Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Tomifromspac #41845 üzenetére

    Én minimalizálnám a káromat. Ha visszaküldte és nem megfelelő állapotban kapom meg akkor megreklamálom a PayPal-nál.
    Az problémád gyökere továbbra is a vevőben leledzik, ez a vevő szívatott meg, de nagyon.
    Nem azt reklamálta hogy hibás amit küldtél neki? Mert akkor vissza kell venned.
    Le van írva Felhasználói Szerződésben az alábbi:
    Amennyiben a PayPal Vásárlói védelem keretében elveszít egy reklamációt bármely országban:
    Ön köteles lemondani a tétel teljes vételáráról, valamint az eredeti szállítási díjról. Bizonyos esetekben magát a tételt sem fogja visszakapni.
    Nem kap majd visszatérítést az értékesítéssel összefüggésben Ön által kifizetett PayPal-díjakból.
    Ha a reklamáció szerint a kapott tétel Jelentősen eltér a leírtaktól, akkor előfordulhat, hogy nem kapja vissza a tételt, vagy köteles elfogadni a tétel visszaküldését, és megfizetni a visszaszállítási díjat.
    Ha a reklamáció szerint a kapott tétel Jelentősen eltér a leírtaktól, és a reklamáció szerint az Ön által értékesített egyik tétel hamis, akkor köteles teljes visszatérítést fizetni a vevőnek, és nem kaphatja vissza a tételt.
    Szóval ezek kemény feltételek.

    Itt a 8. pontban megmagyarázzák az Jelentősen eltérő fogalmát. Sajnos sok vevő visszaél ezzel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák