- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doktor úr
tag
Sikerült frankón kizáródnom a Paypal-emből. Új telefonszámom van, a régi már nem él, és a Paypal a kétlépcsős azonosításkor a régire akar sms-t küldeni. Ha át akarom írni a számot, ahhoz be kell lépnem, ha emailt akarok nekik küldeni, ahhoz be kell lépnem, stb. de a kétlépcsős azonosítás nem enged semmi. Sakk-matt. Van tippetek, mit tudok tenni?
-
Topikgazda
válasz doktor úr #41655 üzenetére
El kell érni őket és ki kell kapcsoltatni a kétlépcsős azonosítást. Számcsere előtt kellett volna leállítani.
Ha szoktál neten vásárolni és vannak eltárolva adataid ott is célszerű cserélni.
Most elég nehéz elérni őket, de itt próbálhatod ahogy le van írva.
Magyar idő szerint 09:00-17:30 munkanap, 00353 1 436 9111
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám: 1 777 7944 de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sziasztok
Paypal nem fogadja el a címigazolást, már több mint 1 hónapja megy a levelezés velük. Ma újra ez jött vissza.
"A megadott címet igazoló dokumentumról hiányzik a logó vagy lábléc. Kérjük, töltsön fel egy új dokumentumot, amelyen van logó vagy lábléc."
Ez pontosan milyen logó akar lenni? Egy kisebb takarékról van szó ahol vezetve van az adott folyószámla. És a havi kivonatot amit le lehet tölteni nincs semmilyen logó.
Illetve a láblécnek mit kellene tartalmaznia?
Egy havi kivonat kompletten be lett szkennelve és el lett nekik küldve, de csak ez jön vissza. Mi a francot lehetne tenni? Megkapták a személyit meg a lakcímkártyát is szkennelve a kivonat mellett, de semmi.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Topikgazda
válasz jozsi252 #41657 üzenetére
A kivonaton nincs rajta céges címzésük? De lakcímet igazolni vagy a lakcímkártyával és/vagy a nevedre és címedre szóló valamelyik közüzemi számlával kell. A bankszámla kivonat a bankszámlaszámot és/vagy a bankkártya tulajdonlást igazolja.
A lakcímkártyát meg kell magyarázni, mert más országokban nincs ilyen, nem ehhez vannak szokva.[ Szerkesztve ]
-
veterán
De rajta van a céges címzés, de nem elég nekik. Illetve a lakcímkártya valamint személyi igazolvány mindkettő oldala be lett szkennelve és el lett nekik küldve, de azt sem fogadták el. Holnap a takarékot felhívjuk hogy esetleg valami úton módon tudnának-e segíteni valami hivatalos igazolással a részükről.
De ezt a láblécet se értem. Annak pontosan mit kell tartalmaznia? A fejléc az meg van okés, de a lábléc?iPhone 13 Pro Max
-
Topikgazda
-
horvotto
újonc
válasz germinator66 #41654 üzenetére
ok
-
Oliverda
félisten
A Paypal elkezd pénzt felszámolni az inaktív számlák után
Angliában 12 font, az eurós országokban 12 euró, a cseheknél 300 korona. Itthon gondolom, 4000 forinttal vagy a körüli összeggel fogják megrövidíteni a gyanútlan felhasználókat. Pofátlan banda!
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz Oliverda #41663 üzenetére
Megkaptuk a hivatalos értesítést és a honlapjukon is olvasható, változtak a piaci feltételek az elmúlt időszakban úgy márciustól.
Értesítés a PayPal Szerződések módosításáról
Megjelenés dátuma: 2020. szeptember 29.
Kérjük, olvassa el ezt a dokumentumot.
Módosítjuk az Ön és a PayPal kapcsolatát szabályozó jogi megállapodásokat.
Javasoljuk, hogy alaposan tekintse át az alábbi értesítéseket, hogy megismerje a közeljövőben bekövetkező változásokat.
Nincs további teendője, mivel a módosítások automatikusan érvénybe lépnek 2020. december 16.
Ha inkább elutasítaná ezeket a módosításokat, és megszüntetné a számláját, akkor ezt 2020. december 16. előtt további díj felszámítása nélkül megteheti.Egyéb jogi fogalmak – Jogaink – Inaktivitási díj
A legalább 12 egymást követő hónapig inaktív számlák esetén bevezetjük az inaktivitási díj fogalmát.
MEGJEGYZÉS: Ez a rendelkezés nem vonatkozik a PayPal Írországban bejegyzett felhasználóira és a Magyarországon regisztrált egyéni számlákra.A3.13. Inaktív PayPal-számlák
Létrehoztunk egy új, A3.13-as szakaszt, amely az újonnan bevezetett inaktivitási díjjal foglalkozik.Inaktív számlák
Ha PayPal-számlája legalább 12 egymást követő hónapig inaktív, akkor előfordulhat, hogy éves inaktivitási díjat számítunk fel. Az inaktív számla azt jelenti, hogy Ön nem jelentkezett be PayPal-számlájára, illetve más módon sem használta fel PayPal-számláját pénz küldésére, fogadására vagy felvételére.
Ez a rendelkezés és az inaktivitási díj az ír regisztrált felhasználókra és a Magyarországon regisztrált egyéni számlákra nem érvényes.Ahogy az eredeti cikk is írja a megoldást: be kell néha lépni és egy kis pénzt mozgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Ahha, akkor még nem vonatkozik a magyar felhasználókra.
"Ahogy az eredeti cikk is írja a megoldást: be kell néha lépni és egy kis pénzt mozgatni."
Nem életszerű, hogy aki 2 évente vásárol valamit eBay-en, az ütemszerűen nekiáll pénzt mozgatni csak azért, hogy ne húzza le arcátlanul a PayPal. Ezt szerintem még te sem gondolhatod komolyan.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz Oliverda #41665 üzenetére
Az eredeti javaslatot Gareth Davies tette, neki is meg lehet említeni hogy helytelen.
Solution?
Log into your account before December 16th 2020.Emlékeztetni szeretnélek rá hogy csak üzleti fiókokra vonatkozik nálunk és ott nem jellemző hogy 12 hónapon keresztül egyszer sem használná.
A 2 évente vásárló üzleti fiók sem igazán létező kategória. Jellemzően az eladóknak, cégeknek, vállalkozásoknak van PayPal üzleti fiókja.Ha nem megfelelő az én javaslatom akkor marad a PayPal javaslatának elfogadása:
Ha inkább elutasítaná ezeket a módosításokat, és megszüntetné a számláját, akkor ezt 2020. december 16. előtt további díj felszámítása nélkül megteheti.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Az egyenleg 0, törölted a kártya és bankszámla adatokat és ha volt akkor állítsd le a belépési védelmet.
Ha ezek megvoltak akkor próbáld meg később a lezárást elindítani, de előtte biztonság kedvéért töröld a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat.
Lehet hogy most sokan próbálják lezárni, pedig december 16-ig ráér.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Arról egyébként tudsz valami infót mondani, hogy a bezsákolt személyes adatokkal mi lesz a lezárt számlát követően? Törlik, vagy külön követelni kell? Lezárás előtt próbáltam törölni pl. a telefonszámokat, de nincs ilyen opció. Címet átírtam kamura, bár sok értelme nem hiszem, hogy volt, mivel szinte biztos, hogy a korábbi címet is logolták már.
Kártyát direkt nem rendeltem hozzá, de nem szeretném, ha egyéb adataim is ott maradnának valahol.A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
A törvényben előírt ideig archívként tárolják és azután törlik, nem kell külön kérni. A pénzügyi szolgáltatókra vannak más előírások az adatokkal kapcsolatban.
Egy telefonszám kell hogy maradjon, de egy otthoni vezetékes szám is jó, el is lehet a számot "téveszteni", bár az előbb említett PSD2 megerősítés gondolom már megvolt.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Igen, ez felmerült, de be sem tudtam lépni a régi számommal, ami már nem él, meg kellett adjam az újat, különben törölni sem tudtam volna az acc.-ot. Aztán törölni akartam a régi számokat is, meg az újat is, de egyiket sem engedte, nincs is ilyen opció, csak módosítani lehet. Azt hiszem, épp ideje volt lelépni onnan ilyen hozzáállással.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
Az gond hogy a hivatkozott PSD2 miatt is kell egy szám ami maradjon, de ahogy írtam megoldható, az elsődleges számok megőrzendők a többi törölhető, viszont ha van vezetékes (otthoni) akkor már két elsődleges marad, nem egy szám. PSD nélkül minden könnyebb volt.
[ Szerkesztve ]
-
vesir
tag
Hozzáadtam egy másikat, meg is történt a hitelesítés, de továbbra sem engedi törölni a fiókot. Bármi egyéb ötlet, hogy miért lehet ez?
Közben írtam is nekik, várom, hogy válaszoljanak.Szerk.:
"ha megjegyezné, de nálam nem tette, akkor legfeljebb a hitelesítés után eltávolítod" Hogyan törölheten a most hozzáadott mobilszámot? Mert ugye ahhoz egy másikat hozzá kell adnom. Elfogad olyat is ami már nem él?[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Szerintem ez egy lesz a PayPal néhány tucat kamu hibaüzenetei közül, amelyek pusztán arra szolgálnak, hogy a felhasználók ne tudják rendeltetésszerűen használni a szolgáltatást, így húzva le még több pénzt róluk. Kíváncsi vagyok, mit fog rá lépni az ügyfélszolgálat, na meg mikor...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
vesir
tag
Se a 00353 1 436 9111, se a 061 777 7944 telefonszámon nem tudnak embert kapcsolni a COVID-ra hivatkozva, mondja a gép. A német ügyfélszolgálaton (+49 69 945189832) pedig nem tudtak olyan embert kapcsolni, aki tudna angolul (!), én meg nem tudok németül, ezért segített valaki, aki tud németül és azt mondták neki, hogy azért nem lehet zárni az accountom, mert nem volt anno hitelesítve a személyazonosságom (csak létrehoztam az accountot, hozzáadtam az akkori címem de nem csináltam vele semmi mást), nem adtam meg bankszámlát, se bankkártyát. Ez mégis milyen szabályzat, miszerint CSAK AKKOR ZÁRHATÓ A FIÓK HA ELŐBB HOZZÁADOM A BANKKÁRTYÁMAT ÉS HITELESÍTEM MAGAM?! Mindezt ráadásul látatlanba mondta, mert nem adtam meg neki az e-mail címem, sem egyebet, ami alapján be tudta volna azonosítani a fiókomat. Tehát csak a félrebeszélés ment, nem jutottunk előrébb. Az üzenetre is csak annyi választ kaptam, hogy "To solve this issue please contact us via phone or messenger." Köszönöm, tehát lényegében ez a probléma megoldhatatlan, nem lehet olyan accountot zárni, ami nem lett validálva?!
-
Topikgazda
Múlt héten 9 óra után még el lehetett érni a magyar számon őket.
Ha ezt mondták akkor ezt kellene tenned a német fiók esetén bankszámla is lehet fizetőeszköz, lehet hogy máshogy kezelik ezeket a fiókokat mint a magyarokat. Hozzáadsz egy bankkártyát ahogy kell, hitelesíted aztán pár nappal később eltávolítod és kezdeményezed a lezárást.
De gondold át, ha a december 16-tól élő inaktivitási díj az oka, akkor ha történik pénzmozgás a fiókban akkor csak 12 hónapon múlva merül fel ez újból, feltéve ha közben nem lesz aktivitásod. Persze kérhetik a személyazonosság és a német cím igazolását közben.
De tavasszal is lesz olyan szerződés módosítás amikor fel lehet mondani mert nem fogadod el és akkor is felmondható.[ Szerkesztve ]
-
vesir
tag
Ennyi leírást találtam az oldalukon (https://www.paypal.com/de/smarthelp/contact-us):
Sometimes a PayPal account can't be closed immediately if:
- there are pending payments (ilyen nincs)
- there are outstanding disputes, claims, or chargebacks. (ilyen sincs)
- the account is limited. (akkor ez lenne?)Ezek alapján az én accountom limited, mivel nem validáltam anno?
-
vesir
tag
-
Vesa
veterán
Szerintem ezt már sehol. Amikor új TOS van, akkor X idő szokott lenni arra, hogy kifogással élj. Ha nem éltél vele, akkor automatikusan elfogadottnak minősül. Innentől úgy tudsz kiszállni, ha törlöd az accountot (amit ugye Te nem tudsz megtenni).
Én a helyedben annak járnék utána, hogy a nem validált számlát hogyan lehet törölni, illetve, ha csak úgy lehetne, hogy kártyát/számlát kell hozzáadni amit nem szeretnél, akkor pedig annak, hogy ilyen esetben kitől akarnak inaktivitás díjat levonni? HIszen a nem validált számla, ha nem törölhető a szükséges adatok megléte nélkül, akkor terhelni sem lehet rá semmit, sehol. Tehát no problem, kenjék a hajukra. Elvileg. Angol nyelvterületű supportokat kell megpróbálni és rákérdezni erre.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
vesir
tag
Sajnos igen, rányomva simán a https://www.paypal.com/myaccount/settings/ oldalra visz.
#41687 Vesa
Igen, ebbe én is belegondoltam, nem lesz kin behajtaniuk, csak akkor is zavar, hogy nem tudom törölni és ezáltal a TOS-t se tudom elutasítani.
Köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Azért egy kérdést ezügyben eressz meg feljük, konkrétan rákérdezve, hogy ilyen esetben mi van az inaktivitási díjjal? És legyél felháborodva, hogy neked erre nincs időd, hogy napok óta ilyesmivel kell foglalkoznod. Az segíteni szokott...
A tudomány a valóság költészete!
-
Oliverda
félisten
Igen. Ezt épp azért lépik meg, hogy a fiókban felejtett pénzt szépen lassan leszipkázhassák, ha valaki csak nagyon ritkán, vagy már egyáltalán nem használja a fiókot, isten ne adja elhunyt. Vélhetően szép számmal vannak ilyenek, amit a PP-nál pontosan tudnak. Ezzel egyébként elsősorban olyan országokban zsákolhatnak szép summát, ahol egy ideje instant fel lehet tölteni kártyáról az egyenleget, vagyis nálunk pont nem. Ettől függetlenül szerintem csak idő kérdésre és itt is bevezetik az egységesség jegyében.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Nektek rendesen betölt a https://www.paypal.com/buttons/ oldal?
Nekem napok, hetek óta semmi, csak egy fehér blank page. 3 böngészőben próbáltam + inkognitó módban is. Egy barátomnak szintén nem tölt be semmi.Az ügyfélszolgálattal vagyok levélkapcsolatban, de szerintük nálunk minden rendben technikailag. Nem tudom, mi lehet a gond
-
RoSSo3
senior tag
Köszönöm a tippeket!
Amit eddig próbáltam:
- Chrome (legfrissebb verzió)
- Firefox: megtettem, amit javasoltál V/, frissítéettem, kitöröltem minden böngészőadatot, gyorsítósávot
- EdgeIlletve Chrome-nál még inkognitót is kipróbáltam, de semmi eredmény. Egyszerűen nem tölt be semmi, csak egy nagy fehérség. Még csak hibaüzenet sincs, hogy lap nem megjeleníthető vagy ilyesmi.
Ismerősömnek szintén ez van.
Most megpróbáltam bejelentkezés nélkül, mobilos (android) Chrome böngészőből. Megjeleníti a lapot.
Bejelentkeztem, hogy létre is tudjak hozni gombot - majd eszközök -> PayPal gombok, és megint fehér... Nem értem
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!