Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz 7Sony7 #36336 üzenetére

    Teljesen igy van. En pl elözesnel 2500-3000 közöttig valtok vissza.

    Az hogy hol van a nyomatek es az mekkora az egy dolog, hogy mennyi a loerö az egy masik dolog es a max teljesitmeny meg egy harmadik. Ezek együtt a fontosak

    Ez pl az 1.7 cdti nyomatekgörbeje

    Ez meg a szivo 1.4 benzin.

    Egyebkent turbo nem turbo, benzin nem benzin, meghatarozo, hogy ki hogy törödik a kocsival....en pl tudom, hogy hosszu autopalya menet pucolja, jo neki, de cserebe olyan olajat kap, amire azt gondolom, hogy a legjobb, turbot autopalyas meghajtas utan hütöm, hidegben picit melegitem....aprosagok, de ezeknek nekem is utana kellett neznem....de a turbo sem egy ördögtöl valo, nem kell azt normal esetben hütögetni, meg idegeskedni töle, meg ahogy mondtam, ha 200k km utan bedobja a kulcsot is 90k körül felujitjak, vagy legroszabb esetben 200k ujonan (nekem pl).....atlag Magyar futas mellett ezek nem eves költsegek :)

    Aki csak üti vagja a kocsit (nagyon sokan egyebkent), sporol mindenen, azok gyilkoljak a turbokat, elsö sorban es azert van ennyi huhogas....Jozsibacsi lecsereli a trabantot egy 1.2, 1.4 tsi re, aztan fogalma sincs semmiröl, ugyan ugy hasznalja, utana meg megy a köpködes, hogy rakat szar.... de persze nem csak ö a hibas, hanem el is kellene magyarazni neki, hogy Jozsibacsi, ez mar nem trabi, komfortos, kenyelmes, jol huz, de cserebe törödni kell velle es nem jo ha 5 evente öntök bele friss sültkrumpli sütesben elhasznalt olajat pl.....

    100% ig biztos vagyok benne, ha itt is pl akik forumozunk, közöttünk kiosztanank kisköbcentis turbos autokat, tesztelini az elettartamot, stb., akkor a meghibasodasi arány töredeke lenne, mint az atlag statisztika.....

Új hozzászólás Aktív témák