- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Plazma TV topic
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megjelenési dátumot kapott végre a Beyond Good & Evil - 20th Anniversary Edition
gp Alig néhány napot kell már csak várni és befut a játék új kiadása.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #26785 üzenetére
Ez itt pont arra vonatkozik, hogy a mostani API-kkal és a mostani hardverekkel nem tudnak többet kihozni a saját rendszerüknél. Egyszerűen túl limitált az a környezet, amit teremtenek a mostani futószalagok, illetve a hardverek is. Ha ebben lenne valami még, akkor támogatnák, hiszen miért is ne lenne érdemes nagyobb sebességet nyerni.
Viszont inline raytracinggel, ExecuteIndirecttel támogatott ray dispatch mellett már a CryEngine is tudna előnyt kovácsolni a fixfunkciós hardveres blokkokból, mert megmaradna a bejárási lépcsőben megnyert teljesítmény, és nem vesztenék el különböző kötelezően benyelendő limitációkon. Nem véletlen, hogy a DXR 1.1 olyan újításokat hoz, amilyeneket. Persze mondhatjuk, hogy az inline raytracing gyökeres váltás a dynamic shader raytracinghez képest, de alapvetően megéri, mert az elején még nem akkora probléma új hardverekre ugrani.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.