Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz Bati0501 #36310 üzenetére

    Azert mondjuk az szvsz alap, ha van x ft megtakaritasom, akkor nem veszek x ft ert autot....mint irtam, nyilvan nem vonatkozik ez arra, ha kenyszer helyzet van es kell az auto es nincs több zseton....viszont akkor persze nem kell turbos autot venni, hanem egyszerü szivo benzin...viszont egy turbo baromi sokat ad dinamizmusban az autonak :)) szoval egy 1.4 szivo, meg egy 1.4 tsi az eg es föld.

    turbo, kettöstömegü nem 100k km bir azert :) az hogy az en kocsimban pont szeria hiba ezzel a valtoval, h a kettöstömegü 140k km körül szetesik, az mas kerdes, az a kössz opel kategoria....de pl itt nalunk a ceges a4 es audi mar 280k km el van, 8 ev körül es nem volt eddig semmi baja....a turbon hallatszik, hogy annak kell lassan egy felujitas....de ceges kocsi es 280k km ;), de persze ezekben a riziko benne van, ezt tudni kell.

    A km hez meg azert irtam, mert ha valaki mondjuk 4-5 evente lecsereli az autojat az nem fog tekergetni, de mi is egy esettöl eletekintve ugy adtuk el a kocsiainkat, hogy uj auto volt, majd mehirdetük. Azaz a km nem manipulalt. A msodik 3. tulajdonos mar joval nagyobb esellyel tekeri, meg 8-9 evesen mar szervizkönyvet sem var el senki...3-4 eves kocsinal meg igen...meg könnyen kinyomozhato a szervizhatter stb....ergo 3-4-5 eves kocsi, elsö tulajtol meg joesellyel valos. 6-7-8+ eves kocsi 2-3-4. tulajtol joesellyel valotlan.

    Jo igaz, a 2015 meg azert nem egy lefutott ev :DDD ezt beneztem.

    De a magyarorszagi atlag futas teljesitmenyt ne a 3-5 eves golfokbol vond le ;) az a tipikus cegauto kategoria...de mondjuk ahhoz kepest nekem is meglepö azert az arány.

Új hozzászólás Aktív témák