Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 7Sony7

    addikt

    Üdv Srácok. Én is belevau, ha nem baj. :)
    A turbóval csak annyi baj van, hogy manapság spórolnak az anyaggal, és nagyon kihegyezik a gépeket, hogy olcsóbb legyen.
    Az én TurboDiesel autómban óra szerint 300000 km nél, de a valóságban 400000km nél lett szétszedve a turbó, hogy biztos tiszta trutyi már. Ennek ellenére hibátlan állapotban van, de fontos hozzátenni, hogy ebbe még van anyag, 18 éves.
    Hűteni valóban kell, de külső hűtövel semmit sem érsz, a forgórész kerámiacsapágyának kell visszahűlnie, de nem normál üzem után, csak ha hajtva volt a gép, akkor is 20-120 mp. Eddig kell járatni alapjáraton, mire az olaj visszahűti, annyira, hogy már nem lesz baja.
    TD -t nyugodtan lehet a max nyomaték fölé vinni. Nálam az 2400rpm. Max teljesítmény pedig 4400rpm nél van.
    Többször elérte már az 5000rpm -et is, köszöni jól van. Természetesen normál esetben bőven elég 3500 körül váltani, ha sietek, akkor is. Az alacsony fordulaton meglévő max nyomaték miatt, ha váltás után 2500 ig esik vissza a fordulat, onnan már jól húz.

    Párára: Tudom, hogy sokba kerül, nekem sincs, csak a cégesben, de Állófűtés! No pára-No para :)

    -

Új hozzászólás Aktív témák