23 #123527 üzenetére
En meg benzinszurot is szoktam, mert nem akkora tetel, holott -azt mondjak - minden olajcserenel felesleges.
Focvis: koszi! Egyebkent raneznek arra is, hogy rendben van-e, direkt megkertem a szervizt. De az olajcseret csak osszel csinaltatom meg (igy is 10k km-en belul leszek)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #123522 üzenetére
VW méltányossági alapon helytáll
Jó duma. De ha bevetted, magadra vess. Azt említetted nekik, hogy csörög?
Majd benyújtják a számlát és széttárt karokkal elmesélik, hogy már nem garanciás az autó. És kifizetik neked a munka felét.
Csak hogy értsed, nincs hivatalos csere intervallum, ha erre hivatkoztál akkor nem csoda hogy nem cserélik.
Az ajánlott intervallum, amiről beszélünk. És ha van valami hangja a láncnak, akkor azonnal csere, függetlenül attól hogy mennyit ment. Nézz utána mennyibe kerül egy hengerfej, majd meglátod, hogy nem olcsó.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #123535 üzenetére
Ezt nem vettem be, de -megelozendo a problemat- le fogjak szepen irni, hogy nem javasoljak a cseret. Ezt megbeszeltem veluk, hogy irasban adjak. Elmeletileg holnap ezt is at kell vennem.
Persze, mondtam hallom a csorgest, raneznek.
Magi, persze, ajanlott. Ertelek. Maga a vezerles csere sem olcso markaszervizben (3-400k, az aftermarket vezerles szett meg 40k a webshopokban), valami alternativ helyen kellene megoldanom, nem markaszervizben, de egyelore lovesem sincs, hol tudnak kicserelni nem pék modra.
Focvis: kiraly!
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #123539 üzenetére
jó ez, sőt, az apámé volt, az ismert előéletnél is ismertebb, több szempontból is nagyobb értékkel bír ez számomra, mint más, főleg egy hahu-ról lőtt valamivel szemben.
Az 1.6B meg a saját döntésem volt, teljesen ésszerűen fenntartható, megbízható autó volt 15évesen is. és használtam volna még sokáig, ha családon belülről nem érkezik egy ténylegesen új állapotban tartott, megkímélt másik autó, a fent tárgyalt CBZB.
Ha a motorerőre gondolsz (vagy adott esetben annak hiányára, akkor arra azt tudom mondani, hogy a teljesítmény bőven elegendő)természetesen a CBZB gyengeségeire oda fogok figyelni, oda is figyelek, a tanácsokat köszönöm
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #123540 üzenetére
Szerintem a teljesítmény siralmas, a megbízhatóság szintén. És ezek a motorok nem fognak sokat elmenni.
Itt a hegyekben 2 hetet adnék neki, és ledobná a fejet. Párszor meghajtanám a Jahodna-n és lefeküdne. Amikor itt nem verseny van, akkor a forgalomé az út.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #123541 üzenetére
bízom benne, hogy annyit elmegy odafigyelés mellett, amennyit el kell mennie nálam.
de hangsúlyozom, hogy magamnak nem választanék ilyen motort, de apám tényleg agyonkímélte, mindig megkapott mindent, semmilyen baja nem volt még 5 év alatt, én ugyanúgy vigyázok és figyelek oda rá, aztán majd meglátjuk.ha - persze ne legyen így - előbb kell mennie, akkor előbb fog, de a terv egyébként még 5év vele.
I humbly and respectfully decline™
-
lenko
aktív tag
válasz tomcsi23 #123543 üzenetére
Írtam, hogy nincs megadva, amit nem is értek, a szűrőt kivéve a bemenő ágán folyt ki a benzines apró szemcsés fekete cucc. Szervízkönyves, de az átlag user be is tartja ami ida van írva, még szerencse, hogy nekem "csak" 20e-t mentek 2événte a longlife olajjal, és nem 30at. Továbbá 1x cseréltek gyertyát, és a szűrőket az előírtak szerint 12 év és 138e km után, aztán jónapot.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tomcsi23
veterán
válasz lenko #123544 üzenetére
A váltóolajjal meg abszolút nem is szoktak foglalkozni. Persze az első csere 10év/100e km környékén lenne ajánlott, az meg viszonylag sok idő egy új autónál.
Gyertyára viszont elő van írva 60e km vagy 4 év, azt azért kellett volna.
Sőt anno még sikerült kiharcolni egy garanciális gyújtótrafó cserét 7 évesen, 97e km-rel....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
lenko
aktív tag
válasz tomcsi23 #123547 üzenetére
A meglepő az, nemrég cseréltem gyertyát, és 10-15km-re rá másnap az 1ik trafó meg is adta magát.
4hengerrel mentem még vagy 10km-t. 1500 fordulat felett észre se lehetett venni, hogy nem megy 1 henger.(Úgy értem nem rázott vagy zakatolt).
Ki is hánytam belőle az összes trafót max kedvezménnyel cask 8e/db volt az NGK. Ha van valami akkor a megmaradt régi jó tartaléknak. Gyertyát én meg 40e után már lecserélem.Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz Kiskokó #123511 üzenetére
Hát nem tom, kb. úgy kell annak mennie, itt is 8.2s-t írnak, egy 1.4 tsi kikerüli [link] (2002 kg )
Amúgy mit lehet csinálni 7.4s-es 0-100-zal amit a 8s-essel nem Szerintem azt az autót mindenre tervezte a gyár, csak gyorsulgatni nem ha meg úgy érzed valami baja van, add be egy fullos átvizsgálásra meg diagnosztikára, és gondolom kiderül, nem? Én se értem ezt a rugózást.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...