- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Luck Dragon #82946 üzenetére
Hungaroringen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Wiz Khalifa
addikt
LaciCRM:
Ma bütyköltem ezt-azt a kocsin. Nem piros volt a gép régen. Ilyen ezüst. Én néztem be. A motorháztető volt csak piros régen. Azt nem tudom mi miatt cserélte az előző tulaj/tulajok de nem törés miatt ugyanis a zárhídtól kezdve minden nyúlvány gyári nem huplis stb... és a zárhíd is gyári ezüst illetve minden gyárilag felrakott matrica (pl klímás matrica stb...) is sértetlen.
És ma jobban megnéztem a két sárvédő ívet. A fotón tűnt olyan vészesnek meg akkor mert koszos volt. Ma letakarítva stb.. egyáltalán nem vészes. Én magam ki tudom javítani még. Persze jövőre egy szakival átcsapatom a két ívet hogy biztos fasza legyen.
Smoke some weed nigga!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #82959 üzenetére
Hosszú távon az lenne a legjobb, ha nem kellene hegeszteni, hanem ki tudnátok csiszolni fémig átlyukadás nélkül. Ha varrat van, ott már könnyebben megindul a korrózió, és nem is olyan erős szvsz
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #82959 üzenetére
Matrica nálam is sértetlen, pedig a jobb első lámpa új, a hűtő szintén + a gépháztető is volt fújva.
Fogalmam nincs, hogy csinálták.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #82961 üzenetére
A legdurvább Sony matricákat is 2 perc alatt szedtem le fénykoromban a PS-ekről és úgy takkeroltuk a gépeket. Azt se hitte el senki.
Nincs lehetetlen, csak olyan, hogy nem elég precíz munka. Nyugodtan ki merem jelenteni, hogy kellő precizitással akármilyen kuka autót is úgy rendbe lehet hozni, hogy nagyon tudnod kell mit keress, hogy észrevedd.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz molnarpeter #82963 üzenetére
Akár. Amikor olyan szinten megy a javítás, hogy szakember is kamillázik, akkor nincs vele gondom. Jellemzően azért nem ez történik. Sajnos.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz MunezXBK #82967 üzenetére
Ha magadnak kell és maximalista vagy akkor matricát pótolsz és megveszed újba. Ha gonosz vagy és eladásra megy a kocsi akkor keresni kell egy bontós darabot amin korban kb. stimmel az állapota és azt ragacseltávolítózni aztán mehet a szike meg a 65 fok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz molnarpeter #82960 üzenetére
Szerencsére ezt nem kell vágni. Eddig úgy láttam sokkal rosszabb. De ma kiderült hogy nem hanem még csak kezdetleges rozsda. Egy kis csiszolás, egy kis Korant, még egy kis igazítás, alapozás, és már festhetem is be azt a részt.
(#82961) MunezXBK:
Nálam az a jó hogy ha egy kicsit is ütközik valaki egy ilyen kocsival hogy a zárhíd pl érintetlen marad de a motorház, lámpák, lökös kap akkor az első toronynál a kasztni megreped. Ez egy típusbetegsége is ennek a kocsinak hogy ha leültetik de nem kerülik a kátyúkat meg nem tesznek be merevítőt akkor megreped az egész fala.És mivel ennek se híre se hamva ezért én nekem szent meggyőződésem hogy ez még nem kapott. Meg a szegecsen látni ami az adattáblát tartja ami pl az alvázszámom is rajta van hogy igen rég óta ott van.
Smoke some weed nigga!
-
TFSi
őstag
válasz #45553408 #82958 üzenetére
Szeretem az Opelt, volt F-esem is, különösebb gond nélkül. Jelenleg J GTC 1.6T-t hajtok. Ez utóbbinak a hibalistája olyan hosszú, hogy ezután tuti japán következik. A K-ről és az új Insigniáról kevés infóm van, de azok sem túl jók. Rossz összeszerelés, nyöszörgő beltér, motorcsere (1.4 SIDI), a súlycsökkentés miatt kevésbé masszív anyagok. Mindezek ellenére a teszteken nagyon jók.
Hibalistám egy 62e-t futott J GTC-vel:
- Fékjeladó (6X), vákuumcsővel (3X) cserélve (új korától - emiatt peren gondolkodtam)
- Fékcsövek kompletten
- Fékszervó csere (nagy nehezen a gyári mérnök ajánlására, most talán megszűnt a fékhiba)
- Termosztát csere (45e km-nél)
- Hibás hűtővíztartály (43e km-nél)
- Jelenleg a kettős-tömegű kezd hangokat halltani, ami abszurd.Az autó megkímélt, pl. 6-10.000 km egy olajcsere és légszűrő intervallum (félévente- 50% városi használat miatt). 50.e-nél önszorgalomból váltóolajcsere is volt. Konstans 100-as benzint kap és csak akkor hajtom, ha meleg az olaj (nem csak a hűtővíz).
Kiváló kocsi lenne, ha nem a válság közepén, egy csődközeli állapotban lévő gyártó fejlesztette volna ki.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
AMD Power
titán
A mostani F a vilag egyik legjobb autoja. Foleg ami nekem van. A kovetkezo autom kicsit komolyabb lesz. Ugy erzem lassan 36 evesen megerdenlek egy komolyabb gepet. De Japan lesz az biztos. Toyota vagy Suzuki. De a Toyotta fele huzz a szivem. Vagy Corolla vagy Auris.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TFSi
őstag
válasz AMD Power #82971 üzenetére
Azért az túlzás, hogy a legjobb. Gyenge volt (1.4 NZ), kényelmetlen, imbolygó, buta futóművel, alultervezett fékekkel, egy régi korszak, egyszerű gyermeke, hozzá képest a G is más világ. A GTC előtt TwinTop-ban gondolkodtam, lehet azt kellett volna megvennem.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
TFSi
őstag
válasz AMD Power #82973 üzenetére
1.6 16V-től felfelé akkoriban persze. A német importautók minősége, összeszerelése és a Classic néven forgalmazott fapadoké ég és föld volt. A hírhedt ECOTEC probléma elvileg 2000km-en belüli első olajcserével és max. 10-15.000-res periódussal nem létező dolog volt.
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenki!
Aki cserélte már a gyári hangszórókat valami jobb fajtára F Karavánban hátul, hogyan passzította be? Elég kicsi a hely, a gyári ki is van emelve, nem tudom, van-e olyan hangszóró, ami szerkesztés nélkül belemenne...
Ha van, szívesen fogadok típusokat. 4x50W fejegységről hajtható kellene, erősítő nincs nekem.Köszönöm a segítséget előre is.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
TFSi
őstag
válasz #45553408 #82975 üzenetére
A MaxxMotion Diesel és a 100plus Swechatból jön. Én jelenleg a MOL EVO 100 Plus-t nyomatom bele, semmi különbséget nem érzek OMV, MOL és Auchan 98 között. Ez utóbbi nekem kellemes meglepetés volt. Az áruház oladlán elérhető az üzemanyag-ellenőrző lap, és általában 99 oktános a 98-as..
Szépeket léphet a 150LE-s CDTi, jó egészséget kívánok hozzá! Szerencsére nem J...
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Zsolt!!
aktív tag
-
toth_janika
őstag
Sziasztok!
Gondolkodok egy Astra H twintop vásárlásán. Elsősorban 1.8T érdekelne, de most van 1.9 cdti is "jóárasítva". Mit gondoltok a cdti-ről? Elsősorban városban mászkálnék vele, tehát nem ingáznék.
Szerk.: A kommentem lényege, hogy "féljek-e" a dízeltől vagy ne...[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Sukta 95
tag
válasz toth_janika #82982 üzenetére
Városba dízel? Sztem te is tudod a választ.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz toth_janika #82982 üzenetére
Félj. Városi használatra a turbótól is.
-
Petyyyyy
addikt
válasz toth_janika #82982 üzenetére
Szűrd ki herr Bodrik hozzászólásait, épp most írt róla beszámolót.
Nem városba való az 1.9 CDTI, oda az 1.6 benzin kell.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
TFSi
őstag
válasz toth_janika #82982 üzenetére
Ha 1.6T-t (Turbo ECOTEC) szerettél volna írni, nekem olyan van, de J-ben. Hengerenkénti befecskendezős, viszonylag sokat fogyaszt (átlag kb. 8-9 l), szereti a 98+ oktánt és szerencsére nem eszi az olajat. A sima H-ban legendásan jól megy, a nehezebb TwinTopban sem rossz azért. Kabrióba benzinmotor való.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
toth_janika
őstag
És @Sukta, molnarpeter, Pety!
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Utána fogok olvasni a nevezett kolléga kommentjeinek
Egyébként 1.8 turbós (2006-2007) kiviteleket nézegetek.Kisebb motorral nem igazán találok hahu-n ilyen autót.
Szerk.: Csak jobban körbe kellett volna nézniEgyébként mikor lenne érdemes dízelben gondolkodnom?
@ Feenyx:
Köszönöm. Akkor 1.8-ban nincs turbós...!Akkor bővítem a kérdést: Turbós vagy szívó
[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Feenyx
aktív tag
válasz toth_janika #82982 üzenetére
Hello!
1.8T nincs, 1.6T és 2.0T van csak. Az 1.8-ból csak a 140 lovas sima szívó van még (a régebbi 1.8-at nem tudom szerelték-e ebbe) Csatlakoznék az előttem szólókhoz, városba benzinest
-
molnarpeter
nagyúr
válasz toth_janika #82987 üzenetére
Ha egyszerre, két indítás közt 20-30 km-t mész legalább Lehetőleg nem városban, inkább egyenletes sebességgel.
-
Szada85
aktív tag
válasz toth_janika #82987 üzenetére
A dízel akkor jó igazán, ha sokat mész vele éves szinten, és egyszerre is sokat, tehát hosszabb utakon. Városba nehezebben éri el az üzemi hőfokot, az jobban gyilkolja. A sok rövidtávozást a turbós benzines se szereti, néha azt is meg kell járatni, de a dizelnél egy fokkal jobban tűri.
Ha tényleg állandó városozásra vennéd, városon belüli rövid távos mászkálásra, gyakori indítgatásokra, akkor én is egy 1.8 szívó benzines, 140 lovast javasolnék.
Ha kell néha a boogie, és a pénztárcát se rángatja meg egy esetenkénti 5 számjegyes szerviz, akkor esetleg egy 2 literes turbós is mókás lehet, de az nyilván bonyolultabb technika, ami drágább lehet a javításoknál. -
toth_janika
őstag
válasz #45553408 #82990 üzenetére
@ molnarpeter és Szada85:
Nagyon köszönöm.Közben beszélgettünk Párommal is, és összeszedtük, hogy mire használnánk egy autót, hogy Nektek is pontosabb képetek lehessen.
Elsősorban hétvégén túrázni mennénk vele. Elsősorban Magyarországon (Visegrád, Esztergom, Eger, Szeged, stb. Nagy a család és szeretszét van ) Néha (évente 1x, 2x) Horvátország (ott élnek barátok mindig hozzájuk járunk nyaralni). Budapesten belül heti 1-2x munkába járás, 2 hetente egy-egy teszkózás.
Nagy vonalakban ez lenne a használati szokások listája. (Tudom egy kicsit más, mint ahonnan indultam).Így is 1.6, 1.8? Jól gondolkodok? Vagy mást ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz toth_janika #82992 üzenetére
Milyen gyakori hétvégi túrákkal lehet számolni? 2 hetente, vagy legalább havonta (télen is) ha van, akkor belefér a dízel is.
-
toth_janika
őstag
válasz molnarpeter #82993 üzenetére
Igen, hetente mennénk, mert a család igényli. Télen, a csúszás, meg a hó és latyak miatt, biztos, hogy ritkábban, de havonta akkor is járkálnánk.
Szerk.: De, ha már itt vagyunk, a szerviz költségek a dízelnél nagyobbak? Vagy ezt nem lehet ilyen egyértelműen kijelenteni?[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Sanki
addikt
Ezen írás alapján meghatároztam, hogy a kocsimban delphi fűtés/szellőzés van.
Rendelném a pollenszűrőt, a fenti alapján akkor vásárolnék is. Kérdésem, hogy érdemes tovább bontani vagy nyugodt lehetek és lehet rendelni a delphi-t?
[burkolat rögzítése]Ahogy nézem kauffer-en elég jók az árak.
Szerk.: kép javítva, rosszat töltöttem fel.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz toth_janika #82994 üzenetére
Éves km mennyi lenne? Számold ki, mennyit spórolnál rajta, és milyen hosszan tartanád meg. Ha Bp a város, akkor szmogriadó miatt csak a benzin. Dízel esetén szívósort vásárláskor érdemes felújíttatni (ha keverem, többiek kijavítanak ), kuplung szettre, befecskendező felújításra, turbóra kell pluszban tartalékolni, illetve ha részecskeszűrős a konkrét példány, annak a tisztítása szükséges lehet majd egyszer (bár lehet rá vigyázni, nagy mértékben kitolható).
-
toth_janika
őstag
válasz molnarpeter #82996 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat!
Megfogadom őket, számolgatok, és, ha lesznek konkrét tervek, számok, kiszemelt példányok, akkor jelentkezemFlickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Wiz Khalifa
addikt
Hétvégi nagytakarítás is meg volt.
Igazából nem emiatt szedtem szét az utasteret hanem hogy az előző tulaj által betett piros led szalagokat amiket az ülés alá tett kiszedjem. Első képen még a vezetékkelést látni is.
De majd még nyáron szét fogom egyszer jobban bombázni a kocsi belsejét mert mint kiderült tényleg lyukas a fűtőradim. Ahogy a múlthéten bekapcsoltam a fűtést közepes fokozatra egyből előjött. A szőnyeg elöl nedves mind két oldalt. Tehát majd ha kicseréltetem a fűtő radit akkor utána minden kárpitot kiszedek hogy meglessem az alvázon kell-e valamit csinálni hogy elejét vegyem a rohadásnak.
Smoke some weed nigga!
-
pistike666
csendes tag
Hello mindenkinek!
Astra G-nél (classic II - Z14XEP) merrefelé kellene keresni a klíma kondenzvíz kivezetőcsövet?
Köszi előre is.
-
Tikakukac
titán
Basszus, pedig még majdnem hónapra is egyforma a 2 kocsi, ez pedig Delphi. Fura.
Amúgy ja, rendelheted, teljesen biztosan nem Behr, mert azt ismerem
pistike666: Tűzfal magasságában tud csöpögni, ott keresd
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest