- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Objektívek topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple asztali gépek
- Androidos tablet topic
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
válasz glutamin #5716 üzenetére
Ja! Én is csak azért mondok ilyen merészet, mert cimborámnál napi 3-5 autó jelenik meg km csökkentésre a 2 évestől a 10 évesig minden féle. Az ilyen 200-ezrek nem nagyon látszanak meg a kocsikban, főleg a komolyabb, jobb minőségű autókon.Előző Vectrámhoz képest (~400ezer km) a mostani ég és föld, pedig az is szép volt kívül bellül. Én pl valós 205 ezerrel vettem a mostani Vectrát, ami magyarországi és szinte állandóan csak itt helyben használták. Még így is 10 év alatt belement a 200 ezer. Belseje majdnem mint az újnak, épp csak kicsit volt kopott a váltó+kézifék bőr és még nem volt cserélve. Még az index kar is egész patent állapotban volt. Aztán sokszor mikor beleülök más Vectrákba, meg Astrákba, vagy akármibe, oszt sokkal lelakottabb, meg lötyög a váltókar, mozog a kézifékkar, szarrá kopott pedálgumik, stb, és órában 85-120-ezerig, kb röhögni tudok csak rajta. Kollegám Omegájában már a rugókat is cserélni kellett, mert teljesen leültek. An akkor abban mennyi lehet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest