- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Friss játékmenet videón a The Alters
gp Aki kipróbálná a játékot, annak jó hír, hogy PC-n elérhető lett a publikus demó.
-
Ilyen lesz a CMF Phone 1
ma Intenzív narancs színben és extra lehetőségeket kínáló hátlappal várható a Nothing almárkájának első modellje.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
válasz ArthurShelby #79484 üzenetére
Az emissziós normákkal szoktak játszani. Azaz lehet hogy nem fog megfelelni a karosanyag kibocsajtas a tuning után, de a motor élettartamát érdemben nem befolyásolja pár lóerő.
Én ültem mar pad nélkül módosított kocsiban es eg es fold volt a különbség. Oda tette dieselnél a nyomatékot ahova kertuk.
Nekem x18xe1 blokkom van ami nagyon csökkentett teljesitmenyu. Nekem simán megér 40-50ezret egy pad nélküli beallitas amivel no a teljesítmény es csökken a fogyasztás. A pados méres lenne a legtisztabb ez ok, de akkor is erzem ha jobb lett, ha nincs róla papirom. Es en jó ismeroson keresztül mennek ahol az átverés esélye nulla. Előtte pedig mint írtam mar ültem egy vakon átírt movanoba aminek 1000km alatt szepen ki is jött 1 literrel kevesebb fogyasztás es érezhető nyomaték növekedés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen