Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Robi BALBOA #33741 üzenetére

    Viszont amikor már a csúcs karijaikat is ezzel promózzák, hát álljon meg a gyászmenet.

    Igen, azzal promózzák, hogy 8K felbontásban is tudsz velük játszani. Ami eddig kb. sci-fi volt...
    Hogy mikre nem vetemednek? :U

    A fejlesztők ne (csak)tréningeltessék azt a DLSS-t, hanem írják meg úgy a gamét(kat), hogy az azért az aktuális felső/csúcs karikon natív 4k felbontáson is rendesen fusson.

    Jajj, ezt már annyiszor kifejtettem... Crysis (RDR2, stb.) effekt.
    Attól, hogy csúcs karid van, még nincs kötelező érvényű törvényre emelve, hogy neked minden játék a létező legnagyobb részletességben, a létező legnagyobb felbontásban 240 FPS-el fusson.

    Anno a Crysis esetén is ment a sírás, ami mára ugye etalon lett. Csak mint minden, ez is nézőpont kérdése. A Crysis megjelenésekor kb. etalon lett a grafikai képminőség terén is, a legszebb játék volt. Még medium szinten, átlagos hardware-el is lenyűgöző volt a maga idejében. De volt még felette pár beállítási lehetőség, a fejlesztők megmutatták, hogy mire lehet képes a játékengine, ha mindent bekapcsolsz. Csak cserébe az akkori kor csúcs hardware-jei is letérdelve esdekeltek könyörületért.

    Mit kellett volna csinálniuk? Kivehették volna a magasabb beállítási lehetőségeket, és kész. Csak akkor mi lett volna a Crysis? Nem egy etalon, "csak" egy szép kis lövölde.

    Ez pedig nem a Crysis-al kezdődött, hanem mindig megvoltak ezek a pluszok, amik a maguk idejében a hardware-t két térdre kényszerítették. Nekem a kedvenc példám a talán 2001-ben kijött Operation Flashpoint volt, amelyben akár 3km-es látótávolságot is be lehetett állítani, ami akkoriban egészen félelmetes dolgokat jelentett. Cserébe nem volt hardware, ami játszható sebességgel elbírta volna (ha jól rémlik valami 700-900m volt az, ahol 30 FPS körüli átlagot el lehetett érni). De olyan dolgokat tudott, mint például a hang terjedési sebességének szimulálása (ha 600 méterre felrobbant valami, először láttad a robbanást, majd kb. 2 másodperc múlva hallottad a dörejt).

    Az ilyen dolgok előre mutatóak.

    Ez persze nem azt jelenti, hogy a játékok nagy részénél nem lenne mozgástér a jobb optimalizáltságra, de ez nem úgy működik, hogy a programozó leül, 2 percig üti a billentyűzetet, majd utána egy kávédarálón is elfut a Crysis...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák