- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
Hirdetés
-
Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
ph Az Aorus 14000 Gen5 széria 1 TB-os kapacitástól indul, és mérettől függően 14 GB/sec körüli olvasási sebességet kínál.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! A H Astránál az 1,6-os blokk nagyon döglött? Olvastam hogy van 2 fajta, a 105 meg a 115-116 lovas, ezek között nagy a difi? Haver korábban cégesként hajtott 1,6-os 105 lovasat, ő csak szidta. Gázra félóra késéssel reagál, tohonya lusta dög és 9-10 litereket kajált, miközben az 1,3-8v Swiftje körbe röhögte dinamikában... Tc-n meg itt ott is olvastam hogy gyenge,de az ugye megint lehet attól hogy egy 3,0 tdi a6-ból ül át.... Egy 1200 kg-os autó 110-120 lóval ennyire ratyi lenne? Köszi 😉
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- További aktív témák...