- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vaku topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
válasz Real_Necro #74501 üzenetére
Mondjuk ebben pont semmi újdonság nincs. De azért szar.
-
j.bravo
addikt
Én kicsit vagyok fan, a greatest hits albumokon nem szereplo dalok kozul keveset ismerek, eletrajzi reszleteket meg annal is kevesebbet, szoval nekem is tetszett
Azt sajnaltam kicsit hogy jo par, szinten ikonikus notat nem tettek bele (pedig az elejen volt par sor pl a Lazing pn a sunday afternoon-bol, ott bizakodtam h sok hasonlo lesz).Azer’ jo volt, persze meg jobb lett volna eredeti nyelven felirattal (nem talaltunk a megfelelo foldrajzi- es idosavban)
Whatever.
-
Balinov
félisten
válasz j.bravo #74503 üzenetére
Srácok, azért a Dublini reptéren Schipol nem. 20 perce taxizunk be a terminalhoz, b+, mint egy kisebb város!
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
j.bravo
addikt
válasz j.bravo #74503 üzenetére
Kieg.: hogy melyik esemény mikor történt, a forgatókönyv, hm, elég szabadon kezeli, vélhetően a nézhetőség/dramaturgia érdekében, de ettől még egy filmnek simán jó
Bali: öööö, nem biztos hogy értelek úgy érted, a Schiphol annyival nagyobb mint a dublini?
Zürich dettó, roooohadt sokáig ment a shuttle kisvonat a kapuhoz és közben olyan területeket láttunk hogy azt hittem rég elhagytuk már az utasszállítós részleget, de mégse.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Balinov
félisten
válasz j.bravo #74505 üzenetére
Úgy úgy, jó 25 percig taxizunk a terminalhoz. Mint egy város, akkora. Kíváncsi vagyok holnap Brüsszel milyen lesz, pláne hogy Antwerpenbol megyünk vissza...
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Balinov
félisten
válasz TayRol #74507 üzenetére
Én nem bánom, Cardiffi kotladeknal csak jobb lehet. Mindegy, csak ne robbantsanak.
Kurvara hiányzik a család, rohadtul nem hiányzott ez a protokoll Benelux kor...
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
MODERÁTOR
válasz Balinov #74506 üzenetére
A Schipol az egyik legjobban szervezett reptér az EU-ban. Én rengeteget járok arra (most is fogok December 4-n és 12-n egyaránt). Az amerikai útjaimat is azon keresztül bonyolítom, mert roppant jól van szervezve a security, a kérdezz felelek a D1 vagy E1 kapunál, a passport check, vagy csak épp a shopping és közösségi tér.
Frankfurt amúgy nagyobb, Heathrow nagyobb, de míg az előbbi úgy nőtt, hogy fizikálisan a kiterjedése is ordas - de könnyű közlekedni és egyértelmű,addig a Heatrow egy dzsungel. Csak egy fokkal jobb mint a CDG.
Brüsszel reptere nem túl nagy, van két "terminál" A és B. Az egyik a Schengni járatoknak, a másik az azon kívülieknek. Ráadásul a Brussel Airlines nem bonyolít akkora interkontinentális forgalmat, míg a KLM igen.
A taxizás hossza igazából nem mindig mérvadó, mert van hogy szélirány miatt olyan futón szállnak le, ami miatt körbe kell taxizni a reptéren. És innentől a ground control kezében a repülő sorsa.
Ráadásul szerintem nektek még pluszban bejöhetett az is, hogy 18R/36L pályát kaptátok - van hogy oda kényszerül sok járat időjárás vagy forgalom miatt. Namost onnan mire bekeveredik a ramp környékére...
Az USA-ban amúgy az egyik legjobban szervezett, és általam kedvelt reptér az Atlantai. Az még egy ordas méretű valami... A másik a DTW (Detroit).
[ Szerkesztve ]
Sarcasm: just one of the many services I offer.
-
gorgo
őstag
A f.sz kivan ezzel a kötsög wizzairral. Képtelenség vele becsekkolni. Rég be vagyok jelentkezve, minden létező szar beállítva, visszaigazolva, de nem enged tovább: "Kérjük, jelentkezzen be a foglalását érintő szabálymódosítás megtekintéséhez".
Arra megy ki, hogy ne tudjak helyet foglalni magamtól, köcsög személyzet tegye meg pénzért, majd külön üljek asszonytól. Mikor mi közösülni szeretünk...
Agyhelyen lőném a köcsög bandát...wow, mobillal sikerült. Cool. Priority opcióval sem enged csak pénzért ülőhelyet választani, ha-ha!
[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
válasz rbalint88 #74515 üzenetére
Relatíve friss kapcsolat. szerinted?
Szimplán felbaszott az emberi böszmeség, meg bunkóság. Fasznak kell ezzel szopatni a népet. Ez nettó bunkóság. Amúgy szerencsére asszonynak volt wizz go-ja, azzal ingyenes. Mázli."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Real_Necro
veterán
Ha már külön ültök, érdemes ilyen relaxációs eszközt beszerezni. Egyben erősíteni is lehet vele:
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
Jöttünk haza Brüsszelből bő két hete, asszonyt kint nem tudtam becsekkolni. Hívtuk a repteret, ők azt látják, hogy ki sem utazott. Mondom itt van mellettem. Kis türelmet kértek, ja, látják a hibát, sorry, becsekkolták. Sajnos nem közös ültünk, mert vip széket kapott, a tömött repülőn egymaga a három széken, kaja-pia-újság stb. Én meg hátul sínylődtem. Ja, nem fapados. Ennyit erről.
-
rbalint88
addikt
üzleti modell. tudsz olcsón repülni, ha olcsón akarsz. meg tudsz viszonylag kulturált összegért repülni, ha kényelemben, a párod mellett szeretnél ülni. mondjuk wizzairen a max 3 órás utakkal pont nem zavarna, ha nem egymás mellé sorsolna minket, egy Ausztráliáig tartó 14 óráson már nyilván én is szeretnék az asszony mellett ülni. (kisebb) gyerekkel megint más, ott nyilván együtt kell ülni.
-
spanyoll
addikt
Óccsóé repülsz, óccsóságot kapsz, ilyen egyszerű.
Nem szarom a pénzt, de én már fel nem szállnék szutyok wizzairre vagy ryanairre. Nem kell nekem az a szopatás amit eljátszanak azért cserébe, hogy spórolok egy úton egy tízest vagy ne adj isten egy húszast.
Legutóbb Köln oda-visszát jártam meg oda wizz vissza eurowings kombóval. Eurowings is majdnem fapad már, de egy fokkal mégis wizznél jobb. Minden létező ügyintézés jobb volt mint a wizzes? Igen. Megérte a +5 rongy? Meg. Azt úgyis kifezetném wizznél priorityra, meg super priorityra, meg mindenféle extra kamu baromságra."Super perfundo on the early eve of your day."
-
konyi79
addikt
válasz madgie #74526 üzenetére
Az új volt nálam 3 napig. Ott fejlődött legtöbbet, ahol eddig gyenge volt: komfort.
Ha egyenes lenne minden autópálya, és nem kellene sávot se váltani soha, már rég vettem volna. Tök csendes, komfortos. 5M-ért tempómat, tolatókamera összkerék, 145-tel 5,4l pályán. -
konyi79
addikt
Ja.
Ezért akárhogy is, fejlődnek ezek a dolgok. Hiába mondjuk 1,5dci, nemrég haverommal aki közel van oda tizenvalahány generációt számoltunk össze belőle. Van egy IV-es Clióm, az ugyanott 5-öt eszik, az EURO5-ös, Amit mondok Duster az az EURO6-os, abból is a 2 éve bevezetett kovácsoltvas dugattyús. Ja, és az összkerekes verzió, le voltam hidalva. Állítólad az új AdBlue verzió még takarékosabb. -
rbalint88
addikt
válasz madgie #74532 üzenetére
Vitarával szemezgetünk erősen, eddig az 1.4T 140ló ugye a "sportverzió" volt, ehhez képest spritmonitoron 7,3 az átlaga, 5,5-10 közötti fogyasztásokkal.
Amúgy a V60-nal, ami egy 1,7 tonnás bálna, 2.0 dezső 163ló, automata, sikerült 4,7-et csinálnom kb 40 fok árnyékban, országúton tempomat 100, pályán tempomat 142, kellemes klíma, jó zene. ugyanez az autó unokatesóm alatt a napi Bp belvárosi nyúzásban 9-10 között kajál, pedig ő sokkal finomabban vezet nálam
kevesebb pályázással nagyjából ugyanazon az úton a Splash 5,4-et evett és klímázni is alig kellett vele, míg a napi járásban 8 körül eszik alattam és mivel 86 táltos paripával lehet csak gazdálkodni, ezért cipőzve is van eléggé.
ezzel csak arra akartam kilyukadni, hogy önmagában egy fogyasztási adat nem mond semmit, egy papíron jól fogyasztó autó is ehet sokat, ha úgy használják, meg egy elvileg torkost is lehet az optimális tartományában használni, amikor üzemanyagpárán is elketyeg. -
#31733248
törölt tag
válasz rbalint88 #74533 üzenetére
Úgy van. A 2015 utáni Duster az 1.5-ös dízellel átlagban 6.5-öt eszik. Ugyanannyit, mint az előző autóm, a 150 lovas Octavia 1.4 TSI. A Mondeóm ennél másfél literrel szomjasabb, a 180 lovas dízel meg fél literrel.
-
Real_Necro
veterán
válasz #31733248 #74536 üzenetére
MKIV-em ezt hozza. Többnyire napi ingázás, néha hosszabb utakkal. Én szeretem.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#31733248
törölt tag
válasz Real_Necro #74537 üzenetére
El is hiszem, tényleg jó autó. Egy-két tervezési bakit leszámítva nekem is bevált, nem bántam meg a váltást.
-
gorgo
őstag
Kint is vagyunk a reptéren. Csekély 18.000 huf volt a taxi. Remélem benyeli a cég. Néha azt érzem hogy mi még a Balkánon se vagyunk. Orbán Viktornak és elődjeinek jókívánságaim...
De legalább láttam az M0-n mi a helyzet. Egyik irany tragikus (erre mentünk mi), a másik horror.
Nem is tudom, asszem kézi körfűrésszel egyengetném a gerincoszlopát annak aki ezért (nem) felel..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
rbalint88
addikt
Jo csajjal es szar zenevel nem szolgalhatok, de legalabb megjott a Monkey Shoulder, kivancsi leszek ra.
Ha az ev vegi porgesbe belefer, jovo heten sorozhetnenk egyet hetfo-szerda-csutortok napokon.
Ki jonne? -
zool1
őstag
válasz rbalint88 #74542 üzenetére
"Jó csaj" és sz*r zene együtt.... Jahhh és csak 18 éven felülieknek!!!!!
-
pikszel
őstag
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
gorgo
őstag
válasz Freddy76 #74541 üzenetére
Ezek ilyen apró szarok, épp csak kiírtam magamból őket. Kifejezetten jól vagyok. Berlin: este szebb, mint nappal, és elmondhatjuk hogy Bp azért szebb.
Mondjunk a karácsonyi vásár egészen hangulatos, nagyon tetszik.Srácok, minden oké? Ennyire jó csajokat azért ritkán látni...
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Balinov
félisten
attol a 18khuf-os taxitol meg most sem tertem magamhoz. Kiba** draga. jo, transfer, de a pegazus transzfer, ami anyumekat, anyosekat hozza-visszi Pozsonybol kert 1,5 honapja anyumtlol valami 10k-t, de abban okt 23-i 2kHUF unnepi felar is volt, ja es 76km haztol-hazig.
szerk: Ryanair fele priority Q-hoz meg ennyit. nov 20, Allicante repter, Dublini jarat, igen, a jobb oldali a Priority Q. Mig a birkak sorballtak, lefele a rampan is, mi addig megettunk egy finom helyi szenyat, ittunk egy kv-t es en meg egy sort is meg tudtam inni. Ezek meg 8-10e/fo-ert extra hosszu sorbanallast vettek. Jo, mi is feladtuk a kisborondot, de volt nagy is, szoval az nem oszt, nem szoroz. Ha dublinba repul majd valami csaladtag/ismeros , sztem inkabb kifizettetem vele az olcsobbik sarcot, mire azon a rohadt hosszu folyoson vegiger az ember, mar kettot kerult a kis/nagyborond a futoszallagon amugyis..
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Freddy76
addikt
Berlint meg kell ismerni. Egy fantasztikus, a szó jó értelmében nyitott, befogadó város (és most nem azt értem, hogy tele van befogadott migránssal). Ha kint meg tudnám keresni azt a pénzt, amit itthon, költöznék.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."