- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Joker88 #41050 üzenetére
Értem, én rámentem a telefonszámokra az Edit linkre kattintva és nekem felül nem volt ez a megerősítés bár én amikor hozzáadtam akkor rögtön meg is erősítettem, bezártam az x-el és annyi, nme csináltam semmit.
Lehet hogy máshol van a probléma. Kattints a fogaskerék ikonra, felül a Notifications (Értesítések) és ott a telefonszám megerősítés ha az nincs megcsinálva.
Kilépek és megnézem hogy jön-e megint ez a dolog.
No ez oké.
A másik fióknál is jött ez megerősítés dolog, rákattintottam előjött Profil oldal, ott a telefonszámnál a Szerkesztés és mivel minden oké x-el ablak bezár. De itt is már eleve megerősítve voltak a telefonszámok.[ Szerkesztve ]
-
sgabor
csendes tag
2 hónap eltelt azóta. Még akkor, 2020.06.19-én reklamációra emeltem az ügyet. A Paypal döntött, küldjem vissza a téves méretű terméket az eladónak, és 100 % visszatérítést kapok. Másnap postára adtam a visszacsomagot Kínába, ötletedre tértivevényes ajánlottként, aminek költéségét (4100 Ft) a Paypal 2 nap mülva meg is térítette. A visszaküldött csomag számát követve a posta.hu-n és a track17-en is láthatóan sikeresen kézbesítve lett 2020.07.16-án. Gondoltam, 1-2 nap és visszautalják a pénzt. Azonban ez azóta sem történt meg. A Paypalon az ügyre belépve a mellékelt állapotot látom immár 1 hónapja. Kezdetben a pirossal keretezett "Az eset várható megoldása" dátumnál 2020.07.29 volt, majd annak közeledtével 1 héttel későbbre tolódott, majd ez így megy azóta is, az aktuális dátum 2020.08.20. de attól tartok ez tovább lesz megint görgetve. Írtam egy hete a Paypalnak az ügyszámra hivatkozva, leírva hogy sikeresen kézbesítve lett a csomagom, de csak egy semmitmondó automatikus választ kaptam. Meddig szokott egy ilyen történet húzódni?
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
Az eladó semmit nem írt nekik. Egyszerűen a visszaigazolásra várnak, hogy az eladó megkapta a visszárut, ő pedig azzal húzza az időt, hogy nem igazolja vissza.
Pont ezzel szenvedek én is, ahogy feltöltöttem az ajánlott papírt, kb. másnap erre változott a státusz, és azóta tologatják.
Nincs lehetőség hozzászólásra. Ticketre mindig ugyanazt a választ adják (minden rendben van, és megerősítik, hogy x napon belül lezáródik az ügyem). Aztán persze nem záródik le, visszaírok, és megint ígérnek egy dátumot.
-
Topikgazda
válasz viktorhu #41054 üzenetére
Akkor ez csak egy általános szöveg lenne: Az eladó által megadott további információk áttekintése folyamatban van? Az angol nyelvű szöveg és a magyar fordítás is egy befejezett tevékenységre utal már, az információ várásra is van mondatuk.
Neked nem kell írnia az eladónak, de nekik írhat, mert így működik a dolog.
Oké de te most akkor kapcsolatban vagy sgabor-al?
Az automata válasz azt a rendszer küldi a fogalmaim szerint, az ügyfélszolgálati választ nem tekintem automatának, mert ember kreálja és ezért írtam azt amit írtam. Ha ő is az ügyfélszolgálatostól kapott üzenetet, ugyanúgy rá lehet kérdezni, amíg nem zárod az üzenet sort az addig élő.
Üzent írásra mindig van lehetőség. De megnézem hogy változott-e.
Hát itt lehet írni:Itt is: Payments, Refunds, Can't find my refund
Ezekre gondoltam ha már a Dispute-nál nem tudod kiegészíteni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz viktorhu #41056 üzenetére
Neked is visszaküldés volt? Hányszor küldted el nekik üzenetben hogy átvette az eladó mellékelve a kézbesítési nyomkövetési információt? Mivel ez megfelel annak amit elvárnak és leírnak, hogy szállító leigazolja az kézbesítve (delivered) állapotot, nem egészen világos az idő húzás számomra. Nem kell az eladótól semmi.
Az a. pont
A PayPal többek között a következőket kérheti és írhatja elő:
a. hogy a vásárló postai úton küldje vissza a fizetést fogadó félnek, a PayPalnak vagy egy harmadik félnek (ahogy a PayPal meghatározza) a vásárló állítása szerint a leírtaktól jelentősen eltérő (angolul SNAD) tételt, és nyújtsa be a PayPalnak a kiszállítás igazolását. Tegyen meg minden elvárható elővigyázatossági intézkedést: csomagolja be újra a tételt, hogy az ne sérüljön meg szállítás közben.
A materiális tételekre vonatkozó kiszállítási igazolás a postai szolgáltatónak azt az online dokumentumát jelenti, amely tartalmazza az alábbiakat:
1. A „kézbesített” (vagy ezzel egyenértékű) státusz jelzése, illetve a kézbesítés időpontja.
2. A fogadó fél címe, mely legalább tartalmazza a várost/megyét vagy postai irányítószámot (vagy ezzel egyenértékű nemzetközi jelzőszámot).
........
b. hogy a fizetést fogadó fél vegye át a vásárló által visszaküldött tételt, és fizesse vissza a teljes vételár és az eredeti postaköltség összegét a vásárlónak. Ha a fizetést fogadó fél nem veszi vissza a neki a vásárló által a PayPal utasítására visszaküldött terméket, a PayPal jogosult a vásárló javára dönteni a reklamációban.
Ehhez a vásárlónak meggyőző erejű bizonyítékot kell benyújtani arra vonatkozóan, hogy a terméket arra a címre küldte vissza a fizetést fogadó félnek, amelyet a reklamációs folyamat során a PayPaltól kapott.[ Szerkesztve ]
-
Lewy940
újonc
Sziasztok! Ilyen hibával találkoztatok már paypal fizetésnél? Hogy lehet megoldani?
Hozzáadtam debit kártyát, minden hónapban így fizettem, a kártyán van pénz. 3 napja ezt írja ki.
A kártyával ma is fizettem sportfogadó oldalra, ott paypal nélkül és sikeres volt a fizetés de ha paypalon keresztül akarok fizetni akkor hibát ír ki. -
No.01
őstag
Sziasztok,
Az PP mar nem eloszor szivat... Fizettem volna v.mit SOS-ben, de a 2 lepcsos beleptetes vegett vartam a kodot... majd mint Micimacko csak vartam es vartam... tobbszor is kertem a kod ujrakuldeset de abbol a "par" alkalombol bo 1 oraval kesobb meg mindig egyetlen egy sms sem erkezett meg. Majd az on fiokja blokkolva lett tul sok belepesi probalkozas vegett
Mivel a dolog surgos igy gondoltam rendben csinaljuk amit ir es valtoztassuk meg a jelszot hatha ugy majd beenged. Baromira nem... holott telefonrol (ami biztonsagos eszkozkent csak faceid-val mukodik) beenged, de a fizetes akkorsem megy ha a telefonrol kezdemenyezem mert nem a PP appot nyitja meg hanem egy kulon lapot a bongeszoben.Van erre v.mi megoldas? En tenyleg sok dolgot alarendelek magam korul a biztonsagnak, de ha v.mi ennyire sz*rul mukodik, mint a PP sms kuldese akkor azert elgondolkodik az ember h hol is van a hiba...
Otlet, tapasztalat, tanacs?
U.i.: kulfoldi szam, nem eSIM es nem feltoltos. Terero is van boseggel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Tanács az ha nem jön meg 10 percen belül akkor, egy újból kérés ha az sem jön meg akkor 1-2 órán belül javítják a problémát és működni fog. Nem kell több próbálkozás, jelszó csere meg pláne nem, hiszen azt is sms-ben kéne jóváhagyni, de ha belépési nem jön akkor ugyan miért jönne a jelszó megerősítés? Csak várni kell a hiba kijavításra.
Ha pedig a mobil szolgáltatónál van gond azt meg ők tudják megmondani.
Ha többet teszel akkor az lesz ami most hogy blokkolva vagy, bnem működik rosszul, sőt ez a jó ha egy harmadik sikertelen belépésre blokkolásra kerül a fiók, látattalanban nem tudják eldönteni hogy az user bénázik vagy fel akarják törni a fiókját.
Ha még ma sürgős akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, esetleg fel tudják-e oldani hamarabb a biztonsági rendszer blokkolását, vagy ideiglenesen kikapcsolni az sms belépési védelmet.
Ez pedig nem PayPal-tól függ, hanem attól a helytől ahol vásárolsz. mert nem a PP appot nyitja meg hanem egy kulon lapot a bongeszoben. -
atua
aktív tag
válasz Aliendej #41034 üzenetére
Én még mindig nem tudom, hogy pontosan hány paypal számlád van és mi volt ez a 30 ezres biznisz, de a homályosan leírtak alapján, nem vagyok benne biztos, hogy nem te szegtél meg vmi szabályt.
"Miért engedi létrehozni a második számlát, és miért blokkolja azonnal amint érkezik rá pénz?"
" elutalta a 30 ezer forintot máshonnan egy olyan számlámra amit nem blokkoltak" -
cocka
veterán
Kedves V/!
Kaptál már választ esetleg PéjPáléktól szokásos Transferwise USD számla vs. hozzáadás ügyben? Nekem augusztus 14-e óta nem válaszolnak, mióta megírtam, hogy amúgy magyar bank is van, ahol nyitható online számla mégsem "virtuális" bank. Jó mondjuk közben volt egy hétvége. Bár én nem tudom, hogy te mikor írtál nekik.
-
Topikgazda
Írtam hogy nem válaszoltak a virtuális megfogalmazásukra felvetett kérdésemre, a többi felvetésre reagáltak. Egyenlőre nem foglalkozom a témával két okból. Még nem törik magukat hogy részt vegyenek a nyitott bankolás, PSD2 dolgaiban, hiszen nem kaptunk ajánlatokat tőlük, a másik ok meg az hogy nekem rendben van és használom.
-
Márton
nagyúr
Mi is vásárolnánk most az Epic Store-ban, de nem jön meg a kódos SMS. (sima telenor, térerő van, mindig is ezt használtam)
15 perc múlva megjön, de persze már lejárt mert csak 10percig érvényes.
Mi van már itt?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Topikgazda
válasz Márton #41066 üzenetére
Várjál egy kicsit 1-2 óra, esetleg a Telenornál is lehet a meleg miatt probléma, nem csak a PayPal-on múlhat. Telekom de volt olyan időszak amikor az az adótorony ahova csatlakozik a telefonom, lehalt mert a légkondi nem működött a dobozukban. Reggel minden tökéletes volt, de 11 körül már akadozott.
[ Szerkesztve ]
-
Lajtorja
aktív tag
Revolut számla hozzáadása sikerült már valakinek "magyar" paypal accounthoz?
Ezt írták közel 3 hónapja, de azóta csend és hullaszag:
Dear xxx,
Thank you for contacting PayPal regarding adding your Revolut bank account to your PayPal account.
You should be able to add this revolut bank account to your PayPal account, but it can have some issues sometimes. As my last colleague said, if you send us a Photo Id and a bank statement we can try to manually add your bank account. Please ensure that your photo ID is government issued and valid and to upload both the front and back of the document.
The bank statement needs to be dated within the last 12 months, show your full name and address, the full IBAN number as well as the issuing institutions logo.xxx
Thank you for contacting PayPal regarding uploading documents on your PayPal account.
That's great news Mr. xxx. Now our Compliance department will review the documents and once they've been fully reviewed you will be notified via email automatically.--- ---
-
balage25
senior tag
Honnan tudom, hogyha paypal.me cimen vasarolok, akkor kapok e vedelmet? Tehat ugyanugy, mintha email cim alapjan kuldenem a Goods or Services menupont alatt.
-
Topikgazda
válasz balage25 #41071 üzenetére
Ha annak akinek küldöd a pénzfogadás kereskedelmi tranzakciónak van beállítva akkor lesz védelmed, ha ő ezt nem közli veled akkor nem tudod meg mástól, lutri az egész. Ezért is javaslom azt, hogy menjen csak az e-mail azonosítójára a pénz kereskedelmi tranzakcióval ha vásárolsz tőle valamit.
-
Topikgazda
válasz Lajtorja #41069 üzenetére
Hát innen mi magyar fiók esetén nem tudunk rá mit mondani, de a Revolut számla ugyanolyan virtuális számla mint a Transferwise számlája, így nem lehet hozzáadni. Nem is egészen értem hogy miért ezt a választ küldték neked. Szerintem Revolut számla még az angol fiók esetén sem adható hozzá.
-
cocka
veterán
Meg hát én igazából a leírást sem értettem, hogy most akkor magyar accounthoz hogy akar Revolut számlát adni, amikor a Revolut tudtommal ad egy tul.képpen GBP alapú IBAN számlaszámot és ezzel kifújt. Az se nem amerikai belföldi, se nem magyar belföldi számlaszám.
De feltételezem, ha UK-s paypal accountja van, akkor is a UK bankszámla helyi adatait kéri. A Revolut meg semmilyen "helyi" adatot nem ad tudtommal. Akkor mit akar hozzáadni és hogyan?
Na igen, meg a kettős mérce ismét: A Revolut nem virtuális (sokkal inkább az), a Transferwise meg igen? LOL
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lajtorja #41075 üzenetére
Azért lényeges mert minden ország esetén változik hogy pénzkiküldéshez milyen számlát lehet hozzárendelni, vagy nem lehet bankszámlát hozzárendelni, magyar fiókokra ez vonatkozik:
Magyar forintos bankszámla és USA $-os bankszámla adható hozzá magyar regisztráció esetén, ezt határozta meg a PayPal. Görög fiók esetén hasonlóan görög bankban vezetett €-os vagy USA bankban vezetett $-os számla lehetséges.
Olaszoknál meg olasz bank, bankkártya (hitel és feltöltős) és USA bankszámla, letteknél meg bankkártya (betéti, hitel, feltöltős) és USA bankszámla.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Lajtorja #41075 üzenetére
Ahogy írtuk. Egyszerűen az adatok és adatmezők nem stimmelnek.
Revolut utaláshoz kapsz egy IBAN-t. A paypalnak nem tudsz megadni IBAN-t, csak GIRO-t vagy USA számlaadatokat. Az USA-ban nincs IBAN. GIRO mezőbe sem írhatsz IBAN-t. Arra már nem emlékszem pontosan, hogy EU-s vagy brit IBAN-ja van-e a Revolutnak, de a lényeg, hogy
A magyar számlaszám 24 számjegyből áll, míg a brit 4 betűből és 14 számjegyből áll. Tehát még hosszban sem stimmelne.
-
Lajtorja
aktív tag
Görög csávó screenshotja: [link] illetve abból a topikból egy kis szösszenet:
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 260/2012/EU RENDELETE
9. cikk
A fizetési művelet hozzáférhetősége
(1) Az a fizető fél, aki átutalást kezdeményez egy kedvezményezett részére az Unión belül található fizetési számlája javára, nem határozhatja meg azt a tagállamot, ahol annak a fizetési számlának léteznie kell, feltéve, hogy a fizetési számla a 3. cikkel összhangban elérhető.
(2) Egy kedvezményezett, aki átutalást elfogad vagy beszedéssel pénzt szed be egy fizető féltől az Unión belül található fizetési számla terhére, nem határozhatja meg azt a tagállamot, ahol annak a fizetési számlának léteznie kell, feltéve, hogy a fizetési számla a 3. cikkel összhangban elérhető.--- ---
-
Topikgazda
válasz Lajtorja #41078 üzenetére
Nem értem hogy ezzel mit akarsz mondani, nem menjünk már bele abba hogy a PayPal nem bank és jön valaki banki szabályozással ami nem vonatkozik rá.
Egyértelmű hogy a PayPal mint pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi vállalkozás előírja a szerződési feltételeiben hogy milyen bankszámlára vagy egyáltalán mire hajlandó a PayPal egyenlegen (nem bankszámla) lévő pénzt kiutalni és ezért ennek megfelelően határozta meg a szabályait. Ezen nincs mit vitatni.
A kérdésedre válaszoltunk, hogy
1. a Revolut az nem forint alapú és magyar bankban vezetett bankszámlaszám, nem adható hozzá, mert a PayPal nem utal forintot rá.
2. Virtuális bankszámla, amit nem lehet hozzárendelni, mert a PayPal azt írja, hogy csak.Az a topik ahonnan hoztad nem biztos hogy jól értelmez néhány dolgot. Pl nem bankra banki dolgok ráhúzása. A Revolut sem bank.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Lajtorja #41078 üzenetére
Jó akkor ezt a paypallal kell lemeccselni. Igazából teljesen jogos felvetés. De a magyar form egyszerűen nem teszi lehetővé nemzetközi számlaszám megadását.
Plusz ha jól értem a görögök a hozzárendelt bankszámlát paypalon keresztüli fizetésre is tudják használni. Magyar paypallal elvileg ezt sem lehet.
Hát sok itt a kérdőjel. Nekem a neked írt levél első mondata is külön izgi, tekintve, hogy tudniuk kéne, hogy a magyar account mit enged és mit nem. Ebből következően az egy szimpla félretájékoztatás, hogy hozzá kellett volna tudnod adni a Revolut számlát.
-
Topikgazda
Nem kell a PayPal-al semmit sem rendezni, nem bank.
És keverik a dolgokat, a pénzkiküldési bankszámlaszám megadása vagy finanszírozási forrás bankszámlaszám hozzárendelése eltérő dolog, itt a lényeg:
A SEPA az Európai Közösség és az európai bankszektor kezdeményezése, amelynek célja, hogy hatékonyabban lehessen tranzakciókat lebonyolítani az Európai Unión belül. Amennyiben az Ön bejegyzett lakhelye Cipruson, Észtországban, Görögországban, Írországban, Lettországban, Litvániában, Máltán, Szlovákiában vagy Szlovéniában található, és bankszámlát regisztrál a PayPalnél, vagy először használ egy új bankszámlát finanszírozási forrásként, azzal a PayPalnek SEPA közvetlen beszedési megbízást ad. Ha a folyamatos engedélyhez SEPA közvetlen beszedési megbízást használ:
A megbízáshoz, valamint a megbízási hivatkozási számhoz (angolul MRN) bármikor hozzáférhet a PayPal-számláján, ahol visszavonhatja és módosíthatja a megbízást a jövőbeli tranzakciókra vonatkozóan. A PayPal tájékoztatni fogja Önt a SEPA Közvetlen Terheléses befizetés összegéről, valamint arról az időintervallumról, amelyen belül a PayPal le fogja vonni a kérdéses összeget a bankszámláról a vásárlás visszaigazolásával együtt. Amennyiben az eredeti befizetés visszavonása miatt a PayPal újból elküld egy SEPA közvetlen beszedési kérést, az újbóli igény benyújtása előtt nem biztosítunk (további) információkat az összegről és az időintervallumról. a bank szerződési feltételeinek megfelelően a SEPA Közvetlen Terheléses befizetés lebonyolításának dátumától számított 8 héten belül bármikor visszatérítést kérhet a banktól.És még egy dolog
PayPal-egyenleg birtoklása és használata
A számláján tárolt pénzre nem kap kamatot vagy egyéb hozadékot.Ennek oka, hogy a számláján tárolt pénz elektronikus pénz és az európai törvények tiltják a kamatfizetést az elektronikus pénzre.Továbbá, az elektronikus pénz nem egy betét vagy befektetés a Luxemburgi jog alapján, így a Conseil des Protection des Deposants et des Investisseurs által működtetett Luxemburgi betétbiztosítás és befektetői kártalanítási rendszerek nem védik meg.
No ezért sem tárolunk pénzt a PayPal egyenlegen hanem csak fizetünk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Lajtorja #41078 üzenetére
Itt olvasható a PayPal Felhasználói Megállapodása ami ránk vonatkozik, a görögöké egy kicsit más.
Magyar viszonylatba a bankszámlaszám a pénzleemlése részhez kapcsolódik:
Pénz leemelése
Ha rendelkezik PayPal-egyenleggel, leemelhet tetszés szerinti összeget a PayPal-számlájához társított, kijelölt finanszírozási forrására, amikor a PayPal ezt engedélyezi. Ez magában foglalhatja bankszámláját vagy bank- és hitelkártyáját, attól függően, hogy melyik országban van a PayPal-számlája.
Amikor arra utasít minket, hogy emeljünk le bármilyen összeget PayPal-egyenlegéről a felhasználói megállapodásnak megfelelően, mi a következőt tesszük:
- az elektronikus pénzt pénzre váltjuk, melyet a kijelölt finanszírozási forrására utalunk; és
- utasítjuk saját bankunkat, hogy utalja át a pénzt az Ön kijelölt finanszírozási forrására. -
Mexildos
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy hozzáadtam egy új kártyát a Paypalhoz. A 400 Ft-os levonásnál lesz utalási megjegyzésben a négy számjegyű kód? Ezt, hogyan láthatom legelőbb? Mikor az OTP lekönyveli?
-
Topikgazda
válasz Mexildos #41083 üzenetére
Igen akkor fogod látni. De mivel a pénz kiküldési limitek eltörlése függ ezzel össze, a vásárlást nem befolyásolja, arra már használhatod.
Van amikor a banki sms tartalmazza és beírható de ez akkor még ténylegesen nincs elutalva ezért a visszatérítése nem a PayPal egyenlegre fog történni, hanem a kártya mögötti számlára. Én azt javaslom hogy célszerűbb megvárni amíg a rendes útvonalon fut ez végig. Azt nem tudom hogy az OTP könyvelése ezen a hosszú hétvégén miként fog működni, de ha sürgősen kellene a pénz, akkor hétfő előtt 21000 Ft az kiküldhető akkor is ha nem lenne kártya. Legkésőbb hétfőn meg szerintem könyvelve lesz[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mexildos #41085 üzenetére
Mi a nagyobb érték, mert más is dolog is befolyásolja a vásárlást és természetesen a banki dolgok is.
Van ez a A fiókra érvényes limitek megtekintése link, ha erre kattintasz és nem ír ki limitet (visszajön a főoldal), akkor nincs limit, vagy kiírja a kb. 800K-s limited van. Értelemszerűen a kártya banki vásárlási limitnek is felette kell lenni a fizetendő összegnek.
Valamint ha nem tetted volna meg akkor állítsd át a devizaváltást a bankodra. Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva[ Szerkesztve ]
-
ElektrikusDE
senior tag
Sziasztok!
Most akartam írni egy terjedelmes posztot egy PayPal-los vásárlási problémáról, de szerencsére megnéztem bankomnál is a tranzakciós adatokat.
Így kiderült hogy még én jártam jól...
Ugyanis nem volt elegendő pénz a forintos bankkártyámon és ezért hozzátettem a fiókomhoz egy RON-nos bankkártyát utólag arra gondoltam hogy lehet hogy ebben az esetben 2x konvertál. (RON-HUF, HUF-EUR)
Szerencsére nem, a RON-nos bankkártyáról talán még kevesebbe is került a vásárlás mintha a forintosról tettem volna... (természetesen beállítottam hogy a MasterCard váltson)
Ui:
Mintha itt régen nem a Bankos váltás lett volna, mert nekem a MasterCardot írta váltónak...
Bankomnál több lett volna.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
cocka
veterán
Utolsó üzenet, amit ma kaptam, de megintcsak nem tudok hova tenni:
if it is a physical bank, you should be able to add it to your account. As previously explained, we don't allow virtual banks (Payoneer, Transferwise etc) . I understand our security system is still blocking the registration of your Bank. On review of your account it shows some unusual log ins. I advise you to switch off VPN/prxy. Also if your computer is connected to a USA network, this could also trigger the security system.
I can sense you are frustrated so please upload a copy of the Bank Statement for further review.
www.paypal.com/va/uploadstatementKüldjek nekik számlakivonatot. Minek?
Itt a kör lehet, hogy bezárul és az accountot is bezárom, mert elegem van ebből a szarakodásból. Meg hozzáteszem nagyon rég nem fizettem már paypallal szóval. Miután az ebay sima kártyás fizetést is lehetővé tesz, lehet hogy inkább azt fogom használni.
Meg én elhiszem, hogy nálad (V/) működik és használod, de ez másokat nem segít a hozzáadásban.
-
Topikgazda
Nem csak nekem ment a dolog és nem csak én használom.
Írtam hogy nem hajlandók ennek az okát elárulni, még akkor sem ha logikusan le van írva hogy nincs olyan ok -ha csak nem utálják egymást- ami indokolná: we don't allow virtual banks (Payoneer, Transferwise etc) Persze egyik sem virtuális bank a kettő közül. -
Topikgazda
A pdf is papír alapú ha kinyomtatod, a bankok is úgy adnak. Mivel a banki kivonaton szerepel a Transferwise neve, hiába van ott az amerikai bank azonosítója, számlaszáma ezt nem fogadják el, ha tudsz a Community Federal Savings Banktól a nevedre és New York-i címedre szóló számlakivonatot kérni azt persze elfogadnák, és a számlaszámot is.
-
cocka
veterán
-
Topikgazda
Nem is azért írtam hogy felvegyék ezzel a bankkal a kapcsolatot, nem fogják elfogadni és nem tudsz regisztrálni sem ehhez a bankhoz, mert az USA tajszám kell nekik.
Te említetted a papíros dolgot, és arra válaszoltam hogy mi az amit biztos elfogadnak
De a PayPal nem ezt írta neked, lehet hogy ha látják hogy ezen a bankszámlán van normális forgalom esetleg átértékelik az álláspontjukat veled szemben.
Ha a számla hozzáadás blokkolást feloldják bármilyen számla a feltételek szerinti hozzáadható lesz, még a TW számlája is.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Én meg korábban azt írtam, hogy Írországból hívtak és közölték, hogy fel lett oldva, most már hozzáadhatom. Előtte még ugye küldtek security SMS-t is. Beírtam, megpróbáltam hozzáadni, megint nem fogadta el. Erre írta azt folyományként az írásos ügyfélszolgálat, hogy látják, hogy továbbra is tiltva van.
Tehát olyan, mintha próbálnád érkézeltetni, hogy mindig én vagyok a balfék.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Szóval, akkor tisztázzuk, hogy jól értem-e.
Küldjek nekik számlakivonatot, amin szerepel a számlaforgalmam, de hagyjam le róla a TW logót. OK, végül is talán kozmetikázható a TW pdf fájlja.
OK, feltöltöm. Nyilván nem fogják elfogadni. OKé, mi marad... hívogatás, amit egyszer már eljátszottam, ráadásul úgy, hogy ők hívtak (az ír ügyfélszolgálatnál amúgy sincs illetékesebb itt Európában, ha jól tudom), aztán közölték, hogy a blokkolás feloldva. Akkor most hazudtak vagy valamit félrehallottam?
De ugyanezt akkor előtte írásban is megerősítették, tehát annak írásos nyoma is van, hogy hívni fognak.
Tehát te mit lépnél a helyemben? Újrahívás vagy számlafeltöltés? Ha számlafeltöltés, akkor jó lesz a kozmetikázott?
Amúgy az a vicc, hogy a dollároson nincs is forgalom, mert nem dollárral fizetek külföldre, hanem vagy euróban vagy fontban.
A paypal meg tök üres.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Még egy harmadik jutott eszembe.
Amikor te felhívtad őket, tőled milyen adatokat kértek?
Ha jól emlékszem, mintha kérted volna őket, hogy adják hozzá a számládat. És ezt minden előzetes egyéb adat nélkül hozzá is adták vagy még kértek előtte valamit?
Mert azt én is beleírtam még a legelső üzenetembe, hogy adják hozzá a számlámat. Persze a TW-t módszeresen kihagytam. Egy árva kukkot nem írtam a TW-ről.
-
Topikgazda
Nem érzékeltettek semmit. Leírtam hogy ha feloldják akkor hozzálehet adni a bankszámlát. Egy betűt nem írtam ami rád vonatkozna.
Nem kell hozzá tőlük sms. Belépve a fiókba meg lehet tenni. Magyar fiók esetén még a számlamozgásos megerősítés sem kell hiszen nálunk se a magyar, se az USA számlaszám nem pénzforrás.
A rendszer akkor is blokkolja egy másik számla hozzáadást, ha az egy fizikailag is létező magyar bank számlaszáma, ekkor javasolt a telefonos megkeresés a blokkolás feloldásra.
Akkor is blokkolva van ha valki véletlenül kitörölte és később csak hozzászeretné adni., mert már volt egy szám.
Az pedig úgy működik ahogy leírtam.Változott a forintos számlaszámom és így lett a csere megoldva.
Ha valaki nem kér telefonos kódot és nem azt megadva keresi meg őket akkor az azonosításnak vannak más módszerei, akkor lehet hogy küldenek sms-t vagy valamit.
Itt sem rád vonatkoztatva írom. Általános megfogalmazás.Közölték veled hogy a Transferwise $-os számládat nem adhatod hozzá, akkor ez ennyi volt.
Nem adtam neked tanácsot, csak leírtam hogy az ő feltételeik szerint mit fogadhatnak el, amikor USA számlaszám lenne beírva, mivel neked ez nem áll rendelkezésre, így az egyébként már veled közölt feltételüket nem lehet felülírni.
Szóval én hagynám a csudába, ami nem megy azt nem kell erőltetni.Hozzáteszem nekem van és volt pénzmozgás $-ban mindkét helyen, de ilyen feltételt én nem láttam leírva sehol. Igaz a virtuális dolgot is csak válaszként, meg help szövegként láttam, a szerződési feltételek nem utalnak rá.
-
cocka
veterán
Nem kell hozzá tőlük sms. Belépve a fiókba meg lehet tenni.
Jó akkor rosszul fogalmaztam. Amikor Írországból hívott a csaj, közölte, hogy jelen hívásunkkor küldeni fog egy smst, amit még a hívás alatt megkapok és olvassam neki vissza.
Ha valaki nem kér telefonos kódot és nem azt megadva keresi meg őket akkor az azonosításnak vannak más módszerei, akkor lehet hogy küldenek sms-t vagy valamit.
OK, ehhez még csak annyit, hogy kizárólag írásban írtam nekik, hogy ne az legyen, hogy valamit félreértettem vagy hasonlók, ehhez képest megkapom Hadarik asszonyságot.
Hozzáteszem nekem van és volt pénzmozgás $-ban mindkét helyen,
És azt szabad esetleg megkérdezni, hogy ezt a bizonyos tw számlát mikor adtad hozzá? Nyilván év, hónap is elég vagy ha már arra se emlékszel, akkor kb... 1-2 éve, 5 éve, 10 éve, 15 éve?
Na hát nálam meg az van, hogy haver kapja a dollárt, de mivel szintén magyar account, gondoltam segítek neki úgy, hogy beregisztrálom a tw számlámat, aztán ő átküldi amennyit ki akar magának utaltatni (ugyebár ingyenes és azonnal megérkezik, mert személyek közti), kiutaltatom a twmre és onnan már akár kp.-ban is odaadhatom neki.
Mert ugye ha forintban akarja elkölteni, nemcsak várni kell a kiutalásra napokat, de még a szar árfolyamot se tudja elkerülni. És nyilván ugyanez a helyzet akkor is, ha történetesen fontban vagy euróban akar venni valamit a neten. Azért az durva, hogy 20 év alatt nem jutottak el addig, hogy rugalmasabb szolgáltatásokat nyújtsanak.
Megnéztem amúgy a bankkártyás oldalukat is:
Ha jól rémlik van 2 hitel- és 2 bankkártyájuk, amiből az egyik egy prepaid, aminek az oldala nálam be se jön. Amit enged kiválasztani, annak is az a vége, hogy nem vagyok jogosult. Szóval itt a kör bezárult. Pedig ez még lehetne a dollárosoknak egy opció, hogy hozzárendelnek egy nemzetközi kártyát, kiveszik kp.-ban vagy feltöltik Revolutra, Transferwise-ra és akkor nem bukunk annyit. De ez így egy vicc.Még egyetlen dolog jutott eszembe, hogy ha megszüntetem a mostani accountom és regisztrálok egy új personal accountot a meglévő nevemmel, akkor ott engedni fog dolgokat vagy ismét egy ilyen huzavonába torkollik az egész, mert akkor hagyom a francba? Annyi különbséggel, hogy nem lesz újranyitás, csak bezárás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...