- Projektor topic
- Steam Deck
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- OLED TV topic
- Házimozi haladó szinten
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
ma Több másik kínai telefon követheti ugyanezzel a chippel az év végéig.
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Robi BALBOA #33749 üzenetére
szerintem nincs beállítva úgy sehol,de lebecsülni sem kellene. Egy hasznos szolgáltatás, amit nem kötelező használni.
Soha nem értettem mikor azon megy a probléma ami nem kötelező használat. lásd RGB ledek .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
válasz Robi BALBOA #33749 üzenetére
Még mindig nem érted, hogy a DLSS-nél rekonstrukció is van. Azaz olyan tartalom-részletek is indexelve vannak a neuronhálóban, amelyek csak jóval magasabb felbontáson látszanának, így sokszor a natívnál is jobb lesz a képminőség DLSS-sel, ha jó a háló.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A probléma a neuronháló. Ha valami nincs lefedve, akkor az okádék minőségben jelenik meg, míg ha valami le van fedve benne, akkor a minősége jó lesz. Ez egy jó irány, csak a mostani minőségi szint kb. a kettes alá. Nagyon el kellene azt érni, hogy ezt a fejlesztők direkten támogassák, tehát fogják a saját tartalmaikat, és arra specifikusan tréningeljenek egy jó neuronhálót, mert akkor ennek a minősége csillagos ötös lehetne, ha mindent nagy, mondjuk 95%-ban lefedsz, akkor alig találkozol majd nem szűrhető tartalommal a játékban.
Az RT ott mindegy, hogy a konzolra írt kódot csak AMD-re lehet áthozni. Addig ez sem lesz igazán jó, amíg erre nem alakítanak ki egy mostaninál is jobb DXR verziót. Ha meg ugye a konzol sem igazán használ többet a DXR 1.1-nél, akkor arra már most is van PC-s alap.
Az lenne a jó, ha a DirectX 12 Ultimate legalább annyit tudna PC-n, mint amennyit az Xbox Series X, de legalább az SFS-t áthoznák, mert az ennek a generációnak a killer fícsőre, ráadásul nagyon könnyen támogatható. Eközben a Microsoft még a normál, streaming nélküli SF lehetőséget is megvágta a Tier 0.9-re, mert nem támogatják az 1.0-t az aktuális hardverek. Pedig amúgy marhára fontos lenne, hogy minden textúracímzési módban elérhető legyen a sampler feedback, enélkül már az alapfunkció is félkarú óriás, és eközben a fejlettebb SFS verzió nincs is PC-n. Szóval ez a DirectX 12 Ultimate csak a nevében ultimate, papíron inkább visszafogott. Lehet ennek is örülni persze, de pont ezek a korlátok azok, amik akadályozó tényezők lesznek, és ezek egy gyártófüggetlen API limitációk.
(#33740) atok666: Inkább hullámzó a minősége. Az a gond, hogy van egy jelenet, ahol nagyon jó a minőség, de ugyanabban a játékban lehet találni más jeleneteket, ahol meg elég rossz. Régebben inkább a rossz minőség volt túlsúlyban, manapság a jobb minőség, de egyelőre nem vagyunk ott a tartalom nagymértékű lefedésénél. Ahhoz az kellene, hogy a fejlesztők csináljanak játékspecifikus neuronhálót.
(#33742) Cifu: Vannak az ISA-ban különbségek, hiszen nagyon sok kód eleve bináris, tehát jó, ha a dizájnban megvannak a régi utasítások, vagy van helyettük jó alternatíva. Ettől az alapdizájn sajátságai megtalálhatók benne, és az alapdizájn mindkét konzolon az RDNA2.
A PS5-ben speciel vannak olyan képességek, amiket a Sony talált ki, és az AMD ezeket beépítette. Ilyen például a cache scrubbers, ami egy marhára ultimate fícsőr, hiszen ez lehetővé teszi a hardvernek, hogy egy SSD lap beolvasása után ne kelljen törölni a cache-ek tartalmát. Azt nem tudom, hogy ezt az AMD átmenti-e az alapdizájnba. Technikailag megtehetik, mert van rá licencük, de nem biztos, hogy megéri, mert annyira gyorsan azért nem fog eljönni PC-n a PS5 szintű adatsztreamelés kora.
Az NV nem akar költeni arra, amit a fejlesztők nem akarnak. Ezért álltak át általános neuronhálóra a DLSS 2.0-nál, aminek pont az az előnye, hogy ha a fejlesztő nem akar költeni, akkor az nem akkora gond, de hátránya, hogy sosem lesz a minőség tökéletes, mert nem tartalomspecifikus a neuronháló. Az első verzió sem volt amúgy jobb ennél, amikor a minőség szuper lehetett volna, de a fejlesztők nem akartak ebbe energiát ölni, hiába öntötték el őket pénzzel. Inkább elrakták a lóvét, és szartak bele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
De ahol jelenleg fut a DLSS 2.0 nem írták hogy okádék lenne a minősége bárhol.Jó lenne tudni / látni miről beszélsz a 2.0 esetében , mert elhiszem hogy van ilyen, de vagy nem feltűnő vagy a tesztelők nem vették különösebben észre vagy úgy gondolták ez a kompromisszum belefér. [link]
[link][ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert nem nézték meg a játék összes zegzugát. Egyébként nem véletlen, hogy ilyen minimalista dizájnú játékokban teljesít ez relatíve jól. Nem annyira sok a felismerendő tartalom, tehát jól le tudja fedni ezeket az általános neuronháló. Amiért például kerülik ezeknél az AI upscaling technikáknál a sok tartalommal rendelkező játékokat az a neuronháló gyengeségei. Minél több különálló tartalmat nem ismer fel, annál több helyen nem tud dolgozni, márpedig ha az adott jelenet egy részét felismeri, míg a másik részét nem, akkor a jelenetben a neuronháló által lefedett részletek minősége nagyon jó lesz, míg azok a részletek, amiket pont nem fed le lényegében a valós felbontáson kerülnek leképezésre.
Például a DLSS neuronhálójának gyenge pontja a vegetáció, az amúgy is egy nehezen felismerhető elem. Ezért is a Death Stranding az egyik fő választása az NV-nek erre a rendszerre, mert alapvetően a játékmenet kb. 1%-ában látni fát, arra pedig nem nehéz felkészíteni a rendszert, bár hibák ott azért vannak. Ugyanakkor például egy Horizon Zero Dawnban már nagyon nem működött jól ugyanaz a neuronháló, nem is került bele a végleges játékba. Ezért nagyon fontos amit a Microsoft nyomat, hogy itt muszáj a játékfejlesztőknek csinálni a neuronhálót, mert nem mindenki dolgozik olyan minimalista dizájnnal, mint a Death Stranding.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Betehettem volna a Metro-t is éppen. [link]
Vagy a Tomb Taidert is. [link]
van bennük bőven fa....
Ott vannak a tesztek.
Én példát várok tőled.
Jó lenne látni mi a z ami konkrétan annyira pocsék, kettes alá.
Nem azt várom, hogy mutass nekem homályosabb részeket hanem azt hogy mi az ami szerinted vállalhatatlan adott esetben 30-40 % gyorsulásért , ha egy játék mondjuk már zavaróan alacsony sebeséggel fut. és mi az ami szerinted létező technológia és jelen van mondjuk a Pc gamingban.
Megint vársz a csodára a gyártódtól és lehúzod azt ami létezik és velünk van.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja olyanra. Nézd csak meg Lara vállánál a ruháját. DLSS-sel nem valami szép, és ez azért van, mert a neuronáló pont nem ismerte fel azt a tartalmat, így nem tudott vele mit kezdeni. Ez a probléma az egész AI felskálázással. Ha valamit felismer, akkor fasza, ha valamit nem ismer fel, akkor annak a minősége gatya lesz. Nincs meg egy folytonosság benne, kvázi mázlifüggő, hogy éppen olyan jelenetbe esel bele, ahol minden tartalmat le tud szűrni, vagy olyanba, ahol lesz pár tartalom, amit nem tud kezelni. Legrosszabb esetben több tartalommal sem bánik el, akkor a képminőség jelentősen esik egyik jelenetről a másikra.
Ez nem az, hogy vállalhatatlan lenne, mert eldöntheted, hogy vállalod-e a minőségcsökkentést a magasabb teljesítményért. A gond az, hogy itt maga a technológia működhetne is, mert pont ugyanannyit nyernél sebességben, ha normálisan megcsinálnák. De jelen pillanatban nincs meg rá a fejlesztői akarat. Pedig ha lenne egy olyan neuronháló, ami Lara ruháját pont kiszúrja, és le tudja szűrni, akkor nem lenne egy szembeötlő minőségbeli elem, ami lerontja az összképet. És ehhez mindössze azt kellene csinálni, hogy egy kicsit többet tréningelni a neuronhálót. Nem telibe leszarni, hogy jóvanazúgy, a user amúgy is igénytelen.
Továbbra is azt vallom, hogy az egész egy tök jó technológia, megvan a hardveres és szoftveres alap rá, de egyelőre nem tud senki sem mit kezdeni az igénytelenséggel, mert itt a technológia működik, csak nem következetesen, és ez alapvetően egy igénytelenség, nem pedig egy megoldhatatlan probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KillerKollar
senior tag
A Shadow of the Tomb Raider még nem a DLSS 2.0-át használja ugye? Ha jól tudom az elején elég gyengén muzsikált a DLSS képminőség terén, de a 2.0 hatalmas ugrás volt. A Hardware Unboxed csinált anno erről egy videót, a Battlefield V-ben ha lehúzták a resolution scale-t olyan felbontásra amiről a DLSS felfele skálázik akkor ugyan annyi fps-t nyertek mint DLSS bekapcsolása mellett, de a DLSS még rondább képminőséget is produkált.
Viszont a DLSS 2.0-át is letesztelték Control és Wolfenstein Youngblood alatt, ahol már azt hozták ki, hogy helyenként konkrétan szebb képet generált a DLSS mint a natív 4K.
-
félisten
Pontosan jó hogy lesz/ van 2020 ban 20 játék amiben benne van és aki akarja kihasználhatja. EZ pont 20 játékkal több, mint amit a másik gyártó VGA tulajdonosai használhatnak.
Amúgy a kép fogalman sincs honnan van és hogy quality vagy performance módban készült e.
Itt az említett H.U. teszt. érdemes megnézni.... [link]
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
Szerintem ezeknek az összehasonlításoknak ilyen formában nem sok értelme van - veszteségmentes tömörítéssel készült screenshotokat kellene összenézni, és hozzá néhány kontroll-képet.
A Tomb Raider kép amúgy tényleg elég rossz. Lehet, hogy +30% FPS-t kapsz ennyi minőségvesztésért cserébe, viszont ha fullHD-ből skálázod fel a képet, akkor 3x annyi FPS-t kapsz, és ennél még mindig jobb lesz a képminőség. De a SotTR aligha DLSS 2.0.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
carl18
addikt
Ez persze nem azt jelenti, hogy a játékok nagy részénél nem lenne mozgástér a jobb optimalizáltságra, de ez nem úgy működik, hogy a programozó leül, 2 percig üti a billentyűzetet, majd utána egy kávédarálón is elfut a Crysis...
Hát a új Crysis porta visszatérve, én is elég nagy csusztatásnak érzem hogy a játékot úgy promozzák nincs kártya ami normálisan vinné max grafikán. Sajnos az utobbi főként azért van mert a 2007 eredeti játék alapjaira irták. Igy ugyan úgy max 2 magot használ, mint az eredeti játék igy elég szépen processzor limites.
Azért egy teljes áru játéknál elvárná az ember hogy optimalizáljanak is, ne csak egy összecsapott munkát dobjanak a piacra.
Ahol arra hajtottak minél gyorsabban piacra dobjanak valami müködöképeset amivel lehet játszani.Főként a Crysis remastered azért is csalodás, úgy reklámozták a játékot új Cryengine fut majd alatta stb.
[ Szerkesztve ]
Hiába szúr, itt Ryzen a úr!
-
Busterftw
veterán
-
nagyúr
válasz Busterftw #33766 üzenetére
Pláne nem nézi ezeket senki, ha kompetitív játékkal játszik (PUBG, APEX, COD stb) ahol nem azt fogod nézni, hogy mennyire szép a táj, vagy hogy néz ki 1milliomodik alkalommal ugyanaz a tárgy.
Viszont mondjuk egy Metro esetén már inkább azt mondom, hogy legyen szép, és ezért akár áldoz az ember az FPS-ből is ha kell.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
JordyG
tag
Nem tudom volt e már: [3070 Mobile sample] ha igen akkor elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
Jacek
veterán
Ebben azt nem értem hogy tapsolunk hogy szarabb minőségű lesz a kép, elmos részleteket.. stb. Lejjebb is vehetem a felbontást plusz Új featurest fedeztem fel? Akár Ultráról néha lekapcsolhatok highba megint csak sorolhatom. Hogy minek ezt ennyire hypolni?
Oké van lehet kapcsolgatni, remek plusz egy lehetőség, de ez a világmegváltó dolog.. -
Peace
nagyúr
Jól kiveséztétek ezt a DLSS témát! Alig várom, hogy CP2077 alatt láthassam miről is van szó!!! Ha nagyon gáz, akkor meg szépen kikapcsolom és annyi.
-
nagyúr
Megbocsáss Abu, de eddig DLSS 2-őt írt direktben b. és én is Erre előjössz egy DLSS 1.0 példával...
Arra jó, hogy az elméletet megmutasd, de amúgy viszont nem értékelhető példa, mert már minden játékban a DLSS 2.0 és 2.1 verzió van vagy még újabb lesz, ahol ennyire látványos hibákat (én legalábbis) nem látni.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Busterftw #33766 üzenetére
Ha ránézel két ilyen képre, akkor rövid idő alatt is érzékelni fogsz különbséget, csak nem fogod tudni megmondani, hogy pontosan mitől. Persze lehet mondani, hogy ez sem érdekes, mert a különbség nem jelentős - ebben az esetben viszont holt feleslegesen renderelsz 4K-ban.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Az Abu által berakott kép [ebből a 2019 márciusi TechSpot cikkből származik], a DLSS 2.0 először 2020 februárjában jelent meg a Wolfenstein: Youngblood játékban.
Szóval élek az alátámasztott gyanúval, hogy az a kép DLSS 1.0-ás...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Mumee
őstag
Amíg volt addig nem igazán teszteltem RTX mellé (DLSS1.0 mellett elég fölöslegesnek is tűnt), de valaki csak úgy viszonyításképp nem tesztelt Sapphire Trixx szoftveres skálázást DLSS2.0-val?
Online csak 2019-es tesztek vannak, mint Igor-é. [link]Az AI-s DLSS-nek jobbnak kell lennie, de a ha már itt előkerült, hogy a laikus szem nem látja/veszi észre játék közben azt a 10-20%-nyi tartalmat, ahol nem jól működik, akkor a Sapphire Trixx upscale is tűnhet hasonlóan jónak.
-
nagyúr
A Sapphire Trixx Boost nagyjából egyenlő az AMD FidelityFX Contrast Adaptive Sharpening (CAS) megoldással.
Ha így keresel rá, találsz összehasonlításokat.
Tömören: mint ilyen, a DLSS és a CAS eltérő megoldást nyújt, a DLSS a kép leképezése közben dolgozik, a DLSS 2.0 után hardverből. A CAS egy utólagos képjavító eljárás, amelyet a már kész képre dob rá szoftveresen.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
atok666
őstag
Jatek kozben nem szursz ki sztem nagyon ilyen kepjavito eljarasokat, plane ha a jatekra koncentralsz es nem kimerevitett allokepeken hasonlitgatod a latvanyt referenciakepekhez.
A kulonbseg a DLSS es a tobbi kepjavito eljaras kozott foleg az - ha jol ertem - hogy pl egy (1440->4k) DLSS tud akar szebb eredmenyt produkalni (treningtol fuggoen), mintha nativan 4k-ban renderelted volna mindenfele elsimitas nelkul vagy TAA-val pl. (nem csak felskalazza a lerenderelt low-res kepet, hanem kiegesziti azt a referenciakepekbol "tanultakkal").Atok
-
nubreed
veterán
-
nagyúr
Viszont zoom nélkül mezei szem a CAS/Trixx + RIS hiányosságait se veszi észre játék közben.
Látványosabbak a CAS/Trixx eljárás hibái, hiszen a felskálázással effektíve a szomszédos pixelek színéből határozza meg az újonnan létrehozandó extra pixelek színét. Ezért elmosottabb az ilyen kép, ezért kell a RIS utána, amely ebből az elmosott képben próbál egy élesítési effekttel javítani.A DLSS lényege pont az, hogy megpróbálja mesterséges intelligenciával kikövetkeztetni, hogy az új képpont az adott helyen pontosan milyen is lenne. Ahogy Abu is leírta, itt a lényeg az, hogy a hatás akkor jó, ha kellően alapos a neurális háló felépítése (betanítása), így sokkal jobb a fenti CAS/RIS megoldásnál a képminőség.
Összességében a CAS/RIS semmi új dolgot nem hoz, kb. úgy működik, mint a TV-kben is megtalálható FHD vagy 4K felskálázó rendszerek többsége. Amit gondolom azért mindenki ismer. Ezek bizony tetten érhetőek.
Az AI alapú megoldások egy nagyságrenddel jobb minőséget nyújtanak. Sokkal kevésbé lehet tetten érni azokat a hibákat, amik az ilyen megoldásoknál feltűnően kiugorhatnak.
A tipikus problémák amúgy nem állóképen, hanem mozgóképen jönnek ki, például kerítés rácsoknál, ahol az apró részletek mozgás közben "kiugorhatnak" vagy éppen csak elmosott paca avagy túlélesített vonalhalmaz lesz belőle.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz atok666 #33784 üzenetére
De, ki lehet szúrni, ugyanúgy, ahogy az élsimitó eljárásoknál is feltűnő, ha recés vonalakat kapsz avagy szépen eldolgozott átmenetekkel oldja meg. Persze a gyors lövölde játékoknál ezek kevésbé szoktak a felhasználóknak feltűnni, tehát ott tényleg kb. mindegy.
Nyilván a felhasználók jó része nem áll neki összehasonlítani, elfogadja azt, amit kap. Ez a konzolos megoldás előnye (nincs beállítási lehetőség, nincs összehasonlítási alap).
De ettől még a képminőségen lehet látni a különbséget és igen, ez innentől kezdve az igényesség kérdésévé válik.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Mumee
őstag
Hivatalos. 3070 csúszik.
-
nagyúr
válasz nubreed #33785 üzenetére
Pont, hogy azért csúsztatták el a megjelenést, hogy a megjelenés napján nagyobb készletek legyenek, és ne ismétlődjön meg az RTX 3080 szintű tragikomédia.
Az nVidia kommunikációja legalábbis erről ír:
Production of GeForce RTX 3070 graphics cards are ramping quickly. We’ve heard from many of you that there should be more cards available on launch day. To help make that happen, we are updating the availability date to Thursday, October 29th.
[Forrás][ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Devid_81
nagyúr
Kivancsi leszek ra mennyiben fog segiteni az extra ket het, annyit mint a 3080-asnal?
Mert az is kint van papiron ket hete, de inkabb sehol sincsKamu szag van a levegoben, gondolom a gyartas kb most indult be par napja, csak ugy mint a 3080 review darabok amik tesztek elott keszultek vagy 3 hettel szinte.
Megrobaltak a lehetetlent, durvan egy honappal hamarabb lett launch mint kellett volna szvsz.
Most, hogy a konzolok fajtak nekik vagy a Big Navi, hamarosan kiderul ha latjuk az AMD kartyakat akcio kozben...
-
nubreed
veterán
A marketing/pr osztálynak *5 -ös, azok azért vannak, hogy kimagyarázzák a szarból magukat.
Jól van, legyen így, de ha így sem lesz elég készlet és azt látjuk majd, hogy nem tudnak venni az emberek 3070 -t, az viszont eléggé nagy epic fail lesz.
Ja és ez azt is jelenti, hogy az nda-t is kitolták október végére? Addig tehát teszteket sem láthatjuk a 3070-ről?
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nagyúr
A 3060Ti-vel kapcsolatban minden feltételezés, még a neve is
Hogy mikor jön egy jobban megvágott 104-es chippel szerelt kártya? Szerintem az nagyban attól függ, hogy az AMD melyik teljesítményszinten milyen release schedule-ben gondolkodik.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- Óra topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Projektor topic
- További aktív témák...
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK